Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Barney1978 schreef:Ben ik nou de enige die gewoon getraind heeft in de regen Haha. Het is ook geen lolletje maar ja het schema roept hè. De pony's waren ook niet zo blij met me. Moet zeggen dat ze desondanks hun best hebben gedaan.
NdV74 schreef:8 maart Ysselsteyn
19 april Teteringen
30 mei Wateren
27 juni Etten-Leur
12 september Onstwedde
3 oktober Hellendoorn
Boxtel nog niet bekend
Ze staan volgens mij nog niet allemaal op de wedstrijdkalender, maar dit zijn in elk geval de data.
Citaat:Zou die het ooit leren? Zou hij wel neurologisch in orde zijn? Waarom doet hij elke keer alsof hij het allemaal nog nooit gedaan heeft? Het lijkt wel alsof ik elke dag met hem opnieuw moet beginnen.
Barney1978 schreef:Woehoeeeeee de tweewieler van Cavalier is er. Hij is echt super mooi geworden. De tweede tweewieler van Cavalier waar ook tweespan voor kan. Morgen gaan we alles balanceren voor enkelspan en tweespan. Ik zal dan foto's plaatsen.
confetti schreef:Nu zit ik dus te dubben over Wateren, iemand van jullie die daar al eens gestart is?
Toydoll schreef:Ik heb hem afgelopen maand met rust gelaten, kijken of dat misschien beter was, maar anders deed ik hem zo'n 4/5x per week......
Stomme is dat droogmennen door de wijk, BETER gaat dan in de bak......