[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 18:03

een :(:) voor janouk en zoon :(:)
en een :(:) voor SL

een :(:) voor tass

en ik ga nederig naar bed...
Ik kan niet meer op of neer.. :\
@frensie; je zei rustig aan doen. Dat heb ik heel de afgelopen week gedaan... Ik heb 1x een rondje op dids gestapt. Dat mocht van de osteo (hoefde maar 2 dagen van m'n paard af te blijven) en verder heb ik echt niks geks gedaan... ja naar school geweest..

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 18:11

@ Naaltje: wat vervelend zeg! Verzorg je maar goed! :(:) Ik geef je toch een raad: niet te veel stil zitten, veel wandelen is goed voor je rug!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 18:13

sander_lotte schreef:
@ Naaltje: wat vervelend zeg! Verzorg je maar goed! :(:) Ik geef je toch een raad: niet te veel stil zitten, veel wandelen is goed voor je rug!

ik heb voor morgen een fikse wandeling op het programma staan :o Het plan is om dids mee naar huis te nemen.. :=

Heb wel de osteopaat even gemaild... om te vragen of het wel de bedoeling was dat ik nu nog zo rot zou zijn :+

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 18:19

Hmm Naaltje dan weet ik het ook niet meer. Balen zeg...

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 18:20

Dan eerst lekker op tijd naar bedje toe vandaan, en morgen rustig aan wandelen :).

Hier een beetje een kneuzig rugje. Lotje kwam van de week van achter aan beuken en dat kwam een beetje rottig aan. Stomme is dat ik de hele dag geen last heb (ook niet in mijn werk) tot ik neer plof op de bank of in bed.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 18:24

@ Naaltje: veel succes en veel plezier morgen! Let er wel op dat je jezelf niet overvraagt, dat is ook weer niet goed uiteraard. Ook niet te snel willen wandelen, doe het maar lekker ontspannen.

@ Dennis: :(:) Verzorg je toch maar goed!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-11 18:28

goedemiddag

@ ollie kaak wordt steeds beter en gaat soep maken. heeft ook uitrijdeken binnen gekregen
@ dennis wou rijden maar kreeg buurmeisje en nichtjes
@ frensie is wandelen nadat vlees voor hutspot klaar was
@ S_L heeft lekker gereden met romeo
@ bicci zwaait ook voorbij
@ prinsjeh ongelovelijk gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst en dat jullie er maar veel plezier van mogen beleven. we willen snel een *-:) natuurlijk
@ janouk gelukkig is alles goed afgelopen maar wat zullen jullie geschrokken zijn :wow:
@ tass ik zal duimen voor blond dat ze snel opknapt
@ lacune leuk voor dat meisje
@ naaltje heeft leuke dids foto's (heeft ze eigelijk altijd) en is kapot
@ tallechie beterschap voor jou en daan
@ tine wedstrijd was goed georganiseerd. (we konden de draai naar binnen zo halen) en uh de prijs. de volgende keer beter :D ~~}>

volgens mij heb ik nu iedereen gehad.

wij zijn vandaag naar de wedstrijd van onstwedde geweest.
en hoe zorg je er voor dat je je niet verveelt op wedstrijd nou gewoon 6 paarden mee nemen en 8 proeven rijden ~~}>
zo gezegt zo gedaan gelukkig zat er redelijk veel tijd tussen alle aanspanningen zodat we nog een beetje rustig aan konden doen.
om 8 uur waren we in onstwedde en ben ik begonnen met uzma te vlechten die mocht voor de verandering is in het enkelspan in de B, de proeven liepn voor ons gevoel best aardig dit vond de eerste jurry ook maar de 2de jury (die toch al niet onze grote vriendin is) vond dat iets anders resultaat: 189 & 169. na het uitstappen en uitspannen even koffie gedronken met een broodje in ons mooi verwarmde vrachtwagen :j daarna weer verder gegaan met de volgende slachtoffers ditmaal octaaf en xander in het 2span ook in de B niet verkeerde proeven maar in de 2de proef kwamen er weer wat schoonheidsfoutjes in geslopen resultaat: 186 & 177. na beraard met het team besloten om in de kantine even wat te eten en dan weer verder te gaan, na de frietjes waren dus arjan en jilke in de M dressuur aan de beurt. die liepn een hele aardige proef voor het eerst in de M en sinds de hippiadde niet meer naast mekaar gestaan te hebben O:) resultaat: (dacht ik weet het niet helemaal zeker) 184 & 183 in ieder geval 2 winstpunten en daarna het 4 span opgetuigd en ingespannen om daar als laatste mee te starten. ons rechter (dressuur) voorpaard wil nog wel is een lel uitdelen als het spoorstokje op de kont loopt en ze was met losrijden en in de dressuurproef al aan het dreigen om te slaan en we waren net met de eerste proef klaar en H.S zou even stilstaan zodat ik wat kon verstellen aan de leidsel en ze deelt toch een lel uit aan ons achterste paard, ik was er net bij en kon er meteen even corrigeren (lees heel hard een mep verkopen) daarna weer opgestapt en ook gewoon heel rustig aan de 2de proef begonnen resultaat: 192 & 172 punten
dus over 8 proeven 5 winstpunten gehaald een niet verkeerd dagje dachten wij dus zo *\o/*

