[AR] SGMW 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

hafjelinger

Re: SGMW 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 11:49

Vorig jaar hadden ze een heel gaaf A-traject met veel heuvels en oa een beek waar je doorheen moest. Ze hebben dit jaar het wegtraject vlakker gemaakt dus ik ben ook benieuwd.

ArroNnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 12:03

Voor het eerst met startkaart klasse 1 vierspan pony gereden, dresuur ging zoals altijd neit zo best, vaardigheid een balletje, toch weer door de marathon een tweede plaat behaald. :D
Tja, die Marijke Hammink is gewoon niet te verslaan! :P

Zeker de complimenten aan de organisatie, heel erg goed geregeld en ook erg mooie hindernissen!

(Een groom.)

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 14:03

BlackDevils schreef:
Verder een prachtige wedstrijd, HL => toppie!

_/-\o_ , dank u, dank u!
We hebben als organisatie een heeeel goed gevoel aan deze wedstrijd overgehouden, weinig echte stress-momenten bij ons, en een super fijn deelnemersveld die zeer complimenteus waren... rijders ook bedankt allemaal!

Carola, van harte gefeliciteerd met je hagelnieuwe Zilco-tuig, volgens ons is het heel goed terecht gekomen! Veel plezier er mee!

Edwin, nogmaals bedankt voor je aanwezigheid bij de verloting!

GM: top gereden!!! *\o/*
BD: uiteraard ook top gereden, op sommige hindernissen heb je de concurrentie verpletterd! +:)+
Shelltje: die pony van je is echt een Leopard... wel zouden we graag ons water terug willen hebben, onze waterbak is leeg :D
Arronnie: jullie hadden een leuk span hoor! Marijke verslaan kun je bijna als een onmogelijke opdracht zien... in de buurt komen is al heel knap :D .

Alles is inmiddels afgebroken, palen/planken/hekken/kunststof elementen gaan weer in de opslag, op naar volgend jaar!

(*zo, en gaat nu eindelijk naar de tandarts ivm extreme kiespijn dit weekend |( *)

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 15:07

Divine schreef:
BlackDevils schreef:
Verder een prachtige wedstrijd, HL => toppie!

_/-\o_ , dank u, dank u!
We hebben als organisatie een heeeel goed gevoel aan deze wedstrijd overgehouden, weinig echte stress-momenten bij ons, en een super fijn deelnemersveld die zeer complimenteus waren... rijders ook bedankt allemaal!

Carola, van harte gefeliciteerd met je hagelnieuwe Zilco-tuig, volgens ons is het heel goed terecht gekomen! Veel plezier er mee!

Edwin, nogmaals bedankt voor je aanwezigheid bij de verloting!

GM: top gereden!!! *\o/*
BD: uiteraard ook top gereden, op sommige hindernissen heb je de concurrentie verpletterd! +:)+
Shelltje: die pony van je is echt een Leopard... wel zouden we graag ons water terug willen hebben, onze waterbak is leeg :D
Arronnie: jullie hadden een leuk span hoor! Marijke verslaan kun je bijna als een onmogelijke opdracht zien... in de buurt komen is al heel knap :D .

Alles is inmiddels afgebroken, palen/planken/hekken/kunststof elementen gaan weer in de opslag, op naar volgend jaar!

(*zo, en gaat nu eindelijk naar de tandarts ivm extreme kiespijn dit weekend |( *)

zal het even aan mijn broer vragen of hij zijn laarzen wil komen leeggooien :+

wij hebben op zich wel redelijk gereden dressuur ging zwaar ****** vaardigheid wel goed gereden maar 1 bal is meestal toch wel iets meer.. en nog gewonnen ook de vaardigheid

marathon liep ook wel redelijk had niet echt een heel lekker gevoel ze was erg sterk en wilde alleen maar hard, maarja toch weer veel verbeterpunten

en we komen al steeds dichterbij andre :D

voor de rest echt een TOP wedstrijd!!! :j

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 15:12

Alle troep weer een beetje opgeruimd, op naar het volgende evenement!

Dit weekend staan Heijenrath, Leek en Varsseveld op de kalender, wie gaat waar naar toe?

Wij reizen morgen af naar Leek, onze eerste optreden daar. Een paar weken geleden ben ik al wezen kijken daar, het ziet er erg mooi uit. Ben heel benieuwd naar de hindernissen! Vingers gekruist voor mooi weer, en dan moet het goed komen!

Wie zijn er nog meer in Leek?

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 15:18

Wij vertekken morgen naar Heijenrath. :) Alles staat gepoetst en wel klaar om ingepakt te worden.

Succes iedereen dit weekend!

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-11 15:32

Ik hoorde dat er in Leek niet veel deelname was?

Ik hou het in ieder geval in de buurt: Varsseveld!

