[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-12 00:33

*\o/* *\o/* *\o/* mega mega ego spam *\o/* *\o/* *\o/*

ik heb vanavond met het 4 span gereden.

harry had van de week al gezegt dat ik dat moest gaan leren, maar had niet verwacht dat dat zo snel zou zijn. als ik het harry zie doen lijkt het makkelijk maar is toch best moeilijk met lusjes leggen en dan weer je handen in de oorspronkelijke positie weer terug te zetten. maar heb toch al zelfs een stukje gedraaft. wat ben ik toch blij met z'n koetsier :D

Poeltje

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 00:41

Hey dames!! Kom even om het hoekje kijken. Hoe is het hier? :)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 08:00

gem schreef:
Claus PartyHaus, daar heb ik vroeger ook wel eens een personeelsfeest gehad :j !

Dat is 5 minuten bij mij vandaan. Ik loop daar dagelijks met de honden in het bos.

Van 7.00 u tot 8.00 u is parcours lopen indoor Marathon Aalsmeer. Dus aankleden en op weg naar Aalsmeer.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 09:25

das vet zeg lanouska!!!

voelde wel heel stoer denk ik he?

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 10:51

Goeiemorgen!

Wowww Lanous, dat geeft vast een geweldige kick :D !

Ik ga zo naar Ster en dan boodschappen + spullen inpakken voor een weekje naar boord. Geen zin.... wil rijden, nu het weer kan ^) .

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 11:09

Bicci niet carnavallen maar wel in de sfeer :# Gem aan boord maar liever van boord en op de bok :x Tallechie aan de slag met harten en tongen :oo Janouk parcours lopen voor Indoor Aalsmeer (en Kiss ook geloof ik?) veel plezier dit weekend! 8-) Poeltje komt even langs :wave: wat zijn jullie wedstrijdplannen komende tijd en krijgen we nog van die geweldige actiefoto's van jou te zien? *-:) Frensie draait werkelijk heerlijke diners in elkaar :9 Lanouska met 4-span in handen wooooow /3 /3 /3 /3

Wij hebben gisteren Warhorse bekeken kan er niets aan doen maar vond het een prachtige film :o
Daarna in elkaar gestort, bleek flinke koorts te hebben (dacht al wat voel ik me raar %) ) nu nog koorts maar wel wat minder maar dus weer niet naar stal -O- gevraagd of ze haar willen mennen vandaag.

Heb dus nog een dag huisarrest |o

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 11:47

Gaaf Lanouska 4span!!
VHU Beterschap! Heerlijke diner was in een restaurant hoor :)

Heb net lekker beetje geprutst op stal en gereden en ga zo met vriendinnetje en onze honden wandelen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 12:55

gaaf lanouska
vhu beterschap
frensie al druk bezig geweest.

Ik ben net mijn bed uit.... sliep pas om half 4. Daan wilde niet slapen...
Vandaag even aan de studie, naar stal en boodschappen doen

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 13:44

VHU beterschap! :(:) Wat gaaf dat je War Horse gezien hebt. Ben erg benieuwd naar de film.
Heb gewisseld van pony met de wedstrijden. I.p.v. Kokkie men ik nu met Peppie, omdat Kokkie ook veel wedstrijden onder het zadel heeft. En tot nu toe is dat me heel goed bevallen. Morgen gaan we naar Aalsmeer en volgende week naar Laag-Soeren. Daarna komen er nog wat kleine indoors in Friesland en dan begint het buitenseizoen alweer bijna. Dan volgen er weer meer foto's denk ik. Worden weinig foto's gemaakt met de indoorwedstrijden. In Houten waren er wat foto's, maar daar stonden Peps en ik niet op. Heb wel nog een foto van indoor Leusden:

Afbeelding

Verder loopt Henkie nu mee in het dubbelspan wat die erg goed doet. We gaan komende zomer weer wat officiele wedstrijden rijden met vierspan en natuurlijk de Friese competitie.

Hoe is het hier verder?

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 14:05

ted is gisteren op reis geweest.......
Ik ging met gerrit naar emmen heb een nieuwe bril nodig en gerrit wil perse mee uitzoeken dus wij naar emmen.Zijn we net in de winkel gaat zijn telefoon.Dina zegt hoeveel paarden stonden er in de bak.Gerrit zegt 2 oh nu nog maar 1 en er was hier net iemand die zei dat er een paard op het sportveld liep....Wij als de wiedeweer weer naar de auto en naar huis.ted en dalerboy stonden in de bak en dus geen idee wie er weg was.Dan zit je best in je rats op weg naar huis en je best doen om niet iedereen overhoop te rijden op de straat.Toen we er bijn a waren belde onze hoefsmid of we een paard kwijt waren want er liep er een aan de oude dalerveensestraat wij daar gelijk heen en ja hoor in de berm kwam ted aan gewandeld.Kwam gelukkig zo naar me toe.Dalerboy stond gewoon rustig nog in de bak.

