Ollie1 schreef:Ik ben ook wat vergetendus ik kan Bianco en Nouvel een handje geven
![]()
Hier ook te druk geweest, wel gelezen en zo van dat doe ik nog wel met deze gevolgen
Ik moet mij helaas hierbij aansluiten ben het ook helemaal vergeten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

kan gebruiken,.. alsjeblieft !
.
!
.

) Nouvel schreef:![]()
ja zo is de natuur...
ik begreep dat de 2 jarige hengsten in de opfok waar ferro staat ook aardige hormoonbommen aan het worden waren, die hebben alleen geen merries in de buurt dus die klimmen op elkaar...
ware het niet dat ik plotseling vrij dichtbij stond toen de kudde in beweging kwam richting mij 
. Onvoorstelbaar dat er nauwelijks aan paardensport / recreatietochten wordt gedaan. Ik zou een goeie zijn voor "Ik vertrek"
. 

(magere wel te verstaan)
Maar iedere keer als ik naar daar ga, zijn ze alweer weg... Ik raak niet meer tot bij ze. Als ik de volgende keer bij ze kom, blijf ik niet meer vriendelijk hoor. Alsof dat meisje van 2 ongelukkig gaat zijn omdat de grootouders geen volledig brood meer in de wei mogen gooien. Kind is blij genoeg als ze de pony even kan zien en een poging doen om het neusje aan te raken.
Romeo zet enorm ruime passen (tijdens het stappen, stapt hij 3 tot 4 hoeven over), dus een kleinere pony zou niet naast hem gaan.
, ik wil graag een Zilco, want ben niet zo'n poetser, hier gaat het meestal zo: grote teil (metselkuip) met lauwwarm water met groene zeep, tuig d'r in, dan met spons de delen die contact hebben met de huid en even tussen de gespjes, drogen en klaar.
wordt het echt "gevet".

van m'n wilde babypaard 

Biancacoo schreef:Ha, mooie foto jenkins.
En Gem, gave wagen !! ster doet het goed zo te zien !!
heeft ster een slagriem ? uit voorzorg, of heeft ze de neiging om te slaan ?? zou ik doodeng vinden....
), maar ik denk dat de slagriem er in deze beleerfase er voor de zekerheid toch nog aangehangen wordt
. 

Scheelt een hoop he!

Hij heeft in totaal nu 4 keer een bok gegeven over een heel jaar in een bepaalde periode. Maar nu al een tijd niet meer, maar hou de slagriem er toch liever om