[AR] SGMW 2010

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-10 21:23

Kom, daar rij je toch eigenlijk ook wel voor het hele jaar. We hebben weer een lange winter voor de boeg...

Hindo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 21:24

@Haarlem klopt helemaal!
@Dyonne: natuurlijk ook trots op zwager.. :D

S_zanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 21:25

BlackDevils schreef:
Kom, daar rij je toch eigenlijk ook wel voor het hele jaar. We hebben weer een lange winter voor de boeg...

Dat is zeker waar.
Ook gezien volgend seizoen waarschijnlijk z'n laatste 4-span jaar wordt.

Niet dat we zomaar stoppen hoor!
We gaan zeker nog een tijdje door.
Misschien wel met enkel en 2-span }> (wacht, jij rijd met pony's) -O-

S_zanne

Re: SGMW 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 09:24

Nou, ik ga op weg naar stal.
Paardjes inladen en naar Bant. :D

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-10 00:06

Ja, het einde van ons seizoen naderd.
Enerzijds wel jammer maar je kunt het spul ook niet het hele jaar scherp houden.
Ik ben zelf nog druk voor onze wedstrijd in Hengelo Gld. en de kampioenschappen komen er nog aan (Kentucky, Deurne en Noordwolde).
Het venijn zit voor veel menners dus in de staart.
De wedstrijd in Noordwolde verheug ik me wel op. De voorbereidingen lopen verlopen goed.

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 09:22

BlackDevils schreef:
......... de kampioenschappen komen er nog aan (Kentucky, Deurne en Noordwolde).

Ga jij naar Kentucky dan?? :D

Hier hebben we dit weekend ons wedstrijdseizoen afgesloten op Texel. De weersomstandigheden hadden beter mogen zijn, maar de resultaten maakten veel goed. Een fijne DV gereden, een goede marathon en uiteindelijk met een 1e prijs naar huis.

Voor ons zit het seizoen er op, door het wegvallen van 2 wedstrijden kwamen we in totaal aan 4 wedstrijden, niet veel maar wel naar volle tevredenheid gereden *D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 09:36

Hallo, mag ik hier ook even komen binnenvallen? :D
Zat even op bokt rond te kijken naar reactie's over de wedstrijd op Texel en kwam toen in dit topic uit :)
Heb de zaterdag geschreven bij de dressuur en zondag hindernisrechter bij hindernis 2.
Divine, jou heb ik zien inrijden met je pony achter baan 2 (daar zat ik te schrijven) zaterdags voor de dressuur en natuurlijk ook in de hindernissen, wát een gaaf beestje!! :D En je hebt 'm goed voor elkaar.
Het weer was idd een beetje jammer, zaterdags gelukkig wel mooi weer voor iedereen in het nette pak. Maar de zondag had ik het op het eind wel gehad hoor, de hele dag in de regen te staan :=

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-10 10:38

Divine schreef:
Ga jij naar Kentucky dan?? :D
Nee, heb geen tijd helaas... _O-
Nogmaals gefeliciteerd!!

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 11:00

Wendy15 schreef:
Hallo, mag ik hier ook even komen binnenvallen? :D
Zat even op bokt rond te kijken naar reactie's over de wedstrijd op Texel en kwam toen in dit topic uit :)
Heb de zaterdag geschreven bij de dressuur en zondag hindernisrechter bij hindernis 2.
Divine, jou heb ik zien inrijden met je pony achter baan 2 (daar zat ik te schrijven) zaterdags voor de dressuur en natuurlijk ook in de hindernissen, wát een gaaf beestje!! :D En je hebt 'm goed voor elkaar.
Het weer was idd een beetje jammer, zaterdags gelukkig wel mooi weer voor iedereen in het nette pak. Maar de zondag had ik het op het eind wel gehad hoor, de hele dag in de regen te staan :=

Dan heb ik jou gezien, wel even bij hindernis twee gestaan toen Divine reed. ;)

Brune is goed. :j
Afbeelding

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 11:03

Aaah dan was jij zeker met die grote camera! :))
Heb volgens mij nog aan jou gevraagd wat voor ras het was omdat ik het zo'n leuke pony vond? :D

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 11:06

Wendy15 schreef:
Aaah dan was jij zeker met die grote camera! :))
Heb volgens mij nog aan jou gevraagd wat voor ras het was omdat ik het zo'n leuke pony vond? :D

Dat werd gevraagd inderdaad. :j
En ik had de camera mee. :j

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 11:09

Toch wel grappig om zo een aantal mensen weer op bokt tegen te komen :j

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 11:40

Wendy15 schreef:

Wendy15 schreef:

:o , dank je! Toch leuk dat we bij sommige mensen blijven 'hangen', haha!

@Dyonne: toch nog een paar stoere plaatjes, leuk!

@BD: thanks, again :D

bora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 17:16

Ik reageer ook weer even. ben net terug uit bregenz(oostenrijk) . Mooie wedstrijd. Dit weekend nog deurne.

