wat een heerlijke vieze lab.... die heeft ff lol gehad
Die heeft zeker lol gehad, dat kan je wel zien aan d'r pretbekkie
kiss
Geplaatst: 18-07-12 18:43
Zo vandaag al een hele dag droog. Vanochtend lekker gemend met Pink. Ik ga naar Beesd, wie gaan er nog meer? Voor de rest van de dag een beetje in huis klussen. Moet ook een keer gebeuren, maar heb er weinig zin in. Arie moet overwerken, moet ik ook nog mesten! Dus ga ik zo maar eerst doen, ze lopen gelukkig al de hele dag buiten. Maar moet toch gebeuren.
Ik had er net zo goed bij kunnen zitten Best wel genoten vandaag!! Alleen nu helemaal geperforeerd door muggen EN dazen.. *zucht*
tine10
Geplaatst: 18-07-12 19:10
Hele dag droog??????? Hier hele dag regen....
En garages...
Ik was dus afgelopen zaterdag langs geweest op afspraak (moest er van hun om 10.30 zijn, begonnen ze net met hun pauze ). Maar goed, sensor bleek dus kapot. Zou maandag besteld worden en vanaf dinsdag kon ik langskomen. Afspraak maken was niet nodig, was zo gebeurd. Dus ik kom daar vanmiddag. Was de sensor nog niet opgehaald. En eigenlijk kwam het niet uit, want ze waren wel erg druk. Nou, dat is dan jammer voor jullie, ik kon zo langskomen. Je regelt het maar. Zou een half uur duren, dus ik weer weggegaan, vast paardenvoer gehaald. Kom ik na half uur terug, was het nog niet opgehaald. Dus maar blijven wachten. Na heel veel gedoe zit sensor erin, maar werkte niet goed. Zou reageren op trekhaak. HUH. Toen ik de auto kreeg, deed hij het goed, toen zat de trekhaak er ook al. En stel dat dat niet zo was, dan zou de vorige berijder altijd in die herrie achteruit gereden hebben??? Maar hij deed het dus goed, voordat ze stekker hadden vervangen. Beweerden ze toch gewoon dat ik stond te liegen . Nou, ik moest de auto vrijdag maar brengen, dan gingen ze er nog wel naar kijken. Nee, zaterdag gaan we op vakantie, dan moet ik gaan inpakken. Donderdag dan, ik zou dan een leenauto krijgen. Prima, maar ik wil wel een leenauto met trekhaak. Tja, dat kon niet. Ja, maar ik heb niet voor niets een auto met trekhaak!!!!!
Ik ben nu dus 6x langs geweest en heb nog steeds problemen. Manlief gaat morgen met leaseplan bellen en beklag doen. Ze moeten ons maar doorsturen naar een andere garage, want hier ga ik dus niet meer naar terug. Heb er vandaag 2 uur zitten wachten met een klein (6 jaar) kind. Geen drinken of iets aangeboden gekregen.
Sorry voor mijn geklaag hoor, maar vraag me werkelijk af waar fatsoenlijke garagebedrijven zijn.
sander_lotte
Geplaatst: 18-07-12 19:35
@ Frensie: wat een leuke foto's van die heerlijke labjes! Het zijn echte schatjes! En die pretbek, echt heerlijk om te zien Beer is ook een echte knapperd!
Mijn geheugen laat me een beetje in de steek, ik moet me misschien ook eens gaan laten testen op Alzheimer? (mijn oma heeft het sinds kort) Ik herinner me wel een paar hard werkende mensen, wat leuke foto's van Dids, Aks heeft een fotoboek gewonnen terwijl ze gisteren riep dat ze nooit wat won , Tine die problemen heeft met de garage , voor de rest laat mijn geheugen mij in de steek (ik kan niet zo ver terug kijken bij het schrijven van deze post )
Ik heb vandaag buurmeisje nog eens laten komen. Dit keer zijn we niet eerst gaan mennen, had ik gelijk spijt van Romeo gedroeg zich echt als een ettertje, meisje was beginnen huilen omdat hij zo vervelend was. Romeo dook voortdurend met zijn neus naar de grond, dus had ik 2 touwtjes aan het zadel vast gemaakt zodat hij niet meer zo diep kon duiken (anders zou het meisje nog mee gaan duiken). Toen hij merkte dat hij niet meer zo diep kon duiken, besloot hij om anders vervelend te gaan doen: naar mij toe draaien, veel te traag stappen, en als ik iets zei of deed, sprong hij plots vooruit, ook niet echt bevorderlijk voor het vertrouwen van het meisje. Het meisje wou er graag af, dus hebben we nog even gestapt terwijl ik Romeo veel dichter aan de longe vast had (op slechts 1,5 meter en ik liep mee om een grote cirkel te maken, dan durft hij zich niet te misdragen), op die manier konden we toch goed afsluiten.
