Even snel tussendoor, net snel bijgelezen (zo rustig vind ik het niet, moest weer flink lezen
) maar Avaluna vroeg over de Omega 3-6-9. Ze kregen bij mij een Ikea bekertje per dag, even weekje opbouwen met half bekertje want ze schijnen eraan te moeten wennen. Bente was het enige paard tot nu toe die het vies vond, Rizanta vond het heerlijk
En van de senior priores krijgt Bente een schep per dag, nu even 2 scheppen want ze eet nog niet volop aan haar hooi, tuttebel.
We gaan zo Blondie ophalen, manlief en ik. Hoop dat ze zich gedraagt want manlief is nu niet bepaald een paardenmens
Gem aan de puzzelrit, mooi! Het is hier prachtig weer, hoop bij jullie ook, wel beetje fris
. Tine enorme wedstrijddag met ups en downs en vandaag zonder geblesseerde man op pad, sterkte, trouwens ik vind jullie zoon echt een bikkel hoor, wat knap van hem dat hij er toch weer opstapt en het hem dan toch lukt, super goed van zo'n jong ventje
&
die komt er wel. Wat een leuke foto Tallechie, leeftijd voor hobbyklasse is denk ik 3 jaar (waar ik het niet mee eens ben maar dat terzijde) maar even informeren bij KNHS? en Biancocoo met hang-zoon tja, dat hebben ze inderdaad zo af en toe
Biancailona nog op zoek naar meer stemmers & voor de rest weet ik het even niet meer.
Fijne zondag verder
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 04-11-12 10:13, in het totaal 1 keer bewerkt