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 23:30

Hallo,
wij waren er ook met maar 1 bonte, maar wel goed gereden.
wie dan degene met de pony op de foto van dyonne?
wij stonden samen te wachten voor de start van het a traject, toen de 1e in de waterbak plonste, mijn paardje en jou pony schoten allebei tegelijk weg.
heeft trouwens iemand al uitslagen gezien ergens? of weet iemand wanneer ze op hoefnet komen, weet wel dat ik gewonnen heb, maar ben nieuwsgierig naar de hindernistijden.
wij rijden nog in Hengelo, helaas niet geselecteerd voor de NK, maar iedereen die daar rijdt vast heel veel succes.

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 00:11

Ja, en ik mis de uitslagen van Heetten ook nog, net als die van Texel. Das eigenlijk niets voor Cindy...
Ik kijk meestal zondagsavond even de uitslagen door. Geeft toch wel een leuk beeld van veel menners. Hoeveel wedstrijden ze rijden, walke punten en plaatsing ze hebben behaald. Natuurlijk ken ik er ook veel uit de praktijk dus dan is mooi het verloop te zien.

En ook juryleden leer je kennen. Je merkt waar ze de punten voor geven, en wat (naar mijn smaak) de goeie zijn. Het is af en toe niet te volgen wat ze doen. Ik heb dat zelf ook wel op wedstrijden. Het gevoel na de proef geeft niet altijd weer welke punten je hebt gekregen. Nu heb ik zelf altijd ook er wel wat op aan te merken, maar ja.
Ik heb op de Achterhoekse Paardendagen op het midden van het dressuurveld gezeten en kon daar 3 ringen kijken. Ik heb bijna alle aanspanningen dus zien rijden en dan vallen je dingen op. Meevallers en tegenvallers. Toen ik na afloop bij de uitslagen ging kijken om mijn gevoel te vergelijken dan valt me toch op hoe er op naam en status beoordeeld wordt.

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 08:03

De uitslagen van Heeten staan alwel op startlijsten.nl
Die van Texel heb ik ook nog niet gevonden.

lienepien610

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 09:18

Ook hier een die net uit Bregenz terug is. Aankomend weekend Deurne en daarna zelf nog in Hengelo (eindelijk weer eens), dan is 't seizoen voor ons voorbij.

'We' (ik kon niet mee) hadden ons afgemeld voor Heeten, we hebben de pony's extra rust gegeven om bij te komen na Bussloo.

S_zanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 09:45

BlackDevils schreef:
. Toen ik na afloop bij de uitslagen ging kijken om mijn gevoel te vergelijken dan valt me toch op hoe er op naam en status beoordeeld wordt.

Heb op de flevomendagen kl4 geschreven, en het is echt waar.
Rijders met naam worden anders gejureerd dan de "gewone" rijders. (tenminste, daar lijkt het soms wel op)

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 14:01

kiss schreef:
Hallo,
wij waren er ook met maar 1 bonte, maar wel goed gereden.
wie dan degene met de pony op de foto van dyonne?
wij stonden samen te wachten voor de start van het a traject, toen de 1e in de waterbak plonste, mijn paardje en jou pony schoten allebei tegelijk weg.

Dat ben ik dus! :D Grappig zeg, had jullie niet herkend, terwijl ik jullie wel eerder heb zien rijden... :o . Ja, die waterbak maakte em meteen wakker, haha! Zelfs tijdens het terugstappen van de manege naar ons logeeradres schoot ie bij beide fluitjes van H3 en H4 nog 10 m vooruit ("een fluitje... ik mag weer!!!") _O-

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 14:27

o ben jij divine! :D
je hebt echt een kikke pony, heel stoer met al dat oranje.
black devil je hebt gelijk, ik heb in mijn begintijd met de tinkers gestart, en dan reed je tegen "namen" en dan vond iedereen mijn proef beter, maar kreeg geen punt en die ander wel.
maar daarom probeer ik dan met mijn vaardigheid en marathon die punten goed te maken, dat pakken ze je nooit af :D
en nog steeds geen uitslag, wie plaats dat eigenlijk?de rekenkamer, knhs, of de vereniging?

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 15:26

Cindy Timmer plaatst het op hoefnet.
Het kan worden aangeleverd door (meestal) de rekenkamer of de vereniging zelf.

mebianca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 15:29

S_zanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 16:24

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 19:27

kiss schreef:
o ben jij divine! :D
je hebt echt een kikke pony, heel stoer met al dat oranje.

Prettig gestoord met een gezonde dosis ADHD heet dat :D

Gelukkig rij ik nog niet tegen de gevestigde namen, maar liggen de dressuurresultaten altijd wel aardig in lijn met mijn eigen gevoel. Hoewel ik bij sommige juryleden wel eens het idee heb dat ze gewoon een brave proef willen zien ipv een combinatie die gedurfd rijdt....