Volgende keer ga ik toch maar eerst een rondje mennen voordat ik haar erop zet, dan is hij veel braver. Dat is dan een goede les voor de volgende keer
Gem
Geplaatst: 18-07-12 20:06
Zwempumps, moest even mijn dochter erbij roepen om ze haar te showen. Ze is meteen praktisch: fijn zwemmen, maar het lopen zal wel lastig zijn
Frensie: blije hondekoppen , daar kan ik ook zo van genieten . Pas maar op wanneer Beer nu tegen je schone jas of op de bank springt, dan weet je weer welke modderplas hij in lag .
Tine: ik kan ook slecht tegen auto-ellende; heb 2 jaar geleden zo met onze polo zitten tobben. Maar gelukkig hier niet zo'n garage waarvan je het gevoel hebt dat je maar niet vooruit komt!
SL: Als ik mijn kinderen op Ster laat zitten, test ik ook altijd haar "vorm van de dag". Meestal door even te longeren, dan komt eventuele frustratie er wel uit
Is het in Noord geen mooi weer geweest? Hier in Zuid de eerste mooie zomerdag sinds ik terug ben uit Hongarije . De scoutingkampen zijn nog nooit zo verregend geweest als dit jaar, en daar kijken ze toch eigenlijk het hele jaar wel naar uit bij ons . Maar vandaag vond ik het súperweer! Lekker warm, zonnetje en de wind trok halverwege de middag lekker aan. Geweldig weer om een rondje met Ster te gaan koetsen, wel ingepakt met vliegendeken en dazenspray. De steekbeesten namen echter wraak... op mij . Heb nu een paar witte, jeukende dazenbeten op mijn armen .
Nou ik ben natgeregend. Ging nog even een rondje met ferro. En brrrr koud ook zeg. Was verder wel de hele dag droog. Hoop wel dat ik morgen middag op de wei kan rijden robin moet echt voor de wagen.
Zo, ik ben weer een beetje in het land der levenden (lees: suffigheid van pijnstillers neemt af ) Heb heerlijk gereden met mel vanmiddag! 13,9 km in 1u en 50 minuten. Voor endurance-trainende-mensen keitraag (7,6 km/h gemiddeld). Maar voor een half lamme was het behoorlijk
Paardlief was zó onwijs blij en voorwaarts Hij ging zelfs heel anders draven dan hij de afgelopen 5 jaar gedaan heeft... Maar ik krijg niet goed uitgelegd wat er anders was.. ''een drafje met een tjoepje'' 't zal wel gunstig zijn, want het zat best lekker (heb alle draf doorgezeten omdat ik niet kan lichtrijden )
*geniet nog lekker even na*
VanHuisUit
Geplaatst: 18-07-12 21:31
Hier niet opgevreten, maar stuk of drie, vier dazen gezien, er stond lekker briesje op grootste gedeelte van de menbak was fijn rijden. Ze loopt echt zoveel lekkerder met de nieuwe wagen en met het magnesium, blijft er veel beter tegenaan lopen en is veel meer ontspannen. Heerljk, we kunnen nu weer verder werken Zoonlief heeft paar foto's gemaakt, niet echt gunstig ofzo maar voor het idee hoe ze voor de wagen staat. Hier wil ze jammergenoeg niet mooi stilstaan ... wilde graag stoer statieportret maar dat zat er ff niet in Zo heerlijk vlot wegstappen met hoofdje mooi laag ipv omhoog gedrukt omdat ze het lastig vindt... je ziet dat de wagen heel vlot rolt (zie je aan hoe de stokken/het lamoen in de ligtogen zit) en... je ziet dat de zon er ook bij was En wel braaf stilstaan bij het eind van het werk...
Wat een ongelovelijke ellende met je auto Tine, gelukkig heb ik zelf nog nooit zoiets meegemaakt maar kan me zo goed voorstellen dat je het echt helemaal gehad hebt Heerlijk die foto's van je honden Frensie! Akshay fijn gereden maar nu opgevreten Gem ook fijn gemend, hebben jullie nu zondag ook weer wedstrijd en dan L?
Nouvel
Geplaatst: 18-07-12 21:35
komt weer even binnen vallen na lange dag weg...
vhu, ik zei toen toch gelijk al dat het een héle fijne lichte wagen is...
Gem
Geplaatst: 18-07-12 21:38
VHU: knappe Bente , en stilstaan is idd heulemaal niet leuk, daar is Ster het roerend mee eens . Ik zou zaterdag mijn tweede wedstrijd in de L hebben in Panningen, dus ook nog eens relatief dichtbij, maar ik heb me helaas moeten afmelden . We hebben vanaf vrijdag geen personeel meer aan boord voor de komende 3 weken, dus ik moet vrijdag met de kinderen naar Regensburg rijden . Tja, dit was het risico van deze wedstrijd en helaas pakt het dit keer verkeerd uit. Ons werk gaat nu eenmaal ten alle tijden voor.
VanHuisUit
Geplaatst: 18-07-12 22:00
@Aks da's lastig zeg dat je niet licht kunt rijden.... ik kan juist eigenlijk nog steeds niet goed doorzitten (voelt 'dof' , kon het toch al nauwelijks maar nu voelt het ook nog niet echt jofel, maar dat komt vast ook wel weer goed). @Gem da's balen dan.... @Nouvel yes you said so.... maar wist natuurlijk niet dat het zoveel uit kon maken per wagen... je duwt / trekt hem zo weg. Daarbij zitten die losse stokken en de hoogte van de stokken plus die draad bij Bente volgens mij fijner dan het traditionele lamoen. En ik voel me er erg veilig op zitten omdat je lekker in het midden zit en stevig doordat je wat schuiner zit.
avaluna
Geplaatst: 18-07-12 22:09
@Prinsje: , let je wel een beetje op jezelf?
