Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaisa schreef:Sappos; dat gekauw, doet je paard dat op beide handen? (linker en rechterhand)
welsh_lover schreef:Ze hebben je trouwens ook niet omgeroepen bij de uitslagen anders had ik je punten wel geweten want die zeiden ze er wel bij!
welsh_lover schreef:Raar trouwens dat ze zeiden dat het een uur uitliep! Ik ben gewoon op mijn tijd gestart ook met mijn 2e proef en ik moest bijna als laatste rijden. Tweede keer wegtraject was ook heel leuk. Er was een of andere grapjas geweest die alle bordjes had omgedraaid!!
welsh_lover schreef:Dan zullen ze bij jullie wel haast gemaakt hebben want op mij hebben staan wachten terwijl ik gewoon op mijn eigen tijd gestart ben !! Vond het een beetje lomp dat ze niet door hadden dat ik in het wegtraject zat (terwijl ik gewoon op mijn eigen tijd gestart was!!)
welsh_lover schreef:Ja ik was 4e en 5e dus ik ben wel tevreden!!
welsh_lover schreef:Volgens mij waren het 12 enkelspannen, maar was niet echt duidelijk. De prijsuitreiking begon ook wel lachwekkend. We beginnen met pony's span. Euhm enkel of dubbel ? Nou span dus dubbel...........hihi
welsh_lover schreef:Heb jij trouwens beide pony's gezien Samantha of alleen de jongste ? (toen ik langs jullie reed terwijl jij aan het uitspannen was?)
welsh_lover schreef:Badour heeft voor de proef heel de tijd lopen hinniken naar zijn maatje was ook best druk. Tijdens de proef ging het uiteinde van mijn kinketting nog los en daar was hij het ook niet mee eens. Maar voor de eerste keer was ik wel tevreden.
Jouw pony mag er ook wezen hoor!!!
welsh_lover schreef:Rijd jij 28 juni in etten-leur ?
Ik misschien wel moet even overleggenmet de grooms, maar ik denk het wel!