Ja klopt maar daar moeten ook weer bouten voor gehaald worden zodat het lamoen vast kan
.. Mooie foto van voice

Bedankt voor de site VHU die kan ik morgen ook even gaan bellen

Zo ben best moe.. maar moet nog even knallen
.. scriptie is bijna af
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.. 

.. scriptie is bijna af
marrianne
)morgen
school, ptc+ in horst..

Gelukkig heb ik het de laatste 10 jaar (denk ik ongeveer) niet meer gehad
maar het was wel stevig, dus niet gevaarlijk oid). Na ongeveer 8 maanden heb ik besloten om een nieuw tuig te kopen, en het is een Zilco Classic geworden. Ben er trouwens enorm tevreden van
Geloof me, ik heb hetzelfde moeten meemaken, ik begon mezelf op te vreten van de spanning en ongeduld!
Het is wel genieten als ze er eens voor staan, dan ben je blij dat je zo veel geduld hebt gehad!
(lees zijn wel te gebruiken natuurlijk maar bij nood moeilijk los te krijgen).. je moet er een hebben met een veiligheidssluiting.

Je kan er best nog een poosje mee door mennen.
Jenkins schreef:SL Beterschap! Klinkt niet fijn! Lijkt me raar om niet te mogen praten
Tijdje terug had ik een keel ontsteking die 3 weken heeft geduurd, kon toen ook 3 weken lang bijna niet praten
Was toen na 2 weken naar de dokter gegaan en die gaf mij een keuze
1. het is een virus en dan valt er niks aan te doen..
2. het is een bacterie en dan moet je antibiotica..
Dus wat wil je? zei ze
Koos maar voor de antibiotica en een week later was het over![]()
Ardech, denk dat er niks mis is met je tuigje en ook niet met de kwaliteitJe kan er best nog een poosje mee door mennen.
Mijn tuigje is 2de hands en ook nog eens goedkoop
ardech schreef:Vraagje
Is dit tuig geschikt voor mijn sulky met gesloten lamoen
Dit tuig is van degene van wie wij de sulky hebben gekocht en haar pony heeft op 2 cm na dezelfde stokmaat

Jenkins schreef:Huh maar zijn die strengen ook zo dun als je op de foto ziet?Of viel dat mee?
http://horseshopinternational.nl/index.php?cPath=62_68Jenkins schreef:Sommige tuigen van die site staan ook op dezehttp://horseshopinternational.nl/index.php?cPath=62_68
Zit nu weer te twijfelen over t bertha tuig, als ik die foto zo zie.....
Wil vandaag wel echt me zadel op sturen dus moet maar even kijken wat ik doe..
Ik ken het merk tuig niet maar op het schoftje zit een labeltje en daar staat op 'shetland' . Ik denk dat het gemiddelde Welsh A'tje toch wat minder rond en breed is dan de gemiddelde shetlander ? Mijn instructeur levert ook ideal tuigen en als hij terug is van vakantie neem ik het tuig maar even mee en vraag hem dan maar wat voor maat ideal ik moet hebben. Maar ik vermoed gewoon shetland. Alwyn is 117....We gaan nu wel voor een Ideal tuig, gaat jaren mee, is gewoon goede kwaliteit en je kunt alles los kopen mocht iets kwijt raken of onverhoopt stuk gaan. Met mijn wagen men ik nu wel met het oude tuig en die heeft ook geen veiligheidslichtogen, is nogal een gepruts om het geheel aan de draagriemen vast te krijgen maar het kan wel. Is natuurlijk eigenlijk niet de bedoeling, want je krijgt het in geval van ongeluk of wat dan ook niet snel los. Dus nog een reden voor een nieuw tuig.
(= mijn werk, haha).