Het hek zat nog dicht maar de musketon was wel verbogen,maar of hij er nou onder door of overheen is gekomen geen idee.......Gelukkig staat hij nu weer veilig op stal....

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-12 14:10

goedemiddag

was ook wel heel gaaf achter het 4 span :D

ik ben vanochtend al weer op het werk geweest we hadden een training voor een nieuwe wrap. we mochten de wrap die we gemaakt hadden ook zelf op eten, moet zeggen hij was best erg lekker.

daarna met me moeder naar de jonge pony's geweest vandaag voor het eerst de staartriem met culerom er op gehad. ging heel goed daarna wat heen en weer gewandeld. cupido vond het wat spannend las vegas gaf nergens om alsof ie niet anders gewend was.
vanmiddag ga ik lekker niks meer doen.

morgen ga ik carnavals optocht kijken in barger-oosterveld

en hier bij me valentijns cadeautje
Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 15:17

*\o/* ik heb een nieuw laptopje *\o/*

Wat een schattig paardje Lanous, nog geen idee van wie het is? Van die ''leuke" jongen misschien ;)
@Baudyh Ted vond het tijd om wat kilometers te maken, raar beest :7
@Poeltje als je meeleest weet je (bijna :+ ) alles van ons hahaha

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 15:32

Lanouska: bekend paardje :j , [KS-ITP] Daar is hij dan eindelijk !! Meet Cuddle

VHU: beterschap! Misschien iets langer uitzieken?

BaudyH: Ted heeft lang genoeg gewinterslaapt denk ik :D

Vanmorgen Ster gelongeerd. Ze was nogal mat en stijfjes, tot ikzelf maar eens een huppeltje maakte om haar tot wat meer actie te bewegen :7 . Ze was meteen wakker *\o/* Hiiiiiiihaaaaa!!! Lekker hoor, beetje plagen en triggeren :D . Daarna nog 10 minuutjes serieuzere arbeid en het was weer klaar :) .
Morgen om 10 uur :brr: nog maar gauw een menlesje doen, voor ik 'smiddags moet aftaaien voor de rest van de week ;) .

edit: ik zie dat Cuddle een broertje of neefje is van Lanous haar nieuwe /3 . Het is hem niet precies :P .

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 15:53

VanHuisUit schreef:

Zo nu en dan lees ik wel wat mee, maar geen nieuwe hoogtepuntjes dus? :D

Lanouska, gaaf dat je vierspan gereden hebt! *\o/* Je valentijnscadeau is wel makkelijk in onderhoud!

Ollie, hoe is het met jouw knappe paardjes?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 16:33

Hallo.

Sluit me even bij iedereen aan. Ben net uit bed. Vanmorgen om half 9 opgestaan, gegeten, dieren verzorgd, in bad gegaan en weer naar bed. Ben dus nu officieel ingestort. Waardeloos. Zal dus komende week ook niet of nauwelijks iets met de paarden doen, want wil wel op skivakantie. Daarna heb ik dan nog ca 4 weken tot de kampioenschappen. Dat zal niet echt meer gaan lukken als ze eerst 3 weken vrij hebben gehad, erg jammer, maar ik kan niet meer.

Ga zo maar weer naar bed en zal denk ik komende dagen ook weinig hier zijn. Nu man even thuis is, moet ik zoveel mogelijk gebruik daarvan maken.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 16:46

is t wel een roze VHU?

:+

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 16:46

sterkte tine :(:)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 16:47

VanHuisUit schreef:
*\o/* ik heb een nieuw laptopje *\o/*

Wat een schattig paardje Lanous, nog geen idee van wie het is? Van die ''leuke" jongen misschien ;)
@Baudyh Ted vond het tijd om wat kilometers te maken, raar beest :7

Ja hij wil helemaal niet met pensioen...

