ik duim echt heel hard dat 't met een sisser afloopt voor de woef
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik duim echt heel hard dat 't met een sisser afloopt voor de woef
en dat terwijl 't komende nacht aan de grond gaat vriezen...
hatelijke beesten, hoe hebben die me dan weer gevonden..
Eagle dus.
Blijkbaar had ik na mijn laatste wedstrijd een knot over het hoofd gezien en de hele week erna ook. Zag het net toen ik ze allemaal even naar stal had gehaald. Schandalig slechte baas ben ik dus. Maar goed, manen zijn niet afgebroken en knot zag er nog heel netjes uit....
, ik zag echter dat ze allemaal zonder zweep reden en heb het nagevraagd bij de jury en die zei dus dat dit bij de AA niet nodig is.
.
(alhoewel een plaatje van een varken beter zou passen haha)
veel plezier vanmiddag, hier schijnt wonderbaarlijk genoeg de zon
)
), manlief moet niet zozeer voor het huis alswel voor gewoon verhuizing naar andere wijk (prima wijk maar wij wonen nu dichterbij het centrum en dat vindt hij prettig, terwijl hij altijd met de auto naar de stad gaat
) nog wat overtuigd worden
.
... en daarna als het meezit ritje doen op Ol.
VanHuisUit schreef:@Tine voortaan dus maar paar keer per jaar vlechten
Ik hoop hoop hoop op een kundig DA die de splinter kan verwijderen hoor!
, ben ook doodop. Stal is weg, maar wat een zooi voordat je weer kunt opbouwen, gelukkig alles meteen in de containers, dus al die weg zijn (maandag) is dat leed weer geleden. Had de ijdele hoop om woensdag groen licht te krijgen om weer een beetje te sporten, maar ik kon vanmorgen achter de paarden aan om ze naar een ander stuk te jagen en daar heb ik nu nog last van
.
.
dus voel me vandaag lekker fit
). Daarna nog heerlijk in het bos gereden dik uur en nu zo lekker uit eten

Gewerkt vandaag. Mijn auto is vandaag gerepareerd. Remschijven stonden op breken. Heb nieuwe nu.
hertenleer
jammie 

die Diddle.
als een gek door die bak heen ...
maar even duimen voor Bicci en de benefiet, dat is toch morgen?

Zou zonde zijn als ze niet meer nieuw zijn
http://www.harryshorse.com/_generated/m ... _bruin.jpg
Stuiterpony! (kan geen filmpje kijken
hardware laptop = raar).
Niet heel goedkoop, maar een gewoon paar rijhandschoenen kost er ook al gauw 20.. (tot nu gewoon van die rijhandschoentjes gehad altijd
ook voor 't mennen).