Een knuf voor de gene die zich wat minder voelen vandaag. 
tine10 schreef:Middag!
Net 30 baantjes gezwommen en zo lekker slapen. Nog steeds een zombiehoofd, had gehoopt dat het in zwembad beetje door zou spoelen.
WOW SPORTIEF!
Evelli schreef:Waarom houden sommige mensen zich niet aan de afspraken

had met iemand afgesproken dat haar dochter de ponys kon poetsen en als ik er een keer bij was dat ze dan mocht rijden.
Krijg ik een sms: hebben de ponys gepoetst daarna heeft ze een rondje zonder zadel gereden, hoop dat je het niet erg vind

Tuurlijk vind ik dat erg

anders had ik wel gezegd dat ze mocht rijden

Wat aso!!! waar halen ze dat lef vandaan. 
Melanie5 schreef:Lot, balen van jering. Hoe gaat het verder met je?
Ik las je zin te snel en ik las balen van je t.....
Lijf heeft het momenteel wel erg zwaar ben ook snel uitgeput paardjes doen even weinig.
Kijk het van dag tot dag aan.
@VHU, qua voeren ag gelukkig ben je er op tijd niks om je voor te schamen niet iedereen doet alles gelijk perfect!
haha ja ik heb ze mijn hele leven wel nodig kom daar niet meer vanaf. Heb ze al sinds mijn 4e jaar ze worden zo nu en dan vervangen omdat ze verslijten of mijn vingers groeien. Dingen zijn echt loeiduur! Ik kan echt niet zonder die dingen dan schieten mijn vingers uit de kom omdat de boel vergroeit is.
Rafiki heeft al lange manen! 
Verzorgsters tja ik heb ze niet, en wil ze ook niet maar ik snap dat sommige mensen er niet omheen kunnen! Ik kan altijd een stalgenootje smsen of de stalhouder en dan doet die het voor me echt ideaal. Ik heb wel 2 kleine kindjes die op Buck rijden maar dat doen ze en mogen ze alleen maar als ik erbij ben. Ze mogen ook helemaal niet komen zonder dat ik er niet ben.