Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Veel plezier met je ritje!
Die knappe Romeo van jou vergeet ik niet snel!
Men je ook met hem? (of misschien met de welsh van je dochter?) Ik vind het echt heerlijke beestjes om mee te mennen! Zou nooit meer wat anders willen!
Dus voormiddag lekker voor school werken, en namiddag buiten aan het zwembad liggen
Omdat hij 2 dagen chagrijnig is geweest en gisteravond weg was. Als hij last krijgt van zijn allergie gaan we weer weg.

want voor mijn gevoel hele middag paardgereden, het voelde weer als vanouds. Alleen tempo zit er nog niet in onder het zadel
zo'n 18 km gedaan in ...schrik niet 2.5 uur
Vooral gestapt dus. Wel stukjes gedraafd maar ze ging zo hoog zitten kon het niet volhouden dus dan maar veel stap, maakt niet uit, we hadden geen haast, het was prachtig trouwens heb genoten. Rizanta is wel een dikke scheitebroek onder het zadel hoor tot de laatste minuut blijft ze
vooral bij eekhoorntjes, we kwamen er flink wat tegen. Dit scharrelen dan bij de bomen en roetsen omhoog, erg leuk gezicht, maar ze ziet en hoort (roetsj, roetsj) ze dan en probeert ze te volgen
maar goed raak er ondertussen beetje aan gewend
Alwyn bleek een flinke wolfstand/kiesje te hebben rechts en die is getrokken, ook nog iets wat los zat en is flink bijgevijld, allemaal klein haakjes. Dus geen wonder dat dat bitje niet zo fijn lag
Ze gedroegen zich best goed, keurig zonder verdoving, zaten een beetje op hun kont in hoek van de box maar geen drama's, dus vond ze erg knap
Oja, Tine, ik betaalde 55,- Euro per poown. sander_lotte schreef:Geweldige foto die laatste! De grote denkt "grr ik moet je pakken, kleine etter!" en kleintje denkt "haha ik ben toch sneller!"![]()
Wat goed zeg dat je het vertrouwen van dat meisje hebt terug gevonden! Haar ouders zullen ook wel blij zijn dat ze terug graag rijdt op haar pony!

Kinderen die bang hebben van honden en om ermee te werken, kunnen zo vertrouwen winnen bij onze Zoë, die zal NOOIT iemand bijten.(heeft in 11 jaar ook nog nooit iets of iemand gebeten) Dat is zo een beestje die snapt wat je bedoelt, al maak je grote fouten in je bevelen, zal ook nooit profiteren van een situatie. Uiteraard is een hond anders dan een pony, maar zo een ingesteldheid van het dier heb je nodig bij bange/onzekere kinderen.
Maarja, waarom niet? Vorige week ben ik gaan mennen met een vriendin van me(Romeo voor de wagen), we hebben eerst wat gas gegeven (ook niet te veel
) en daarna zo een 1,5 uur gestapt en wat gekletst. Heerlijk zulke ritjes
Citaat:@ VHU: 18 km op 2,5 uur met een groot paard, dan is het tempo inderdaad niet zo hoog
ik zal het zo nog even nameten want vindt het echt wel heel traag en heb toch het idee dat we met stappen goed doorstapten .... en met draf flink doordraafden ga nog eens ff meten 
vergeten
en geen wonder dat ik enigszins afgedraaid was
, 24 km in 2.5 uur is 9.6 km/uur. Voor endurance (onder de man dus) moet je minimaal 9 km/uur hebben
Is bij ons ook ongeveer 50/50 verhard / bos.