Connor was nu al aan het klagen dat ze (alweer) een zwart hoofdstel krijgt voor haar pony.
Beetje onduidelijke foto, maar hier zijn ze in aktie:

Oeps, foutje

Liesje is de allerliefste: (grote paard is trouwens van mama)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.. ik bloei er ook altijd van op als ik die meiden met rivaldo zie rondwandelen en rijden
..
en persoonlijk vind ik blauw niet nichterig en ga ik nu eenmaal ober het uiterlijk van hoe alles erbij loopt, willem is van de techniek, ik vind het erg belangrijk dat alles echt eruit ziet als 1 duidelijk geheel
). mammaslamma schreef:Leuk Marianne, blauw staat ze goed, als het aan mij gelegen had, had ik ze ook in de kleurtjes gezet, maar helaas, manlief is de menner en die vind dat 'nichterig gedoe''
Ik vind auto's niet zo super belangrijk (als ze maar snel zijn
) maar Top Gear vind ik altijd erg leuk om te zien!
, dat ik wss weer veel te moeilijk aan het denken ben*
marrianne schreef:VanHuisUit ik zal het wel melden als wij in de buurt moeten rijden, kan je man eens zien dat het geen nichterig gedoe is
.

leuk! Zwartewaal is inderdaad te doen en bovendien leuk om te gaan kijken omdat daar regelmatig wedstrijden zijn.
). Plus dat ik ze in de zomer best wel graag even een of twee maanden van ons landje af zou willen zodat alles even lekker kan groeien (en wij ook af en toe vrij zijn). Met een hengstje erbij gaat dat nauwelijks, want niemand wil een hengstje. Onze Freddy is nu bijna 2 en wordt dit voorjaar in ieder geval gecastreerd, maar die is ook gewoon lastig. Sim is helemaal niet lastig, hij hinnikt wat meer dan een ruintje maar hij bijt niet, slaat niet, gilt niet, ik merk echt niet dat hij hengst is. Vandaar dus de vraag: wat zouden jullie doen? Simba is ook nog goedgekeurd bij de NAS en NMPRS, maar daar hebben we hem niet voor gekocht, voor ons is hij echt voor gezelschap en lekker mennen.