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 18:32

even snelle zwaai uit de achterhoek! :wave:

jeetje wat schrikken zeg janouk!
wat goed dat jullie nog in de buurt waren...
dan maar even geen wedstrijd, dit is dan even belangrijker...

lanouska druk dagje gehad!

ollie, fijn dat je kaak wat beter gaat, sterkte verder nog...

sl, echt heel erg van die jongen zeg...

naaltje sterkte...

prinsje, ben wel heeeeel benieuwd naar foto's hoor! :j

frensie lekker aan de wandel...

ga nu weer vertrekken, zo eten klaar bij schoonmoedertje! :9

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 18:50

Ik leef nog, maar heb nog niets bijgelezen hier. Ben helemaal af!!!! Maar goed, de wedstrijd is goed verlopen, we hadden prachtig weer.
Met pony had ik 195 (2e prijs) en 175 punten. Die eerste snap ik echt niets van, de 2e vond ik nog aan de hoge kant :o Maar goed, andersom gebeurt ook vaak genoeg. Met Rembrand had ik 213 en 208, dus ben al bijna op de helft met de winstpunten.

Ga nu even eten en Rembrand bij zijn vriendjes zetten (hij was nog nat)

Ben echt gesloopt.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 19:11

Lanouska en Tine, gefeliciteerd met jullie punten! Allebei zo te zien een druk dagje gehad!

Nouvel eet smakelijk!

Hier smaakte de hutspot erg goed!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 19:24

Heb alles bijgelezen.

Janouk: wat moet jij vreselijk geschrokken zijn. Hoop dat het met je zoon weer helemaal goed is.
Ollie: die kaak duurt nu toch al best een tijdje toch? Wat zegt de arts ervan?
Prinsje: super meid, het is je gegund!!!
Naaltje: veel sterkte
Tallechie: hoe is het met je?

Verder sluit ik me aan bij de mooie samenvatting van Lanouska.

Zit hier met vuurrode wangetjes, dus zal zo maar naar bed gaan. Heb mijn middagslaap ook al gemist..

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 19:28

DA is vandaag toch geweest...

Blond moet tot dinsdag op de metacam en de vochtremmers.
Dan moet mijn eigen DA komen om te kijken of de pezen verder heel zijn.
Ze moet nu weer op haar prive wei tot dinsdag.

;(.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 19:29

@Lanouska ,gefeliciteerd met de winstpuntenregen en pfffff wel een productief daagje zo *\o/*
@Naaltje, lekker gaan liggen en naar je lichaam luisteren... ik vind dat persoonlijk toch lastig maar heb wel de indruk dat als we er 'tegen blijven vechten' het alleen nog maar langer duurt :o
@Tine, van harte gefeliciteerd met je winstpunt *\o/* en ik ben dinsdag geholpen en sinds vandaag gaat het iets beter met kaakje. Vanochtend zat mijn oog nog wel dicht en nog een botox-lip echter al stukken minder pijn en dat is toch wel erg plezierig, ik heb alleen maar geleefd op dubbele dosis Iboprofen 600 en 800 en dan deed ik het weer even :j

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 19:30

Jeetje Tass, heel veel sterkte, wat een pech heb je toch!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 19:32

@Tass, Arme Blond, het zit ook niet mee, duimen dat haar pezen verders niet beschadigd zijn na zo'n ongelukkige glijpartij (ging per ongeluk via PB...) :o?

Frensie

Sterkte Tass! Ik hoop dat de pezen niet verder kapot zijn.
Tine lekker slapen, weltrusten alvast!

