Goedemorgen allemaalVHU gezellig visite gehad van ouders, zo te zien is het een latertje geworden
Baudhy is lekker bij DB geweest op bezoek en heeft een mooie foto geplaatst van DB zijn been, ziet er echt netjes uit zeg.
Gem is gek van Huzarensalade
als ik hem erin stop dan hoor je er wel van Heb net in zijn paspoort laten zetten dat hij niet geschikt is voor consumptie, maar soms lust ik hem ook wel rauw
HT heeft even spanning gehad met een koliekerige Sun
gelukkig eind goed al goed door de Colosan, wereld spul
Biancacoo heeft geholpen met zoonlief zijn suprise, en 8,5km op de teller, vandaag weer of spierpijn van gisteren?
Vroeg me af hoe of het met de hond van Ollie gaat??
Gisteren hebben we geen naakt paard gehad gelukkig
maar vandaag toch maar wachten op zijn nieuwe deken.De stallenbouwers waren ook geweest, omdat het dak van onze nieuwe stal los lag
ze hebben het vastgelegd, maar eigenlijk niet geheel naar mijn zin, maar we zullen er in het voorjaar zelf wel aan gaan knutselen om het netjes te maken en belangrijker nog, dat de wind er niet onder kan slaan.Heb er behoorlijk wat slapeloze nachten van gehad met al die wind van de afgelopen weken
Vandaag komt de
bij ons op het werk, geweldig, je zal dan denken, leuk voor de kindertjes maar de
komt voor ons
Ach ja ze zijn al in de 80 dus vond het geweldig dat ze deze kant op zijn gekomen en zal blij zijn als ze weer heelhuids thuis zijn.
fijn dat je zo lekker kunt lessen Jeskim. Vond dat zelf altijd erg prettig als je je paardje nog niet zo lang hebt en nog wat zoekende bent.

ik vind het geweldig