voor janouk en zoon 
en een
voor SLeen
voor tass en ik ga nederig naar bed...
Ik kan niet meer op of neer..

@frensie; je zei rustig aan doen. Dat heb ik heel de afgelopen week gedaan... Ik heb 1x een rondje op dids gestapt. Dat mocht van de osteo (hoefde maar 2 dagen van m'n paard af te blijven) en verder heb ik echt niks geks gedaan... ja naar school geweest..
Het plan is om dids mee naar huis te nemen.. 
.
natuurlijk

daarna weer verder gegaan met de volgende slachtoffers ditmaal octaaf en xander in het 2span ook in de B niet verkeerde proeven maar in de 2de proef kwamen er weer wat schoonheidsfoutjes in geslopen resultaat: 186 & 177. na beraard met het team besloten om in de kantine even wat te eten en dan weer verder te gaan, na de frietjes waren dus arjan en jilke in de M dressuur aan de beurt. die liepn een hele aardige proef voor het eerst in de M en sinds de hippiadde niet meer naast mekaar gestaan te hebben
resultaat: (dacht ik weet het niet helemaal zeker) 184 & 183 in ieder geval 2 winstpunten en daarna het 4 span opgetuigd en ingespannen om daar als laatste mee te starten. ons rechter (dressuur) voorpaard wil nog wel is een lel uitdelen als het spoorstokje op de kont loopt en ze was met losrijden en in de dressuurproef al aan het dreigen om te slaan en we waren net met de eerste proef klaar en H.S zou even stilstaan zodat ik wat kon verstellen aan de leidsel en ze deelt toch een lel uit aan ons achterste paard, ik was er net bij en kon er meteen even corrigeren (lees heel hard een mep verkopen) daarna weer opgestapt en ook gewoon heel rustig aan de 2de proef begonnen resultaat: 192 & 172 punten
.