happytime schreef:wat een heerlijke vieze lab....die heeft ff lol gehad
Die heeft zeker lol gehad, dat kan je wel zien aan d'r pretbekkie
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar heb er weinig zin in.
Best wel genoten vandaag!! Alleen nu helemaal geperforeerd door muggen EN dazen.. *zucht*
). Maar goed, sensor bleek dus kapot. Zou maandag besteld worden en vanaf dinsdag kon ik langskomen. Afspraak maken was niet nodig, was zo gebeurd. Dus ik kom daar vanmiddag. Was de sensor nog niet opgehaald. En eigenlijk kwam het niet uit, want ze waren wel erg druk. Nou, dat is dan jammer voor jullie, ik kon zo langskomen. Je regelt het maar. Zou een half uur duren, dus ik weer weggegaan, vast paardenvoer gehaald. Kom ik na half uur terug, was het nog niet opgehaald. Dus maar blijven wachten. Na heel veel gedoe zit sensor erin, maar werkte niet goed. Zou reageren op trekhaak. HUH. Toen ik de auto kreeg, deed hij het goed, toen zat de trekhaak er ook al. En stel dat dat niet zo was, dan zou de vorige berijder altijd in die herrie achteruit gereden hebben??? Maar hij deed het dus goed, voordat ze stekker hadden vervangen. Beweerden ze toch gewoon dat ik stond te liegen
.
Beer is ook een echte knapperd!
(mijn oma heeft het sinds kort)
, Tine die problemen heeft met de garage
, voor de rest laat mijn geheugen mij in de steek (ik kan niet zo ver terug kijken bij het schrijven van deze post
)
Romeo gedroeg zich echt als een ettertje, meisje was beginnen huilen omdat hij zo vervelend was. Romeo dook voortdurend met zijn neus naar de grond, dus had ik 2 touwtjes aan het zadel vast gemaakt zodat hij niet meer zo diep kon duiken (anders zou het meisje nog mee gaan duiken). Toen hij merkte dat hij niet meer zo diep kon duiken, besloot hij om anders vervelend te gaan doen: naar mij toe draaien, veel te traag stappen, en als ik iets zei of deed, sprong hij plots vooruit, ook niet echt bevorderlijk voor het vertrouwen van het meisje.
Het meisje wou er graag af, dus hebben we nog even gestapt terwijl ik Romeo veel dichter aan de longe vast had (op slechts 1,5 meter en ik liep mee om een grote cirkel te maken, dan durft hij zich niet te misdragen), op die manier konden we toch goed afsluiten.
, daar kan ik ook zo van genieten
. Pas maar op wanneer Beer nu tegen je schone jas of op de bank springt, dan weet je weer welke modderplas hij in lag
.
. De scoutingkampen zijn nog nooit zo verregend geweest als dit jaar, en daar kijken ze toch eigenlijk het hele jaar wel naar uit bij ons
.
. Heb nu een paar witte, jeukende dazenbeten op mijn armen
. 
)

't zal wel gunstig zijn, want het zat best lekker (heb alle draf doorgezeten omdat ik niet kan lichtrijden
)
Zoonlief heeft paar foto's gemaakt, niet echt gunstig ofzo maar voor het idee hoe ze voor de wagen staat.

, en stilstaan is idd heulemaal niet leuk, daar is Ster het roerend mee eens
.
. We hebben vanaf vrijdag geen personeel meer aan boord voor de komende 3 weken, dus ik moet vrijdag met de kinderen naar Regensburg rijden
. Tja, dit was het risico van deze wedstrijd en helaas pakt het dit keer verkeerd uit. Ons werk gaat nu eenmaal ten alle tijden voor.
, let je wel een beetje op jezelf?
.
.
), ik heb geen puf meer, zo even rondje met de hond en dan het mandje in. 
Volgens buienradar blijft dat ook zo een paar uurtjes.

hopelijk kom je de dag goed door.
Misschien wordt het ooit nog wel is verplicht...bij ons lopend e mensen in de polder al te zeuren over paardenpoep
Zomaar lekker aan het tutteren geweest met poetsen.