Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar doelstelling is behaald. Hij heeft een stuk voor de wagen in het bos gedraafd. Hij sprong nog in galop aan maar schrok van het effect en bokte. Gelukkig is een hysterische drijvende blije Jones geen reden voor paniek. Verder krijgt hij weer een paar weken rust.
. Ik heb nu grote menplannen met mijn paard. Hij is net hersteld van een peesblessure die 14 maanden heeft geduurd. Ik heb hem al 10 jaar en nog nooit voor de kar geweest ik vond het eng en het voelde nog niet vertrouwd. Hij is in die 14 maanden een stuk betrouwbaarder en rustiger geworden en ..... niet onbelangrijk ... 98% verkeersmak (eindeloos stappen langs een drukke weg heeft heel goed gedaan) Ondertussen is Oz weer bezig met het lichte werk onder het zadel. We zijn klaar voor een nieuwe uitdaging.
.
. De commando "wachten" kon hij al en ook nu kan ik bij hem weglopen e.d. hij blijft onbewegelijk stil staan.
. Ik hoop dat ik er af en toe iets van zie en een update kan plaatsen; vind het best bijzonder.
. Zaterdag wordt alles herhaalt en misschien gaat de kar er al achter.
.
ze probeert wel echt onder uit te komen en uit te breken.
kwam er toch nog wel een positief einde, het leek allemaal nog niet zo gek....