[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ollie1

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 20:38

@Frensie, ben ook bang dat het een zenuw is en die pijn gaat door 'merg en been'
@Tine, jammer dat je gevoel niet in overeenstemming is met je punten...kan het niet zo zijn dat het voor het gezicht er toch anders uitziet (vanaf de grond) dan dat je gevoel aangeeft (op de bok) ?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 20:53

Zo ik ben weer soort van bij.
En jawel, Sint is gearriveerd <:) maar hier nog geen :){ gezien :+
Lees dat team Lanous 5 wp heeft gehaald ondanks paard met losse achterbenen ~~}> en super S_L dat je weer ritje hebt gemaakt (en dan nog wel zo'n fijne rit!) Dennis probeert een verkooptopic op te stellen....als dat nog niet lukt ben je er nog niet aan toe :(:)
En ik moet maandag naar de tandarts maar met de Frensie- en Ollie-verhalen sta ik niet te springen (moet simpel een gaatje /kies laten bijwerken maar ja, ben ook zo'n held, not dus :o ).

Zit hier trouwens ook met rode wangen, wat een heerlijk weer was het vandaag, ben van 12.00 tot 17.00 uur buiten geweest, zo genieten!

Met onze Snuitmans fijne buitenrit gemaakt. Hij was in het begin vrij pittig maar halverwege weer zijn normale zelf (ook pittig maar goed te hanteren). Hij had er weer zo'n lol in. Wat kan ik toch van hem genieten. Zo'n 15/17 km gedaan in 1.5 uur.
Daarna even bijkomen :9k :+ en met Bente aan de slag.
Meisje liep zo fijn in de bak, wat een knapperd vind ik het dan, geef me erg goed gevoel. Dus als beloning voor mezelf en haar naar buiten gegaan. Beetje ambitieus rondje gedaan, want ja, we stappen voornamelijk en dan duurt zo'n rondje erg lang hahaha. Kwam bijna in het donker terug en we hebben bij elkaar ruim 2 uur gereden. Maar was wel heerlijk hoor.

Op het speciale plekje geweest waar ik zo graag kwam met Rizanta, was ik met Bente nog niet geweest. Gaat ze daar opeens stilstaan en ontzettend kijken in de verte. Er was niets te zien....of toch? Vond het een bijzonder moment.
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 12-11-11 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 20:54

@ Ollie die pijn ken ik inderdaad, dat had ik woensdag en donderdag wel.
Deze pijn gaat gelukkig niet door merg en been, dus ik red het nog wel even.
Heb nog een antibioticakuur thuis liggen van de vorige keer dat ik tegen een ontsteking aan zat, alleen die is tot 2009 houdbaar... durf ze niet te slikken.

VHU lekker Harry Potter voorlezen.

Dennis hele moeilijke beslissing!!! Veel succes met welke keuze je dan ook zal moeten maken.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 21:20

Janouk heel erg veel beterschap en voor jullie allemaal een dikke knuf voor de schrik. dat is echt een nachtmerrie.
Ollie en Frensie kaakpijn, ik voel het al bijna als jullie het erover hebben auw, beterschap.
VHU fijn dat je deze mooie momenten hebt met je meisje. Geniet ervan. En fijn dat je met snuit ook lekker gemend hebt.
SL lekker gemend en nu met een hele oom.
Tine vervelend dat je Rembrandt niet meer zo lekker voor elkaar krijgt. Wel mooi dat je toch winstpunten rijdt, maar ik snap dat je ze ook wilt verdienen.
Tass beterschap voor Blond en ik duim dat het meevalt en geen peesprobleem is.
Ciska ik snap dat je zo'n kanjer niet makkelijk te koop zet.

Hier vandaag 2 span gemend met de wagen van mijn pa, maar ik ben erachter dat deze toch wel veel zwaarder is dan mijn wagen. Dus ik hou het weer bij mijn wagen om te mennen.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 21:31

Janouk: :oo Jeetje, wat schrikken zeg!!! Gelukkig zit zoonlief naast je...jeetje, je moet er niet aan denken zeg...
Tine en Lanouska winstpunt(en) binnengesleept +:)+
Frensie zit nog met de pijn, bah, sterkte hoor!
Nouvel zwaait uit de achterhoek, zwaaitje terug :wave:
Tass: Net nog bij Blondje aan de stal gekeken, ze was zowaar beetje levendiger dan gisteren (tuurlijk door de metacam) en ging door de tralietjes naar buurman loeren... hopen dat dit niet enkel door Metecam komt (had ze zelfde dosering als gisteren, want dan denk ik toch dat ik ietsje verbetering in algehele beeld zag, maar och och och, wat een arm dier is het toch... Hele dikke knuffel !!! :(:) :(:) :(:)
VHU: lekker buitenrit gemaakt
Ollie: helemaal met je eens hoor, lekker positiviteit delen hier en het gevoel van 'dingen van je af schrijven' en vragen om meedenken... +:)+ Morgen lekker mennen???