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 16:48

sterkte en beterschap tine....
hopelijk knap je snel weer wat op... :(:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 16:51

He Tine wat naar voor je :(:) volgens mij zat je er vorig jaar tegen de ski-vakantie ook behoorlijk doorheen, denk dat dan het pannetje gewoon vol is, let op jezelf :(:)

@Gem klopt hoor veel te eigenwijs & te ijverig geweest deze week had vooral donderdag gewoon niet moeten gaan werken, en eigenlijk woensdag ook niet naar het paard maar ja :o Nu vrijdag en vandaag gewoon vrijwel niets gedaan en nu vanmiddag begin ik me echt wel wat beter te voelen :)

@Poeltje persoonlijk vind ik het erg leuk dat ik met de pony van mijn instructeur tweespan mag doen, dat is bij mij het meest recente :D

Bij deze snoepjes gaan we dus kijken <3
Afbeelding
Afbeelding
We hebben nog twee andere nestjes gespot... net zoiets maar met meer wit of merle en daar hou ik zelf niet zo van :o

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 16:59

zoals beloofd <3 <3

de nieuwe Briez-mobiel *\o/* *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 17:19

ik heb ook zo'n trailer. Bevalt mij goed. Veel plezier er mee.
Tine doe maar rustig aan.

Ik ben ook ingestort, maar dat heb ik elke zaterdag de laatste paar weken. Komt omdat ik doordeweeks op mijn tenen loop. Op zaterdag is mijn vriend thuis en dan doet hij Daan en dan wil mijn lichaam ook niet meer.

Ga dus ook niet naar stal, morgen kan ik ook niet. Is niet anders.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 17:28

Ook maar knuffel voor jou Tallechie :(:)
Iedereen stort in, ik voel dat ik beter ga worden *\o/*
@Bicci hahaha nee echt niet is cadeautje van mijn man :* , dus zwart :+
Maar jouw man heeft jou / jullie een trailer gegeven 8-) daar kan ik niet tegenop hoor :+ ziet er prima uit, Sluis zijn degelijke trailers.
@Baudyh lijkt me best moeilijk als jij het gevoel hebt dat hij nog lang niet aan pensioen toe is. De pony die bij Snuitje in tweespan mag, Rattan, wordt al 18 (of 19, weet het niet precies) maar die deed afgelopen jaar dus niet zoveel. Nu nog niet hoor, maar doordat ik er wat mee knutsel dus wel meer. Je ziet die hele pony zo stralen als hij wat mag doen. Beestje is ook nog lang niet aan pensioen toe. Maar begrijp dat het met Ted niet meer kan -O-

Ga mezelf maar weer eens bannen want met laptopje op schoot ben ik wel weer accuut heftig bokt-verslaafd :o :evaw:

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 17:48

dat zijn goede reacties voor mij :)
tall is er tevreden mee en vlgens VHU een goed merk dat sluis...
:D

het is een opnieuw opgebouwde, VHU raadde mij dat aan he?

dus..onderstel gegalvaniseerd uit 1992.
en de opbouw van 2008.

en nope, niet van manlief gehad.
gekocht van de centjes die de oude had opgebracht en zelf 95,- bijgelegd :D

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 18:37

Mooie trailer Bicci! Nu nog even kikkergroen schilderen ;)

Meerderen hier ingestort... heel veel sterkte!!! :(:)

Poeltje :wave: Leuke actiefoto!

Baudyh paard aan de wandel, dat is schrikken!! Gelukkig goed afgelopen!

Lanouska wat een lieve knuffel!

VHU nieuwe laptop en schattige puppy foto's!! Wanneer ga je kijken?

Gem gaat zelf huppelen aan de longe, haha.

Zo, vanochtend op stal geweest, vanmiddag geholpen bij de vereniging, waren de Gelderse kampioenschappen dressuur B, L1 L2. Gave paardjes gezien! (Ohz trouwens). Daarna eventjes thuis geweest om manlief nog even te zien, vervolgens naar werk om dienst over te nemen. Het is niet druk op het moment, wel lekker alleen ook beetje 'verontrustend' want normaal is het rond deze tijd van het jaar gekkenhuis met het werk.
Manlief is naar een verjaardagsetentje. Ik wilde ook graag mee, maar kon echt onmogelijk vrij krijgen want niemand kon mijn dienst overnemen... :n Wel beetje balen hoor, ik ben zelf heel flexibel en makkelijk inzetbaar en dan kan ik een keertje niet... en dan kan niemand overnemen. Maarja, als je niet kan, dan kan je niet. Dus om mezelf beetje te troosten heb ik de pizzaboer gebeld en die komt zo een lekkere pizza bezorgen. Quattro formaggio met champignonnetjes erbij. En als toetje heb ik chocolademousse in de koelkast staan :9