He dat zou best nog wel eens kunnen! Bedankt haha! Ken jij hem?
VanHuisUit
Geplaatst: 18-07-12 11:06
Zwaar K Jenkins.... 't is er ook wel echt weer voor, zo vochtig en 'viezig' allemaal gedoe op stal als zoiets gebeurt....
We zitten volop in de endurance voorbereiding denk dat ik een strategisch plekje voor PrinsjeH heb gevonden, is plek op 15 km waar rit 2 langskomt, wel leuk om te kijken. Crazymel, de p/a is trouwens even na 18 km punt. Het is grotendeels route waar ik nooit rij, ik ga zelf altijd de andere kant op (Lange Maten, Sterrebos, De Moeren). Pannenhoef komen ze dan wel maar ik zie dat er een pad genomen wordt waar momenteel behoorlijk diepe gaten zitten (wordt stuiteren voor mendurance). Na ja, we zullen het wel zien.
@Bicci ga je Crazymel ook nog groomen? Of blijf je op het wedstrijdterrein bij start/finish?
ha! Ik kon gisteren nog wel roepen dat ik nooit wat won Heb een albelli fotoboek gewonnen bij een of andere C&A actie! Oke 't is niet de auto, tablet of fiets. Maar 't is íets! En da's mooi, want ik moet nog fotos van de vakantie van vorig jaar in een boek frommelen!
die zwempumps....wil ik ook inclusief bijpassende duikbril/snorkel graag voor mijn paddock jenkins:balen droes op stal maisie: gelukkig dat ferro weer beter loopt.robin doet ook goed zijn best? zag snuitmans te koop staan,snap je besluit VHU,ik zit met tiamo ook in dubio....te klein voor 2-span en gun hem een leuk ruitertje oid zo mijn auto naar de garage brengen....die heeft versleten kogels....huh heeft een auto dat ook? en morgen......... ik heb een andere wagen gekocht die mag ik dan ophalen
middag valt in aan de receptie aks, met fotoboek aan de slag happy, foto nieuwe auto showen bic, had je mijn voice van gisteren nog gehoord. Denk mwa wij stellen niet veel voor vergeleken met die trail
Voordeel van een zwarte hond... ze hadden beide in dezelfde plas gelegen, alleen bij Beer zie je het niet
Heerlijk gewandeld op het stuk waar ik vorige week illegaal gereden heb. Zhazha en Bubbles hebben enorm kunnen rennen over het klapzand, vinden ze leuk. Beer had ik aan de lijn en gelukkig liep er ook een karrenspoor langs het klapzand, dus hij heeft niet in het zware zand geploeterd.
biancaaatje
Geplaatst: 18-07-12 16:53
beer heeft schutkleur wat een bandieten.
happytime
Geplaatst: 18-07-12 17:31
wat een heerlijke vieze lab.... die heeft ff lol gehad biancailona: geen andere auto......maar een andere menwagen voor sunrise