[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 15:12

tallechie jij moet denk ik een beetje rustiger aan gaan doen van jouw lijf! :(:) gelukkig hebben ze je thuisgebracht, lieve collegas!
beterschap :(:)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 15:13

Kon niet slapen, moest steeds naar de wc (nee, niet zwanger ;) ), dus maar weer opgestaan.

VHU: fijn dat ze zelf ook zagen dat Rizanta af was gevallen.
Tallechie: lekker je bed in en rusten
Naaltje: kan ik me goed voorstellen, zou je toch woest van worden
Happytime: lekker gesprongen. Zou ik best ook wel weer eens willen (ok, wel heel laag), maar dat kan niet meer met Rembrand

Ik ben zelf bijrijder geweest, maar ik zou een ander nooit toestaan de dingen te doen die ik heb gedaan. Egoistisch van me, maar is wel mijn paard en als het mis gaat ben ik verantwoordelijk. Niet dat ik als bijrijder gekke dingen heb gedaan hoor, maar wel eindeloze buitenritten, zelfs 3 en 5-daagse trektochten. Echt niet dat iemand dat met mijn paard gaat doen (anders dan ikzelf) en iemand laten mennen...... nee, dat al helemaal niet.

Evelinee: succes met je toetsweek

Ik ga nog eens heel diep nadenken of ik de wei nog ga uitmesten of dat ik dat morgen maar moet doen.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 15:18

Tallechie, denk inderdaad dat het voor jou hoog tijd word dat je rustiger aan gaat doen :j

Lot, vervelend zeg dat je ring kapot is! hopenlijk kan hij snel gemaakt worden.

Laura, ben je opgelucht nu je weet wat je precies hebt? en dat je die cursus krijgt?

Evelli, lekker irritant zeg dat dat meisje er toch op gereden heeft terwijl jij had gezegd dat het niet mocht als jij er niet bij bent.
wat ga je nu tegen ze zeggen?

VHU, dus rizanta gaat nu iets meer eten krijgen? is altijd een beetje aftasten he? hoeveel ze nodig hebben.
ik vind het met wobbe nog steeds lastig.

Vandaag met wobbe wat op het terrein gement.
Rondjes om de schuur en rechte stukken op het oprijpad.
alles bij elkaar zo'n 20minuten, niet lang maar hij heeft weer zijn beweging gehad.
En hij was vlot! hij draafde lekker door en had er zin in :D

ik deed zaterdag een poging tot opstellen met Rafiki.
het zijn alleen baggerfoto's, want ze zijn met mijn telefoon gemaakt.
en meneer had in de gaten dat ik iets lekkers in mijn hand had en dat wilde hij graag hebben :+
normaal doet hij best netjes en braaf stil staan, maar zaterdag ging het dus minder.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en nog een foto van onze boerenmiep Tosca
Afbeelding

en eentje met flits, waardoor de foto dus niet zo mooi is
Afbeelding

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 15:24

hihi! je ziet die kleine naar je hand kijken van
:wow: :9 :):) :wow: :9
op de laatste foto staat ie alleen niet voordelig te staan he :)
leuke hond ook :j

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 15:39

Nog rustiger? Dan kan ik beter 24 uur per dag plat gaan liggen.
ik doe eigenlijk al niks meer behalve naar het werk gaan.

Als ik van mijn werk kom ga ik gelijk op de bank liggen. huishouden doe ik al niet eens meer, veale doe ik niet meer. In het weekend doe ik niks extra en lig dan ook eigenlijk de hele dag.
Ik moet deze week nog werken en dan is het als het goed is klaar, maar momenteel doe ik dus al niks meer.

collega's zijn inderdaad lief omdat ze met zijn tweeen mee moesten, mijn auto moest ook weer hier heen. Het is toch een uur heen en een uur terug rijden.

it leuke foto's en fijn dat je wat met wobbe hebt gedaan

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 15:45

Rafiki is een leukerd zeg !!! *\o/*

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 15:46

dank je :)
hij is erg pluizig (en overbouwd én nat :+ ) op het moment

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 16:26

Nou, alle problemen zijn de wereld weer uit. Ze waren een beetje enthousiast te werk gegaan :+ gaan er betere afspraken over maken :) mooi. De ponys vinden het erg gezellig als er kinderen komen poetsen en ik vind het ook wel fijn dat ze kindproof worden/zijn/blijven dus wil er wel mee doorgaan :)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 16:32

Oke Evelii, als je het zo kunt oplossen is dat natuurlijk het mooist.