Ollie gelukkig weer minder last van kaak. Ik gebruik nog pijnstillers, heb nog steeds pijn aan mijn kaak. Volgende week misschien maar weer naar de tandarts.

tine10

[quote="Ollie1@Tine, van harte gefeliciteerd met je winstpunt *\o/* en ik ben dinsdag geholpen en sinds vandaag gaat het iets beter met kaakje. Vanochtend zat mijn oog nog wel dicht en nog een botox-lip echter al stukken minder pijn en dat is toch wel erg plezierig, ik heb alleen maar geleefd op dubbele dosis Iboprofen 600 en 800 en dan deed ik het weer even :j[/quote]

Sorry, ik heb het deze week vreselijk druk gehad, dus of ik heb erover heen gelezen, of ik ben het weer vergeten. Maar dan heb je toch wel heel flinke naweeen zeg. Is dat normaal? In ieder geval hoop ik voor je dat het snel beter gaat. Lijkt me erg lastig met praten en eten; o ja en lezen

Edit: ah, kijk nog een kaak/gebitsprobleem. Ik haal gewoon iedereen door elkaar momenteel. Die grijze cellen hier bovenin kunnen het gewoon niet meer aan denk ik.
Laatst bijgewerkt door tine10 op 12-11-11 19:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Tass

Dank je wel tine.
Zie dat je winstpunt heb!! Super, gefeliciteerd!!!

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 19:33

Dank jullie wel, nu afwachten ..

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 19:33

@Frensie, heb jij op 1 specfieke plek pijn ? en het is niet minder geworden na je behandeling ? Ik heb nu AB en heb de indruk dat die nu zijn werk gaat doen (gelukkig O:) )

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 19:35

Tass schreef:
Dank je wel tine.
Zie dat je winstpunt heb!! Super, gefeliciteerd!!!

Dank je. Met Amerigo 2 in 1 proef (terwijl die proef dat absoluut niet waard was, schaam me er echt een beetje voor) en met Rembrand 1 per proef, dus met 4 wp naar huis. Rembrand vond ik ook niet fijn lopen. Ik krijg het maar niet meer voor elkaar, terwijl hij eerder zo goed ging. Heb echt het gevoel dat ik vandaag enorm gematst ben. Dat klinkt misschien wat zeurderig, maar ik wil mijn punten graag verdienen met proeven die gewoon echt goed zijn. Ik hou niet van kadowinstpunten :o

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 19:39

@ Ollie; ik heb niet op één specifieke plek pijn. De pijn gaat van mijn bovenkaak, thv mijn wang, naar mijn kaakgewricht en soms naar mijn onderkaak. Donderdag is er onder een gat gevuld. Voor die tijd vloog ik af en toe onder de bank van de pijn, die heftige pijn is nu weg, nu zeurt het de hele tijd. Waarschijnlijk is er boven een zenuw aan het afsterven en krijg ik daar binnenkort specifiekere pijn aan en dan heb ik een wortelkanaalbehandeling nodig.

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 19:40

Ow dat is dan wel vervelend... :(:).
Jammer dat Rembrand niet fijn liep...

Volgende keer zal het wel beter gaan toch? :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 20:14

Dag allemaal,
Jeetje, wat is het hier druk geweest! Moet drie of vier pagina's bijlezen en vanochtend was ik nog bij :+
Lees dat Ollie eindelijk ietsje beter wordt kaaktechnisch gezien en dat Frensie nog aan het pijnlijden is maar Naaltje dus helemaal....dat is niet goed lijkt me toch? Tass nog grote zorgen over Blond en Tine vette punten gereden! PrinsjeH in actie en over Janouk moet ik nog even bijlezen, zover ben ik nog niet...

Gaat bijlezen :list:
tot zo :D

Citaat:
En mijn kind zit lekker naast me op de computer.
zo dat is je worst nightmare... wat een engeltje heeft er op zijn schouder gezeten.... pfffff. Dat verkeer is soms echt zo vreselijk, ben er ook altijd zo bang voor als zoonlief, wel niet op brommer, maar wel op fietsje hier de wijk in gaat....

Moet even zoonlief naar bed brengen...Harry Potter voorlezen }:0

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 20:37

Ik heb net een mooie advertentie voor Roos gemaakt, maar toch weer weg geklikt.
Er moet wat verkocht worden, maar kan het (nog) niet.