[AR] [HK] "in een rijtuigie...."

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:34

Bij ons is ook een Decathlon; ik zal snel eens langs gaan.
Connor was nu al aan het klagen dat ze (alweer) een zwart hoofdstel krijgt voor haar pony.

Beetje onduidelijke foto, maar hier zijn ze in aktie:

Afbeelding

Oeps, foutje :+

Afbeelding

Liesje is de allerliefste: (grote paard is trouwens van mama)

Afbeelding

L_Rivaldo

Re: [HK] "in een rijtuigie...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:37

Wat een heerlijke foto''s om naar te kijken :).. ik bloei er ook altijd van op als ik die meiden met rivaldo zie rondwandelen en rijden :)..

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:41

Dank je, ik kan er ook echt van genieten!
Ze ment ook trouwens, maar dan let ik altijd heel goed op en maak nooit foto's :o .
Ze rijdt met het tweespan zo door het bos, ik houd mijn hart vast (ik zit er naast, hoor), maar het gaat echt super.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:52

Mooie foto's Marianne, prachtige koppies en super dat blauw!
Mijn man vindt het hele pony gedoe nichterig gedoe wat hij nu weer bevestigt vindt doordat Edward Gal het zo goed doet :+
Hij is wel eens meegeweest naar Boekelo, toen vond hij dat al wat minder en ik denk dat als ik hem nu eens meeneem naar de marathon mennen dat hij wel genezen is ;)
@Avaluna, heerlijk vind ik dat als die kinderen zo leuk bezig zijn met de pony's. Ik zal eens kijken of ik eens foto's kan maken als Han aan het mennen is, maar dan ben ik ook zo met hem bezig dat me dat niet lukt.

Top Gear in de RAI was erg leuk en super mooie auto's gezien!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 22:07

Leuk dat het zo leuk was VHU :D

Weet iemand wat kvk bedoelt met zakelijke lasten en onroerend goed?

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 22:14

Leuke foto's avaluna!!!
Was dat nu in de RAI??

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 22:23

danku allemaal, ja dat blauw staat de pony's gewoon superflitsend :D en persoonlijk vind ik blauw niet nichterig en ga ik nu eenmaal ober het uiterlijk van hoe alles erbij loopt, willem is van de techniek, ik vind het erg belangrijk dat alles echt eruit ziet als 1 duidelijk geheel

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 22:27

@Rivaldo: in welke context, bedoel je?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 22:29

Leuke foto's marianne.

Startlijsten van zondag staan er op. Moet als 5e en begint om 900 uur. Gelukkig is het niet ver van stal en hoef ik er dus niet super vroeg uit.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 22:31

@Tallechie: dat is idd wel fijn als je er niet voor dag en dauw uit hoeft!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 22:32

Volgens mij is Rivaldo nog bezig met het ondernemingsplan? Zakelijke lasten betekent volgens mij wat je kwijt bent aan je onderneming om het draaiende te houden, onderdeel van zakelijke lasten zijn de onroerende goederen die je hebt als onderneming, bijv je bedrijfspand.

Top Gear was inderdaad ook in de RAI, net als jumping amsterdam (het was er dus razend druk }> ).

IngridM

mammaslamma schreef:
Leuk Marianne, blauw staat ze goed, als het aan mij gelegen had, had ik ze ook in de kleurtjes gezet, maar helaas, manlief is de menner en die vind dat 'nichterig gedoe''

whahaa het hoeft toch geen roze te doen. Blauw is toch wel stoer ofzo ?!
Gave foto's Marrianne !

Haha Avaluna, die 2e foto

Top Gear was gaaf dus ;) Ik vind auto's niet zo super belangrijk (als ze maar snel zijn :9 ) maar Top Gear vind ik altijd erg leuk om te zien!

tallechie

Inderdaad. Zal van het zomer ook wel gebeuren met de marathons, maar dan is het weer wel wat beter over het algemeen. En normaal gesproken moet ik ook ruim een uur rijden voordat ik er ben en nu is het een klein half uurtje

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 22:35

@Tallechie: ik ben bang dat wij van Zuid-Limburg (helemaal in het puntje) telkens naar Brabant moeten, hier zijn namelijk helemaal geen wedstrijden, ach ja, kan ik ook niet te vaak gaan.