Tallechie: misschien ben je gewoon wat grieperig naast de zwangerschap, dat het daarom even niet wil?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 16:38

Evelli fijn dat je het hebt kunnen uitpraten.

Tine ik heb alleen last van mijn buik, verder geen griepsverschijnselen. GEen koorts, hoofdpijn, keelpijn of wat dan ook. Ben ook niet moe. Weet het dus niet. Weet ook niet wat ik nu moet doen

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 16:50

Overleggen met je verloskundige denk ik. Zij heeft er meer verstand van. Maar in ieder geval heel rustig aan doen lijkt me.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 17:59

Tallechie: sterkte en beterschap!

Heb vandaag een aanrijding met een fiets gemaakt.. naja de fiets reed mij aan en wat denk je.. ik zit met flinke schade :(.. ik remde al af voor de bocht en die jongen letten niet op en keek achterom en kwam op mijn weghelft. Ik remde en stond zowat bijna stil tot dat hij voorop klapte.. hij fietste vrolijk verder en ik verloor mijn evenwicht waardoor mijn scooter viel. Helaas wat ongelukkig. Hij viel op de voorkant waar mijn computertje in zit. Hierdoor is hij zowat helemaal los gekomen van mijn scooter en zijn er bedradingen gebroken zoals mijn remlichten. Scooter starte ook niet meer.. echt zo raar zo'n klein tikje en ding hield ermee op. Pas toen ik bij mijn vriend aangkomen was duwde ik de computer weer stukje terug en raad is hij deed het weer.. Al met al gaat de rest wel wat kosten. Zijn vader gaf ook aan dat hij niet opletten en dat het zijn fout is. Echter toen ik over de verzekering praten wisten ze daar niet veel over wa verzekering. Hij zei zelf we zijn niet verzekerd. Als dit zo is kan ik helemaal fluiten naar de vergoeding, het zou toch van de zotte zijn dat iedereen die wel verzekerd is netjes betaald (en een hoop) en degene die dat niet doen er zo onderuit kunnen komen. (dit is wat ik heb begrepen van mijn vader)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 18:01

verzekeringsagent bellen laura
die het lekker laten regelen, diegene heeft daarvoor geleerd :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 18:01

Volgens mij valt dat gewoon onder de verplichte WA verzekering. Lijkt me stug dat ze die niet hebben.
Even aangifte doen bij de politie dus :)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 19:00

Dit valt onder verplichte WA verzekering, en inderdaad een verzekeringsmens laten regelen, die weten veel beter hoe en wat. Sterkte ermee.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 19:25

Zal ik eerst langs gaan met zo'n formulier bij hun huisadres of eerst politie bellen?
Het is inderdaad verplicht, maar ik denk dat we zullen schrikken van het aantal mensen die niet verzekerd zijn in de bijlmer. Verder hele aardige mensen maar zo moeilijk te verstaan :P

Wat ik nu gedaan heb:

Samen schade bekeken ook aan zijn fiets en was gelukkig niets te zien, hij zelf had ook niets.
Telefoon nummer en adres gevraagd en ben toen naar huis gegaan. Vroeg ook naar rijbewijs of id om er een foto van te maken met mijn telefoon, maar deze hadden ze niet bij hun :( Ik had helaas geen invulpapier bij me :(

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 19:44

Jee Laura, dat is balen. Ik heb dat ook gehad, dat werd gelukkig allemaal vergoed. Was een auto die achteruit tegen mij aanreed.
Heb je zelf niets?

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 19:49

he jeetje laura, wat vervelend zeg!

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 19:52

nou het zit niet iedereen mee vandaag,

@ schaduw, wat lief dat jij je schimmelt uitleent voor de orun
@ tallechie, balen als je lichaam niet meewerkt, maar je zal toch echt naar je lichaam moeten luisteren.
@ laura, jemig wat vervelend van je scooter, praat me niet van verzekeringsrompslomp....
@ IT Rafiki is leuk en je hebt een mooie hond hoor :j

over verzorgers/ bijrijders, tsja ik ben dus juist een bijrijder en als ik dit zo lees, mag ik mij wel gezegend voelen, met de shetters mocht ik alles, Voice mocht ik een week mee nemen op vakantie, Met chiel mag ik alles, eigenlijk alle pony's en paarden die ik heb gedaan voor anderen daar mocht ik gewoon alles mee :o

pff ik heb een beetje een rotdag, emotioneel zit het me allemaal even niet mee en mede daarom heb ik vanochtend een tentamen echt verschrikkelijk verpest bah, hoop dat et me straks allemaal wel weer meezit

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 19:56

@marrianne; ben zelf ook als verzorgster/bijrijdster begonnen hoor :) en ben daar ook heel blij mee dat ik die mogelijkheid had. Maar heb het nu een paar keer geprobeerd, en dat resulteerde vooral in laksheid.. bleh..