hihi... zelf op knopje van de mobiele telefoon gedrukt om dit plaatje te maken... haha, kennismaken:
Afbeelding
bont neusje <3

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 21:32

Dat vraagt om meer foto's :D

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 21:37

@PrinsjeH, inderdaad morgen weer lekker een rondje crossen met allebei.... :j . Ik zie een lekker neusje <3 . Wanneer is jouw kanjer op de Hippiade geweest dit jaar ?
@Nouvel, ben je al een beetje bijgekomen van St. Maarten na gisteren ?
@VHU, jij bent lekker bezig geweest vandaag met je beestenspul. Jij hoeft zeker ook niet meer met zoonlief naar de intocht van <:) :){ te kijken ;) . Ik vind het heerlijk dat we die periode voorbij zijn.. al die stress bij die kinderen :o

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 21:37

Heb snel bijgelezen maar ben ziek.

Afgelopen nacht om half 2 opeens overgeven en aan de diarree. Om half 8 dus tine gebeld dat ik niet naar wedstrijd kwam. Dat gebeurd niet vaak dat ik wedstrijd af zeg maar ben echt brak.

Ga dus weer op de bank met een deken.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 21:41

tallechie schreef:
Heb snel bijgelezen maar ben ziek.

Afgelopen nacht om half 2 opeens overgeven en aan de diarree. Om half 8 dus tine gebeld dat ik niet naar wedstrijd kwam. Dat gebeurd niet vaak dat ik wedstrijd af zeg maar ben echt brak.

Ga dus weer op de bank met een deken.

@Tallechie
Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 21:45

Ohoh Tallechie, denk typisch gevalletje van zoonlief steekt mamslief aan met buikgriep, sterkte!

Citaat:
@VHU, jij bent lekker bezig geweest vandaag met je beestenspul. Jij hoeft zeker ook niet meer met zoonlief naar de intocht van te kijken . Ik vind het heerlijk dat we die periode voorbij zijn.. al die stress bij die kinderen

Nou je slaat de spijker op de kop Ollie, ben zo blij dat we dat hebben gehad! Leuk allemaal die 'periodes' met je kind(eren) maar het is ook erg fijn als ze weer in andere periode terecht komen :+
Hahaha waar haal je die plaatjes zo snel vandaan Ol!

Ik voelde me wel een beetje schuldig eigenlijk vandaag maar manlief was met zoon op stap en ach...het was zulk mooi weer :o :+

Lief blesje PrinsjeH +:)+

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 21:52

lieve schatten ik lees wel bij intussen hoor
maar zit hier met een rooie gloeikop (van auw en moe..)

zag mooie prinsjefoto
tallechie ziek
vhu genoten!
lanouska keigoed bezig geweest met véél paarden en véél proeven :oo

ben popcorn aan het bouwen, lekker een dikke flobbertrui aan, en een waardeloos rotprogramma op tv op staan :P vriendje is naar 'n verjaardag. Wilde eerst mee gaan, maar ik weet dat ik dan toch langer blijf dan goed voor me is..

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 21:55

hihi Naaltje bouwt popcorn :D
jumjum

ik kijk ook suf tv, downton abby heet dat geloof ik, maar heb daar nooit geduld voor, ondertussen aan het was vouwen en aan het spelletje spelen op laptop... maar die gaat nu uit, dus ik zeg allemaal: alvast trutuh ...

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 21:58

haai all !!

net all stars 2 gezien in de bios..
tante had gratis kaartjes ervoor...
eerlijk=eerlijk..
was stik leuke film :))
hebben erg gelachen en stiekum traantje...want anthonie kamerling werd soort van herdacht enzo...

morgen rondje met de kar met manlief en mn schoonouders....
word wel goei weer geloof ik..

voor iedereen die een knuffel en beterschap nodig heeft...bij deze :(:)

zag nog een bonte neus...
dat vereist veul meer foto's en meisie...hahaha

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 22:00

Tallechie beterschap!

Naaltje met popcorn bezig. Ik maakte vorige week magentron popcorn en toen was er bij het raampje van de magnetron steeds wat aan het vonken/vlammen. Dus ik met mijn domme kop dacht; dat brandje blus ik eventjes... oops... koud water op warm magnetronraampje is --> kapot magnetronraampje...
Zit gelukkig alweer nieuw raampje in.

Ollie vindt altijd hele leuke plaatjes!

PrinsjeH trusten!

Ik ben net gebeld door mijn collega van wie ik de dienst overneem. Hij heeft vannacht dienst en morgenochtend is dan de overdracht, dan heb ik morgen overdag dienst. Pas om half 9 op de post zijn. Half uurtje later dan gedacht, dus half uurtje langer slapen, lekker :D

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 22:09

Daan is ook niet fit. Telkens al we hem op bed leggen huilen en krijsen. Hij zit zo vol. Hij kan amper ademhalen en longen zitten vol

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 22:16

allemaal mensjes in de lappenmand.
Beterschap hoor allemaal!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 22:22

janouk, jeetje wat zullen jullie enorm geschrokken zijn zeg.
Ik krijg er nu kippenvel van.
'gelukkig' valt de schade redelijk mee.

