[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 13:48

En........T'is weer gelukt...zoon heeft een megamegamega pestkop in zijn klas... -:(- ^) ^)

sorry..moest even stoom afblazen.. -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(-

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:49

Wat wáárdeloos Biancacoo :(:) _-:(

Onze zoon had rapport vrijdag gekregen. Volgens rapport prima HAVO leerling voor VWO zou hij er nog net een schepje bovenop moeten doen. als ik zijn huiswerkactiviteit zie (hij doet vrijwel niets :P ) zou dat haalbaar moeten zijn. Maar stiekem erg blij dat het op de nieuwe school met allemaal nieuwe dingen zo goed gaat. Alleen dat zeggen we niet anders doet hij niets extra's :))
We hadden zaterdag een ontbijt met alle ouders (iedereen nam wat mee) en (meeste) docenten. Was erg leuk. Tegelijkertijd werden wat dingen toegelicht. Als je bedenkt dat alleen al in de klas van Han 9 nationaliteiten (26 kinderen) zitten, dus ook 9 verschillende soorten ontbijtdingetjes, kun je je voorstellen dat het een bijzonder & smakelijk ochtendje was (wij hadden krentenbolletjes meegenomen en gevulde speculaas, echt Hollands).

Ben ff aan het bijkomen heb bij stal alles goed opgeruimd en schoongemaakt. Waren drie grote zware kruiwagens (en die moeten dan zo'n 600 meter verderop worden leeggegooid). Is heel gedoe maar dan kan alles er weer ff tegen het schijnt vanaf vanmiddag echt slecht te worden. Hero staat met slecht weer op z'n stalletje. Anders maakt hij er zo'n zootje van in die containerstal, hij baggert continue heen en weer, gooit die dames eruit en zit maar te klooien }:) echt zo'n balorige jonge ruin. Die dames staan gewoon netjes kop-kont 24/7 stil en hun hooi te vermalen }:0

@HT wat zielig voor Sun. Misschien rare beweging gemaakt toen het andere paardje erbij stond?
Ol had met nakeuring van laatste wedstrijd bij de DA-assistent een reactie op bepaald plekje in haar rug. Maar bij DA zelf deed ze gelukkig niets, kreeg al de kriebels. Van de week elke dag gevoeld maar ook niets meer. Maar als het zo duidelijk is zou ik er ook even een deskundige bijhalen :(:)

Nou het regent hier nu werkelijk pijpestelen en waait als een gek dus ik denk dat de herfst nu echt is begonnen :7

bicci

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:58

wil ook geldboompje -O-
@ janouk, thxx, das lief en leuk om te horen :o
@ht, al afspraak gemaakt?
@biancacoo, geen water, uhh, hier regent t, wil je er wat van hebben?
snert perstkoppen, was ook altijd t pispaaltje, stik rot dat kids dat doen nog steeds...
@vhu, groot verschil ruin of merrie idd.
maar 600 meter sjouwe met volle kruiwagen, ik zou t op een sleep gooien denk ik, en t peerd t werk laten doen, hihi

hier vandaag rondje v bijna uurtje gehobbeld, meer om sproet zn spieren ff los te stappen,
die had zaterdag en zondag beide dagen ruim 20km de kikkerkar voort gesleept, dus wilde vandaag niet teveel doen. O:)

helaas geen foto's vandaag, solly Janouk :o

morgen nieuwe kansen :D

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 15:27

Het waait hier wel flink maar het is nog droog.
Haalde db zaterdag met een wondje uit de wei. Niks ernstig maar toch een iets opgelopen been nu. Hopelijk is het straks weer dun als ik hem binnen haal. Vanavond naar de les.

Ik was trouwens best verbaasd over mijn wagen op paard en koets. Dezelfde wagen is nog steeds te koop. ( de karo) en kost nog steeds ongeveer hetzelfde. En dat nu 9 jaar later. Maar helaas heb ik er toch geen geld voor. Nog even op de anatomic gezeten. Zo een heb jij toch Tine? Mooie wagen maar ja daar heb ik heeeelllleeeeeemmmmmmaaaaaaaaaaal geen geld voor. ppff

Je zou die rot kids toch. dat ze elkaar zo pesten.
VHU al druk geweest vanmorgen. Ga je van de winter daar ook blijven waar je nu staat? ik had verwacht dat je wel weer terug naar rijsbergen zou gaan.( was rijsbergen toch)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 15:35

Bah, wat ontzettend rot, biancao.

Voor iedereen natuurlijk een :(:)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:31

arm kind een pestkop in de klas....
janouk"volgend jaar ook maar mee naar paard en koets :j
Sun is helemaal doorgelicht,thermo-foto,rontgefoto,beweging aan longe.harde,zachte,rechtuit enz
op de schoft zit een meega zwelling....lendene en broekspier boel vast
dus anti-zwellingsmedicijnen voor de schoft(gelukkig niet gebroken waar hij eerst bang voor was) en osteo behandeling voor de rest, wat zeheerlijk vond(ik heb haar nog nooit zo lang met haar oren naar voren zien staan _/-\o_ ) week de wei op en met rust laten en over 7 dagen weer rustig aan het werk(sun vind het vast een superdokter.....week de wei op *\o/* )

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 19:21

Zo zeg dat was dan niet voor niets!