@Aks: wat leuk, gefeliciteerd!
@Ollie: heb eigenlijk geen energie, maar wil toch wat met de paardjes doen .
@Frensie: ah, wat leuk je eigen roedeltje
@VHU: lekker kunnen rijden zo te zien .
@Tine: nou, dat is echt niet normaal, hoor
Hier de hele dag op pad geweest met vriendin en de kids naar de Hengelhoef in België. Connor wilde nog wel rijden (nóg later in bed ), ik heb geen puf meer, zo even rondje met de hond en dan het mandje in.
VanHuisUit
Geplaatst: 18-07-12 22:54
Haha die Connor slim zijn ze dan he.
@Maisie sorry had helemaal nog niet op het goede nieuws van Ferro gereageerd, wat fijn dat hij weer goed is
happytime
Geplaatst: 18-07-12 23:14
VHU; toch leuke foto"s geworden tine: balen en wat een flut garage, ik deed vandaag hetzelfde maar dan 1 uurtje wachten en.....koffie/thee-bar naast me,werd wel 10 x gevraagt: koppie koffie???? (feel free feel suzuki incl service)
@tine; je hebt gewoon een vreselijke garagehouder zitten daar. Waarschijnlijk is ie de enige in de wijde omtrek?? Kijk dat er iets fout gaat kan natuurlijk altijd, maar het is de oplossing waar het om gaat! enige oplossing -> andere garage, maar dat zal in het noorden ietsje verder weg zijn dan bij ons gok ik..
Mooie fotos VHU!!
Zo, mn nestje uit. Wat eten, eten bij elkaar rapen en dan werken
Gem helaas niet op de wedstrijd. Er komen gelukkig nog veel meer wedstrijden!
Hier regent het een beetje, heeft vannacht flink geregend. Hondjes zijn al uitgelaten. Zit er sterk aan te denken om Gwin een dag vrij te geven. Of misschien longeren, maar ik denk het eerste. Vanavond heb ik dienst. Ik heb zo vaag gedroomd over mijn werk, dat ze heel boos op me waren.
Nou, fijne dag allemaal!
janouk
Blogger
Geplaatst: 19-07-12 07:17
Goedemorgen, Het regende hier heel hard met onweer toen ik vanmorgen wakker werd, maar nu .........................ik zie veel blauwe lucht en de ZON. Volgens buienradar blijft dat ook zo een paar uurtjes.
Gisteren een dagje Amsterdam gedaan met mijn moeder en mijn zoon. 3 generaties. Lekker geluncht op de Dam bij de Nieuwe Kerk. Uitzicht op de paarden met koets en eens goed zitten bekijken hoe die poepzakken bevestigd zijn aan de koetsen. Ik moet zeggen dat het er nog niet eens zo slecht uitzag.
avaluna
Geplaatst: 19-07-12 07:22
@Frensie: nare droom
@Janouk: gezellig op pad geweest en een poepzakstudie gemaakt.
@Aks: weer aan het werk.
Hier al wat huishoudelijks gedaan en zo eindelijk maar weer eens een stukje rennen met de hond (heb me er weken niet toe kunnen zetten ).
biancaaatje
Geplaatst: 19-07-12 07:24
@gem, balen, dichtbij wedstrijd af moeten zeggen @tine, gek te worden gedoe met auto @vhu, mooie wagen @melissa, rijdt met aks mee ivm dazen @janouk, leuk amsterdam, ja van die poepzakken, die je steeds vaker. @aks, lieve diddle heb je toch.
hier geen daas te vinden, goed vorig jaar zeker in totaal vijf doodgemept. Dus kom hier rondje doen
biancaaatje
Geplaatst: 19-07-12 07:28
zo hier begint het intussen ook te gieten zeg maar. Intussen hier twee adressenlijsten bijgewerkt, 1 van de familie die ik de familie mail. Tweede van ons zelf, handig straks ivm geboortekaartjes
@VHU....mooi wagen zeg @ Aks werkse en misschien wel sterkte hopelijk kom je de dag goed door. @ Janouk, poepzakkenstudie Misschien wordt het ooit nog wel is verplicht...bij ons lopend e mensen in de polder al te zeuren over paardenpoep @ Avaluna, geniet er lekker van om met de hond te rennen........al helemaal spik en span thuis @ Biancailona is een berucht persoon in de dazen wereld
Gister lekker de paardjes rustdag gehad, inclusief mijzelf Zomaar lekker aan het tutteren geweest met poetsen. Vandaag weer aan de arbeid voor de viervoeters in voorbereiding op as zondag Nog twee dagen werken en dan hebben we eindelijk (klus)vakantie. Straks even met al mijn kortingsbonnen verf halen in de winkel (lijk wel een zeeuw)