Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb de enveloppen al, dus hoef alleen maar printklaar te maken. Zoonlief slaapt nu uit dus even laptop tijd mams.
voor je het weet is het voorlopig weer gedaan met de rust
laatste werkdag en dan heb ik vrij..
.
En ik lees over een fotoboek gewonnen, leuk! En nu lees ik verder en je hebt ook een rondje gereden, wat heerlijk dat 't zo genieten was!
Heb er wel zin in, blijf schietgebedjes doen voor droog weer, maar de verwachtingen zijn vooralsnog goed! Anders wordt het poncho aan doen
En ook hier nog even: hele leuke foto's met rond nekje van Bente en gave kar!!!
En wow, nieuwe wagen wordt vandaag opgehaald, jeejjj 
Om wat voor afstand gaat 't dan??? Heeeel wat km denk ik???
En dan die 2e foto met een heeeele vieze blonde labrador
Floddertje. En lees je post van vanmorgen net, Gwin mss dagje vrij en vanavond dienst, alvast: rustige dienst gewenst
Ongelooflijk die garagetoestanden daar zeg! De garagebedrijven hier in de regio waar ik zoverre iets mee te maken heb gehad waren dan echt super de super… bakjes koffie, goede afspraken en uitleg over reparaties, keurig!
Gelukkig wel goed afgesloten!
Ah, wel lekker dat 't een eindelijk mooi dagje was en lekker rondje met Ster gedaan
En wedstrijd afgezegd, tja, da's wel even balen, maar werk gaat voor idd
Wat is Hengelhoef voor iets, een soort pretpark ofzo? En… ren-se met de hond, dappere dodo! 

Is heel werk om samen te vatten
Enneh… toch keigezellig dat je blijft posten en je bent niet de enige niet-menner én je bent straks hussen-menner

)

ik heb je een mailtje gestuurd met boekje plus routebeschrijving (m)endurance, kon zelf gisteren de p/a niet vinden
maar doe vandaag of morgen nieuwe poging (Brabantse platteland is een groter raadsel voor me dan stad Rotterdam
).
vandaag rustig dagje. Zo naar de tandarts, dan auto ophalen bij garage vandaan (een hele goede garage gelukkig) heeft beurt gehad dus kan er nu echt tegenaan. Op mijn oude auto wordt leuk geboden dus ik hoop dat die komende week ook van eigenaar kan veranderen
Voor de rest denk ik vandaag paardloos dagje.
Je bevestigt hem aan de broek en met musketonhaken aan de dissel/lamoen.
Ik sluit me hier dan ook helemaal bij aan
Het is best wel leuk om een pony in rengalop te zien

maar k doe lekker op mn gemak hoor! Op zaterdag is t zwaarder dan door de week
Denk dat de plek wel gevonden gaat worden, volgens mij als ik het kaartje zo bekijk, kan het niet echt missen. Komt goed.
Bezige bij!
Geen spierpijn van het hollen deze week???
En Romeo is een boefje 

Dan stiefelen mensen gewoon met een chago smoeltje heerlijk rap mijn kamer uit...
en de jurk zit prachtig, als gegoten. Alleen..........ik kan dan niet ademhalen. Kleinigheidje.
Mijn ribben kunnen niet opzij bij het uitademen.
.
.
.
Hopelijk lukt het verstellen zonder problemen en kan je weer zorgeloos ademen!
maar ik hou jullie plannen graag in de gaten
, schijnt dat er vanavond of morgen iemand komt kijken ....
nu andere auto ophalen bij garage, kijken wat de rekening is geworden

Zucht, ik vrees het ergste voor mezelf... Vriendlief vindt het hier ook genoeg geweest langzamerhand en heeft ook al voorgesteld dat ik eens moet gaan uitrusten... maar ja... wanneer ben je eigenlijk een soort van 'overspannen' en meld je je ziek? Dat gaat me nog een brug te ver, ik heb liever een oplossing