Janouk, dank je wel
.... vind jou tekeningen veel mooier met al die schitterende kleuren !!
Tine..hoe gaat fabels wond...al wat rustiger ??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ik eet me momenteel een slag in de rondte aan skyr met een heleboel rommel erdoor. Overigens niet om af te vallen
.
. En zo komen we er wel
.
gem, wat een fijne foto's

jaarcontract in the pocket, heb betaalde opleidingsplek gekregen
dank je Gem. Weet niet of het aan mij ligt of aan de arbeidsmarkt hier in de regioCitaat:Goeie berichten VHU! Jij wordt altijd wel makkelijk aangenomen overal, dat is echt een gave van jou!
maar ben erg erg blij met de kans uit het onderwijs te stappen richting een andere branche (zorg & welzijn). Ik wil zo graag een dag of 2 per week aan het werk in een team, maar ja, zie maar eens wat te krijgen als je ergens geen ervaring in hebt vond het ook heel lastig hoor. Dat onderwijs lukt altijd wel klopt, daar is heel veel werk en ik heb heel veel ervaring... maar dat wilde ik eigenlijk gewoon echt niet meer... heb elke keer weer dezelfde conflicten bleh... ben in april begonnen met opleiding via de LOI en heb me eerst heel goed georienteerd op wat ik zou kunnen, waar en hoe. Bij deze vacature stond dat de voorkeur uitging naar iemand van 45+ gezien de samenstelling van het team. En dat een bepaald niveau werd gevraagd, niet zozeer een hele specifieke opleiding. Ze zochten meer een persoon ipv een papiertje zeg maar, dat is mijn geluk geweest. Maar heb een sollicitatieprocedure nog nooit zoooooo spannend gevonden was er helemaal zenuwachtig van
nu niet meer hoor kun je een kanon naast afschieten of een sproeimachine bij wijze van staat gewoon op 4 benen. Soms wel te trillen als ze iets echt eng vindt of met die ogen

. Ach, ze heeft beweging morgen zullen we maar zeggen.