Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BlackDevils schreef:Verder een prachtige wedstrijd, HL => toppie!
Divine schreef:BlackDevils schreef:Verder een prachtige wedstrijd, HL => toppie!
, dank u, dank u!
We hebben als organisatie een heeeel goed gevoel aan deze wedstrijd overgehouden, weinig echte stress-momenten bij ons, en een super fijn deelnemersveld die zeer complimenteus waren... rijders ook bedankt allemaal!
Carola, van harte gefeliciteerd met je hagelnieuwe Zilco-tuig, volgens ons is het heel goed terecht gekomen! Veel plezier er mee!
Edwin, nogmaals bedankt voor je aanwezigheid bij de verloting!
GM: top gereden!!!![]()
BD: uiteraard ook top gereden, op sommige hindernissen heb je de concurrentie verpletterd!![]()
Shelltje: die pony van je is echt een Leopard... wel zouden we graag ons water terug willen hebben, onze waterbak is leeg![]()
Arronnie: jullie hadden een leuk span hoor! Marijke verslaan kun je bijna als een onmogelijke opdracht zien... in de buurt komen is al heel knap.
Alles is inmiddels afgebroken, palen/planken/hekken/kunststof elementen gaan weer in de opslag, op naar volgend jaar!
(*zo, en gaat nu eindelijk naar de tandarts ivm extreme kiespijn dit weekend*)
BlackDevils schreef:Divine schreef:Dat weten ze zelf ook nog niet.62 staan er op de startlijst, als ik in al mijn gehaastheid goed geteld heb... is DK-Noord, maar kan zo niet zien hoeveel deelname er uit het district is...
Echwel schreef:Divine schreef:Nee dat klopt, dramatisch eerlijk gezegd, maar afijn we maken er een gezellig weekend van62 staan er op de startlijst, als ik in al mijn gehaastheid goed geteld heb... is DK-Noord, maar kan zo niet zien hoeveel deelname er uit het district is...