mega mega ego spam
ik heb vanavond met het 4 span gereden.
harry had van de week al gezegt dat ik dat moest gaan leren, maar had niet verwacht dat dat zo snel zou zijn. als ik het harry zie doen lijkt het makkelijk maar is toch best moeilijk met lusjes leggen en dan weer je handen in de oorspronkelijke positie weer terug te zetten. maar heb toch al zelfs een stukje gedraaft. wat ben ik toch blij met z'n koetsier
!
.
Gem aan boord maar liever van boord en op de bok
Tallechie aan de slag met harten en tongen
Janouk parcours lopen voor Indoor Aalsmeer (en Kiss ook geloof ik?) veel plezier dit weekend!
Poeltje komt even langs
wat zijn jullie wedstrijdplannen komende tijd en krijgen we nog van die geweldige actiefoto's van jou te zien?
Frensie draait werkelijk heerlijke diners in elkaar
Lanouska met 4-span in handen wooooow
) nu nog koorts maar wel wat minder maar dus weer niet naar stal
gevraagd of ze haar willen mennen vandaag.
Wat gaaf dat je War Horse gezien hebt. Ben erg benieuwd naar de film. 
) alles van ons hahaha
nog maar gauw een menlesje doen, voor ik 'smiddags moet aftaaien voor de rest van de week
.

, dus zwart
Wel beetje balen hoor, ik ben zelf heel flexibel en makkelijk inzetbaar en dan kan ik een keertje niet... en dan kan niemand overnemen. Maarja, als je niet kan, dan kan je niet. Dus om mezelf beetje te troosten heb ik de pizzaboer gebeld en die komt zo een lekkere pizza bezorgen. Quattro formaggio met champignonnetjes erbij. En als toetje heb ik chocolademousse in de koelkast staan