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 15:56

62 staan er op de startlijst, als ik in al mijn gehaastheid goed geteld heb... is DK-Noord, maar kan zo niet zien hoeveel deelname er uit het district is...

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 15:56

Weet iemand wie de fotograaf tijdens de marathon was op Oldenzaal?

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-11 15:57

Divine schreef:
62 staan er op de startlijst, als ik in al mijn gehaastheid goed geteld heb... is DK-Noord, maar kan zo niet zien hoeveel deelname er uit het district is...
Dat weten ze zelf ook nog niet. _O-

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 16:05

BlackDevils schreef:
Divine schreef:
Dat weten ze zelf ook nog niet. _O-

Nee dat klopt, dramatisch eerlijk gezegd, maar afijn we maken er een gezellig weekend van

Nijbro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 16:17

Hoi ArroNnie

Leuk dat je ook op de site bent.
Je kent mij wel ik heb les gegeven bij jullie.

De verhuizing is bijna klaar dus heb ik meer tijd voor mijn paard. In markelo kon ik helaas niet meerijden was een bruiloft vergeten[ had de verkeerde datum in het hoofd } helaas als ik zo de verhalen lees...
Diepenheim moest ik ook al laten schieten. Onze oude woning moest leeg in dat weekend.

We zullen zien hoe het gaat in Varsseveld. Als het goed is komen mijn oude paarden {de vossen} ook in actie. Ben benieuwd hoe het met ze gaat.

Tot in varsseveld

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 16:22

Wij zijn dit weekend thuis :) De volgende wedstrijd voor ons is Lonneker.

Vorig jaar zijn we naar Varsseveld geweest, maar vonden het niet de moeite waard eigenlijk om er dit jaar weer heen te gaan.. Een nette, maar niet aparte wedstrijd en voor ons een uur lang binnendoor rijden (ook niet erg prettig).

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 16:46

Echwel schreef:
Divine schreef:
Nee dat klopt, dramatisch eerlijk gezegd, maar afijn we maken er een gezellig weekend van

Jezus, nog zo'n stel Nomaden die alleen maar op pad zijn.... komen we jullie alweer tegen!!!!! %) %)

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:11

Laatste weekend van een reeks van 8 weekenden weg

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:32

wij zijn met het 4span ook in leek en er staan er 73 op de startlijst (ik heb even snel geteld)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:44

Er zijn er afgelopen dagen nog wel wat bij gekomen in Leek inderdaad.
Ik ben er ook 3e marathon ooit dus verwacht er niet veel van, maar is een thuiswedstrijd

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 08:23

Iedereen veel succes en plezier dit weekend! Wij gaan naar Varsseveld, tot straks BD!

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-11 18:18

Zo, leuk weekend zit er weer op in Varsseveld.
Al waren we laatste in de dressuur, toch wel tevreden over deze pony. Langzamerhand gaat hij wel vooruit. Vaardigheid ook "maar" één balletje en in de marathon hoeft hij weinig meer te leren (behalve iets zekerder worden). :D

EdwinStok73

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 18:57

Wij zijn ook weer thuis uit Varsseveld, top leer weekend gehad. Dressuur gedeeld 1ste, vaardigheid foutloos en ook 1ste, vandaag de marathon met een 2de plaats kunnen afsluiten, dus een oranje lint en een beker mee mogen nemen.

Redelijk tevreden over de smarties, ze moeten nog veel ervaring opdoen en dan komen we er wel.
Op naar de volgende wedstrijd.

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 20:52

Pony's lopen weer lekker in de wei, vrachtwagen is schoon en nu wij zelf nog ;) Varsseveld was weer heel geslaagd. Lekker gereden en prachtig weer! Dressuur was ietwat slordig, vaardigheid foutloos en marathon lekker rondgestuurd. totaal 3de plek en een tevreden gevoel.

Edwin, mooi span! en zo te horen ook goed gereden, gefeliciteerd met je 1ste plek!

BD, volgend jaar samen strijden? Begin je in klasse 2 met je spannetje, dan zorg ik dat die van ons ook weer in topconditie zijn ;) Leuk om je weer gesproken te hebben.

Zo en nu even badderen en dan duik ik mijn bedje in, ben kapot :O

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 22:44

wij hebben een superweekend gehad in Heijenrath! Dressuur een 1e plaats, vaardigheid 5e, en de marathon
ook 1e. Hindernissen waren techinisch maar het liep super :j . In toaal 1e geworden!!! :D dus we hadden een klein feestje hier.

Gefeliciteerd Edwin met je 1e plaats!

Gefeliciteerd Sumic met je 3e plaats!

kiepejanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 22:48

Hey Jessie, gefeliciteerd met je 1ste plaats...... *\o/* ;)

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 22:49

Gefeliciteerd Jessie!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 09:43

Gefeliciteerd met alle behaalde resultaten!!