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 23:33

Prinsje: ze krijgt meer metacam als gister ;)

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-11 00:19

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 09:56

Jeeetje wat hebben jullie veel getikt gisteren !

PrinsjeH is super aan het genieten van haar knappe paardje ! leuk neusje he !!

Gwin van Frensie opgeknapt van Osteopaat ! Leuke magnetron-actie trouwens, had ik ook kunnen doen whahaha

Sander Lotte heerlijk bosritje gehad ! Helaas die jongen nog niet opgeknapt...........

Jeetje Janouk, dat is schrikken geweest !! Wat fijn zeg dat hij weer lekker thuis is bij jou !
Beterschap voor hem :(:) !! En blijkbaar volgende week meeten want ik groom Ollie :-)

Ik lees dat als ik geluk ik, ik tussen de middag nog een restje tomaten-groentensoep krijg bij Olga :D :Y)
En eindelijk de deken binnen, nog mooi op tijd voor het ere-rondje !!! *\o/*

Whahah Dennis haar pony's zijn heel verstandig en stoppen er gewoon mee als ze het zat zijn :D

Naaltje nog steeds veel pijn, balen zeg voor je ! :(:)

Wow Lanouska, dat was een druk wedstrijddagje :D En wat een winstpunten zeg, wow leuk !!

Ellis zit in het oosten des lands ;)

Tine ook fijn gereden op wedstrijd, you go girl *D

Jeetje Tass, ik hoop toch wel voor je dat de pezen nog heel zijn........arme Blond ! :(:)

Frensie, hoe is het met jouw bekkie ? Ik hoop alweer iets beter.....bah !

VHU heerlijk dagje buiten met de paarden gehad, was prachtig weer he !

Sonjim ook gemend maar was iets te zwaar met wagen van pa

Tallechie aan de griep, beterschap!

Bicci naar de film geweest met lach en traan

Sorry als ik nog iemand vergeten ben :-)

Mijn schouder is na 2 dagen met echt veel pijn (wilde zelfs niet de leidsels in handen nemen :+ ) beter aan het worden.
Bepaalde bewegingen die eerst niet pijn deden doen nu wel pijn maar ik slaap weer pijnvrij *\o/* *\o/* Super super super !

Gisteren heel druk geweest met allerlei klusjes en bij mijn ouders geweest.

En nu........lekker naar Ollie *\o/*
hopen dat de mist optrekt en de zon komt >>> *-:) *-:) :D

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 10:07

menze ingridM :D en inderdaad, fotos!!

Ik ga ff wat afmaken voor school, en dan ook naar stal. Lekker grote wandeling maken met dids. Breda stad in :D is goed voor ons, zien we weer eens verkeer :P

maar eerst vriendlief z'n pantoffel zoeken om vol te storten met pepernoten

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 10:21

Gezellige meeting wordt het volgende week:
Ollie
IngridM
Janouk
Nog meer mensen die van start gaan in Alblasserdam?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 10:27

@IngridM topsamenvatting en nu op weg naar topdagje met Ollie.
@Naaltje en slof gevonden :){
@Janouk deze winter loopt Snuit lekker mee in 4-span en ik hoop in januari met Bente onder het zadel te gaan starten. Maar dat is helemaal afhankelijk van het weer. Ik ben beslist geen sneeuw/ijzel-rijder (met de auto/trailer) dus als het zo'n winter wordt als afgelopen winter starten we helemaal niets :o We starten in ieder geval geen indoor mennen. Straks wel weer outdoor.

Man- en zoonlief zijn vandaag aan het bouwen aan modelvliegtuigen (bij club) en ik heb slechts een catering-rol gehad vanochtend dus zo nog even wat dingen doen en dan ook naar stal. Weet nog niet wat ik ga doen. Gisteren ging rijden met Bente zo heerlijk maar ik wil eigenlijk ook wel weer mennen. Neem mijn rijbroek wel mee, kijk ik straks wel wat ik doe.

Is het bij jullie allemaal ook zo mistig?
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 13-11-11 10:29, in het totaal 1 keer bewerkt

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 10:29

Nee, het is hier prachtig zonnig. Ik ga even lekker de honden uitlaten. De paarden staan al een tijdje buiten.
Michael is stijf vandaag, maar verder ziet het er allemaal goed uit. _/-\o_
Hij is al jaren keeper en je ziet dat zijn valtechniek en reflexen hem hier goed doorheen helpen. Hij heeft weinig tot geen blauwe plekken, terwijl hij toch hard op het asfalt terecht gekomen is.

De mamma heeft slecht geslapen en laat het kind geen moment uit het oog. Hij wordt er nu al gek van. Maar mijn massages worden wel op prijs gesteld om de boel een beetje los te maken. :j

Prettige dag allemaal vandaag! 8-)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 10:31

Stuur je die zon dan even richting zuiden :D
Hier ook even hond uitlaten, daarna nog even lekker koffie :9k en heb heerlijke gevulde speculaas bij bakker opgehaald gisteren :9