kiepejanie schreef:waren er nog andere fotografen in Hengelo...helaas staan wij niet bij achterhoekfoto...Wij helaas ook niet.. Maar volgens mij waren er meerdere fotografen..
Echwel schreef:patrick76 schreef:Knappe groom in de vaardigheid Ja na het filmpje te hebben gekeken zagen we dat meneer Wijdbeens achterop zat in de race stand. Vond het niet zo gek dat je ma niet meer mee wilde
Chaos schreef:oyponl/fotosvanwimIs ook van Hengelo!Heb jij een link hiervan? Ik kan hem niet vinden op oypo.Nog andere fotografen?
Dank je wel @ Patricia, maar wij staan er helaas nergens bij, wij moeten altijd vroeg starten en dan zijn de fotografen er nog niet...
Hèhè, ook wij hebben ons seizoen lekker afgesloten met een top eerste plaats! Erg tevreden Iedereen ook gefeliciteerd met de goede resultaten!
Foto;s gevonden! Heeft iemand hier toevallig ook een website of emailadres van Wim Rots zelf? Dus niet van oypo?
Die heeft hij nog niet Gem. Volgens mij is hij daar wel mee bezig, maar is dat nog niet af.Kan hem volgend weekend wel even vragen als je wil.
Wat is dat toch een beauty van een pony ! Mooie foto,s, fijn dat je weer kan groomen. Argh ben ik louis nog vergeten te bellen..*legt briefje klaar,zodat ze t niet vergeet*