@VHU: in een ander topic waren ook veel TopGear-gangers.
*leek me zo voor de handliggend m.b.t. de kvk :o , dat ik wss weer veel te moeilijk aan het denken ben*

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 22:36

VanHuisUit ik zal het wel melden als wij in de buurt moeten rijden, kan je man eens zien dat het geen nichterig gedoe is ;)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 22:37

marrianne schreef:
VanHuisUit ik zal het wel melden als wij in de buurt moeten rijden, kan je man eens zien dat het geen nichterig gedoe is ;)

Hahaha, mijn man heeft ook wel ohz gereden (voornamelijk western en eens een sprongetje), maar met mennen houdt hij regelmatig zijn hart vast (tja, heeft geen motor die je ff af zet), maar dat ligt er natuurlijk ook aan dat ik dan "aan het stuur" zit, natuurlijk :+ .

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 22:39

avaluna bij ons in de omgeving zijn ook maar weinig wedstrijden. Is allemaal rond het uur rijden. En voor de marathons nog wat langer, vaak 1,5 uur

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 22:41

Jammer, is dat, vind ik. In sommige regio's kun je gewoon elk weekend op wedstrijd als je een klein uurtje rijdt.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 22:41

Ja inderdaad, is niet anders. Alles heeft zijn voor en zijn nadelen :-)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 22:50

@Marianne, prima! Geen idee of ik hem meekrijg hoor :+

Zit nu weer naar een geweldige aflevering van Top Gear te kijken... met drie supercars door Roemenie...

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 22:56

zwartewaal is wel leuk aan te rijden voor jou denk ik zo. 7 februari zijn daar de districtkampioenschappen dus dan rijdt er wel flink wat gevaar rond :D

top gear is leuk! vind het knap dat ze mij als vrouw die niet geinteresseerd in auto's is toch er met plezier naar kunnen laten kijken.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 23:03

Ik zag hem net en gingen ze autó's omtoveren in boten, en moesten ze bij drover proberen of ze bleven drijven, maar onderweg was alles al aan het roken onder het rijden haha!

Ja nog bezig met mijn ondernemingsplan,, maar kom er nog steeds niet uit, even overslaan gaat moeilijk want ik kan dan niet doorrekenen :(

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 00:04

7 februari ga ik noteren in mijn agenda :list: leuk! Zwartewaal is inderdaad te doen en bovendien leuk om te gaan kijken omdat daar regelmatig wedstrijden zijn.
Die aflevering met die boten is zo ontzettend grappig...uiteindelijk komen ze met een zo'n bootauto zelfs in Frankrijk 8-)

Wat zouden jullie trouwens doen als je een lief mini-hengstje hebt, castreren of niet? Als we hem laten castreren kan Han als hij wilt ook een jeugdwedstrijdje met Sim (8 jaar) gaan rijden anders kan dat pas vanaf 14 jaar (en ik weet niet of hij het dan nog leuk vindt ;) ). Plus dat ik ze in de zomer best wel graag even een of twee maanden van ons landje af zou willen zodat alles even lekker kan groeien (en wij ook af en toe vrij zijn). Met een hengstje erbij gaat dat nauwelijks, want niemand wil een hengstje. Onze Freddy is nu bijna 2 en wordt dit voorjaar in ieder geval gecastreerd, maar die is ook gewoon lastig. Sim is helemaal niet lastig, hij hinnikt wat meer dan een ruintje maar hij bijt niet, slaat niet, gilt niet, ik merk echt niet dat hij hengst is. Vandaar dus de vraag: wat zouden jullie doen? Simba is ook nog goedgekeurd bij de NAS en NMPRS, maar daar hebben we hem niet voor gekocht, voor ons is hij echt voor gezelschap en lekker mennen.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 00:12

Ik zou hem hengst laten als je er geen last van hebt en hij is nog goedgekeurd ook! maar aan de ene kant als je zoontje het erg leuk vind is het toch een moeilijke keus, snap je twijfel

Ik heb ze helaas niet gezien dat ze gingen varen,, maar dat ze op die plek waren liet me denken aan onze vakantie in engeland toen kwamen we daar met de boot aan

Heel misschien ga ik 7 februari meedoen met een springwedstrijdje bij mijn zus op stal, puur voor de lol :P

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 00:24

Ik weet ook niet of ze heel anders worden als ze ruin worden. Sim is best vlot met mennen en dat is wel fijn, want hij loopt lekker pittig door. Zou het wel jammer vinden als zijn hele karakter en pit eruit zou gaan. Wat je wel eens bij honden ziet als het van die slome dikke types worden... Ik heb nog nooit een hengstje gehad wat zo laat gecastreerd zou worden dus weet ook echt niet hoe ze dan reageren. Voor Freddy staat het niet ter discussie, die mag wel een tikje minder pittig en stoer. Hij is wel ontzettend leuk en stoer, ziet er erg mooi uit maar als die eind volgend jaar beleerd moet gaan worden mag hij wel ruin zijn :+