@Baudyh ik weet nog niet wat ik doe als het echt prutweer wordt. Ligt erg aan hoe het land en de pony's zich houden. En of ik er zelf lol in blijf houden uiteraard. Moet zeggen dat de pony's op half uurtje fietsen of 10 minuten met auto wel erg fijn is.

Lijkt wel mendurance training bicci. Gaan jullie komend jaar weer een trail doen?

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 19:51

VanHuisUit schreef:
Zo zeg dat was dan niet voor niets!

@Baudyh ik weet nog niet wat ik doe als het echt prutweer wordt. Ligt erg aan hoe het land en de pony's zich houden. En of ik er zelf lol in blijf houden uiteraard. Moet zeggen dat de pony's op half uurtje fietsen of 10 minuten met auto wel erg fijn is.

Lijkt wel mendurance training bicci. Gaan jullie komend jaar weer een trail doen?

yup, dat is wel de bedoeling :)

dan van keulen naar maastricht,roermond en dan naar breda :)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 20:12

dat is een eind,wauw

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 20:14

zo Ht...daar zat dus echt wel iets niet goed...komt het van het avontuur met het ruintje ?
balen ...
Vhu, zo...zwaar aan het werk geweest ! _/-\o_
Bicci..lekker herstelrondje !! goed bezig., leuk weer een trail volgend jaar !

Ava.. :(:) :(:) ook voor jou !!

Zoon had geen fijne dag op school...dus wilde hij graag rondje trainen met de hondjes..kon net qua temperatuur....

filmpje....komt eraan...
http://youtu.be/U1ka_2-fQVw

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 20:17

happytime schreef:
dat is een eind,wauw

ong 250km :)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 20:28

Oh, wat gaaf zo door het bos.

en bicci komt naar hier!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 20:28

Wow, arme sun.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 20:29

waar is precies "hier" ava ? :)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 20:39

bicci schreef:

Tussen Roermond en Maastricht :D . En dan kom je óók langs mij :P .

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 20:55

Gem schreef:
bicci schreef:

Tussen Roermond en Maastricht :D . En dan kom je óók langs mij :P .

dan kom miss wel nachtje bij jou crashen met mn team :D

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:00

Ava heeft veel plek :j .
Hier bij mij is crashen dan wel echt een noodlanding want ik woon heel burgerlijk in een paardloos en tamelijk wei-loos durp :o .

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:16

Gem schreef:
Hier bij mij is crashen dan wel echt een noodlanding want ik woon heel burgerlijk in een paardloos en tamelijk wei-loos durp :o .

zit je wel op de route dan :)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:19

Wij hebben idd wel plek. Wonen in Geilenkirchen.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:26

avaluna schreef:
Wij hebben idd wel plek. Wonen in Geilenkirchen.

dan moet ik die gaan onthouden :D

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 22:14

bicci schreef:
Gem schreef:

zit je wel op de route dan :)

Zeker wel :j , maar het is meer een schippersdorp. Daar waar de A2 over de Maas gaat ...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 08:10

Goedemorgen

Bicci, Gem en Ava zijn routes aan het bestuderen
HT: maar goed dus dat je er iemand bij gehaald hebt. Arm dier
Bianca: wat ontzettend balen van school zeg. Maar gelukkig heeft je zoon een heerlijke uitlaatklep.
Ava: hoe gaat het met je?
Baudy: heeft heerlijk gelest. Been is neem ik aan weer helemaal goed? Wij hebben inderdaad een anatomic. Heb hem helaas zelf maar 4 maanden kunnen gebruiken, staat nu onder een hoes en op slot te niksen -O- Zo jammer dat hij te groot en te zwaar is voor Samoerai.

Nou, ik ga kijken of ik in het donker Rembrand uit de wei kan vissen. We gaan weer naar de kliniek. Rete zenuwachtig. Zou er nu eindelijk toch iets van verbetering te zien zijn? De laatste anderhalve week heb ik eigenlijk wel een goed gevoel, maar ja, nergens op gebaseerd verder, want er is niets veranderd. (maar goed, niet kreupel, geen dik been is op zich ook goed natuurlijk, althans in theorie. Maar ja dat had hij 2 vorige keren ook.)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 08:32

Spannend Tine. Duim voor jullie.
Inderdaad erg jammer van je anatomic.

Straks komt de natuurgenezer weer. Ze wil hem nog voor de kar zien lopen. Maar gisteren avond was heel raar. Hij stapte voor 95% goed en we hebben erg veel gestapt. Het was echt beduidend beter. Maar ik juich niet te vroeg. Er is nog niet veel veranderd. Ze heeft hem behandeld met energie en zijn voer is iets aangepast. Heel apart.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 09:12

@tine en baudyh: succes! Ik duim!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 10:56

ik duim mee Baudhy en tine..

en gem in de pc gezet :)