:(:) knuffel voor jou.
**Everybody wants happyness without any pain, but you can't have a rainbow without a little rain**
:*

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 19:59

Wat een rare dag vandaag.
Vanmorgen op het werk na de koffie gingen we verder werken.
Staat de werkplaats in brand, gelijk naar binnen gestormt.
Auto weg gezet en de mannen zijn alvast begonnen met blussen.
Brandweer voor opgevangen.
Schrik zit er weer goed in is de 2e keer in een jaar.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 20:05

Dat is schrikken Patrick! Niemand gewond geraakt?

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 20:23

Nee gelukkig niemand gewond geraakt.

Zo maak je nooit zoiets mee en zo 2 keer in een jaar, vorig jaar is het huis van de buren afgebrand

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 20:37

Een knuf voor de gene die zich wat minder voelen vandaag. :*

tine10 schreef:
Middag!

Net 30 baantjes gezwommen en zo lekker slapen. Nog steeds een zombiehoofd, had gehoopt dat het in zwembad beetje door zou spoelen.

WOW SPORTIEF!

Evelli schreef:
Waarom houden sommige mensen zich niet aan de afspraken :x had met iemand afgesproken dat haar dochter de ponys kon poetsen en als ik er een keer bij was dat ze dan mocht rijden.
Krijg ik een sms: hebben de ponys gepoetst daarna heeft ze een rondje zonder zadel gereden, hoop dat je het niet erg vind :x
Tuurlijk vind ik dat erg :x anders had ik wel gezegd dat ze mocht rijden :x

Wat aso!!! waar halen ze dat lef vandaan. :\

Melanie5 schreef:
Lot, balen van jering. Hoe gaat het verder met je?

Ik las je zin te snel en ik las balen van je t..... :') Lijf heeft het momenteel wel erg zwaar ben ook snel uitgeput paardjes doen even weinig.
Kijk het van dag tot dag aan.

@VHU, qua voeren ag gelukkig ben je er op tijd niks om je voor te schamen niet iedereen doet alles gelijk perfect!
haha ja ik heb ze mijn hele leven wel nodig kom daar niet meer vanaf. Heb ze al sinds mijn 4e jaar ze worden zo nu en dan vervangen omdat ze verslijten of mijn vingers groeien. Dingen zijn echt loeiduur! Ik kan echt niet zonder die dingen dan schieten mijn vingers uit de kom omdat de boel vergroeit is. 

Rafiki heeft al lange manen! :oo

Verzorgsters tja ik heb ze niet, en wil ze ook niet maar ik snap dat sommige mensen er niet omheen kunnen! Ik kan altijd een stalgenootje smsen of de stalhouder en dan doet die het voor me echt ideaal. Ik heb wel 2 kleine kindjes die op Buck rijden maar dat doen ze en mogen ze alleen maar als ik erbij ben. Ze mogen ook helemaal niet komen zonder dat ik er niet ben. :)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 20:45

Zo pfff weer ffies bijgelezen

@Tallechie, denk aan jezelf en kruip lekker onder de wol :(:)
@L_Rivaldo, dat is flink waardeloos zo'n schade. Ik hoop dat je nog kan bewijzen dat hij het was die op je scooter hebt gezeten. Ik zou inderdaad je verzekering snel inschakelen
@Schaduw, wat is Lotte toch multifunctioneel :D
@Tine, probeer uit te zieken... het werk blijft wel liggen :(:)
@Evelli, wat fijn dat het is opgelost ;)
@Patrick :oo dat is ffies schrikken zeg......
@marrianne, je hebt verschil tussen verzorgers en verzorgers.......... :j .
@Ivestoeter, wat een leuke beestjes heb jij <3

Nou ik ga mijn koffie opdrinken en dan ga ik de pony's ffies rondslingeren ~~}>