gelukkig hebben ze je thuisgebracht, lieve collegas!beterschap
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gelukkig hebben ze je thuisgebracht, lieve collegas!
), dus maar weer opgestaan.

) op het moment
gaan er betere afspraken over maken
mooi. De ponys vinden het erg gezellig als er kinderen komen poetsen en ik vind het ook wel fijn dat ze kindproof worden/zijn/blijven dus wil er wel mee doorgaan
.. ik remde al af voor de bocht en die jongen letten niet op en keek achterom en kwam op mijn weghelft. Ik remde en stond zowat bijna stil tot dat hij voorop klapte.. hij fietste vrolijk verder en ik verloor mijn evenwicht waardoor mijn scooter viel. Helaas wat ongelukkig. Hij viel op de voorkant waar mijn computertje in zit. Hierdoor is hij zowat helemaal los gekomen van mijn scooter en zijn er bedradingen gebroken zoals mijn remlichten. Scooter starte ook niet meer.. echt zo raar zo'n klein tikje en ding hield ermee op. Pas toen ik bij mijn vriend aangkomen was duwde ik de computer weer stukje terug en raad is hij deed het weer.. Al met al gaat de rest wel wat kosten. Zijn vader gaf ook aan dat hij niet opletten en dat het zijn fout is. Echter toen ik over de verzekering praten wisten ze daar niet veel over wa verzekering. Hij zei zelf we zijn niet verzekerd. Als dit zo is kan ik helemaal fluiten naar de vergoeding, het zou toch van de zotte zijn dat iedereen die wel verzekerd is netjes betaald (en een hoop) en degene die dat niet doen er zo onderuit kunnen komen. (dit is wat ik heb begrepen van mijn vader)

Ik had helaas geen invulpapier bij me

en ben daar ook heel blij mee dat ik die mogelijkheid had. Maar heb het nu een paar keer geprobeerd, en dat resulteerde vooral in laksheid.. bleh..
knuffel voor jou.

tine10 schreef:Middag!
Net 30 baantjes gezwommen en zo lekker slapen. Nog steeds een zombiehoofd, had gehoopt dat het in zwembad beetje door zou spoelen.
Evelli schreef:Waarom houden sommige mensen zich niet aan de afsprakenhad met iemand afgesproken dat haar dochter de ponys kon poetsen en als ik er een keer bij was dat ze dan mocht rijden.
Krijg ik een sms: hebben de ponys gepoetst daarna heeft ze een rondje zonder zadel gereden, hoop dat je het niet erg vind
Tuurlijk vind ik dat erganders had ik wel gezegd dat ze mocht rijden

Melanie5 schreef:Lot, balen van jering. Hoe gaat het verder met je?
Lijf heeft het momenteel wel erg zwaar ben ook snel uitgeput paardjes doen even weinig. 
dat is ffies schrikken zeg......
.