Lotje krijgt pas wat op haar rug als ze 4 is Tinkers zijn laatbloeiers Maar inderdaad, ieder zijn eige keuze bij wat ze hun paard aadoen. Had ook niets anders verwacht
keer rondje erop zitten is tuulk mniet hetzelfde dan 3x per week werken om in te rijden etc...
benz elf blij dat 100% zeker weet dat mijn knol pas is ingereden emt ruim 4jaar en 3 maanden. end as dan appaloosa (valt volgens eerder geplaatst stukje onder de quarters, die met bv 3,5 al worden ingereden)..
ik heb nogal ruim bedeelde achterwerk en mijn knollie zn rug is uitstekend , mede door pas later inrijden
zit hier te wachten op appie-hein beesies en op regendekentje die via bokt heb over genomen voor knolliewollie.. hij heb noooooooit dekens op , maar afgelopen mini-trailtje had het fijn geweest als die hem had gehad.. dus dan liever nodeloos in de kast, mocht t voorkomen...heb ik m in elk geval voortaan
allereerst excuus; typfouten en interpunctie gegarqndeerd: zit aan azerty toetsenbord::
-succes met bellen tine -slecht weer in nl *vraagteken*; hier alleen veel wind -paarden die steeds sneller gaan; mijne gaat vaak steeds net wat langzamer -tallechie lekker geonlinesjopt; leuk
voor deken *vraagteken* dat kan ook ,et wassen in ruitershop toch+ of van dat spul van anwb anders; voor ook jassen etc waterdicht te maken *vraagteken*
harmisol, kan je dat een beetje overal kopen? of moet je dan echt naar een tenten winkel of iets dergelijks?
bicci
Geplaatst: 04-11-10 11:46
Naaltje schreef:
voor deken *vraagteken* dat kan ook ,et wassen in ruitershop toch+ of van dat spul van anwb anders; voor ook jassen etc waterdicht te maken *vraagteken*
Bij ons staat het zelfs bij de Albert Heijn, maar dat is wel een XXL store. Bij elke schoenmaker kan je dat wel halen
IvysToeter
Geplaatst: 04-11-10 12:19
tine, jeetje wat stom zeg dat ze gewoon de verkeerde deken leveren.
Tallechie, vervelend dat je zo'n last hebt van de zwangerschap. hoe ver ben je nu eigenlijk?
VHU, inderdaad paardendrogist heeft echt super service!
ik baal een beetje. zit een heel klein scheurtje in wobbe zijn BR deken. maar tot nu toe is hij nog wel gewoon waterdicht, dus dat scheelt.
Vandaag weer gement met wobbe. Mijn moeder heeft gekeken en volgens haar zie je eigenlijk niks 'raars' als ik in de bak stap of draaf. heb iets langer gereden dan gisteren. en iets meer gedraafd. Maar we doen het nog even rustig aan en we bouwen het rustig op. kon wel merken dat zijn conditie minder is geworden.... na 3 of 4 rondjes draf stond hij al te puffen.
Ik ben vandaag precies 17 weken. Heb dus nog wel even te gaan
happytime
Geplaatst: 04-11-10 13:00
waterdicht maken van de deken: ik haal altijd die spray bij de action,ben je voor een paar euro klaar. wat een wind zeg,maar....het is droog (zag wel dat de bomen bijna leeg zijn,dus bladeren rapen!
tine10
Geplaatst: 04-11-10 13:00
IT: Amerigo zijn regendeken heeft meerdere scheurtjes, maar gelukkig gewoon waterdicht. Wobbe stond wsl ook te puffen omdat het belachelijk warm is vandaag.
Nou, heel gesprek gehad met Agradi. Ze geven toe dat het een puinhoop is. Meest gekke is nog wel dat de deken die ik oorspronkelijk had besteld er nu weer was. Die was teruggekomen van een klant. Telefoniste heeft er eerst beslag op gelegd en me toen teruggebeld, zodat ze zeker wist dat hij voor mij was. . Dat is dan wel weer service. Als het goed is, komt hij morgen of maandag binnen. Voordeel is dat het me toch 80 euro scheelt in vergelijking met de paardendrogist (alhoewel ik amigodekens wel erg mooi vindt liggen. Rembrand heeft er nu een op, en ligt echt super). Nu krijgt Amerigo toch een 300 grams deken en nog een 200 grams onderdeken (mocht het nodig worden). Voordeel van deze dekens: ik kan beginnen met regendeken, dan 200 grams onderdeken erbij, dan 300 grams en evnt naar 500 gram samen. Amigo had 200 grams gewone en 300 grams onderdeken. Dan mis ik dus een stap.
Oke, voor degene zonder dekens is dit natuurlijk geneuzel, maar goed.
tine10
Geplaatst: 04-11-10 13:01
Hier al voor de zoveelste dag aanhoudende regen. Mijn bak wordt nu echt een zwembad en de wei......
Scheuren in de dekens maak ik altijd met naald en draad dicht, dan een laag lijm van Bison erop en een stukje regenjas. Wel lijm nemen die flexibel blijft na het 'opdrogen'
Rivaldo, bof idd wel. Maar vergeet niet dat ik straks niet meer elke dag mijn paard kan knuffelen.... Maar mocht tijd/leuk vinden om keer langs te komen laat weten. Zou erg leuk zijn.
Denk dat vanavond weer keertje zonder zadel ga rijden/springen.
VanHuisUit
Geplaatst: 04-11-10 14:18
@Bicci, heb je net zo'n lastig toetsenbord als Naaltje of zoiets? Kan je berichten soms echt lastig lezen door de spelfouten en de merkwaardige zinsconstructies ... @Naaltje, wat is dat voor toetsenbord @Tine jeetje zeg dat dat zoveel scheelt, toch niet voor dezelfde deken hoop ik? Voor 80 Euro verschil wil ik wel een paar weken wachten
Nou Napie, ook ik ben niet gaan mennen waaide zowat uit mijn jas zeg, niet normaal. Dus me maar uitgeleefd met alles enorm opruimen, uitmesten, weer stuk tuin winterklaar gemaakt en Snuit een flinke poetsbeurt gegeven. Dat wil zeggen alle modder eruit. Dat dier is dus echt het varken van stal zeg wat een viezerik.
Vervolgens wat rondgereden op zoek naar een redelijk safe route want ze zijn nog steeds met de weg bezig rond waar ik sta. Allemaal vrachtwagens, graafmachines etc Op zich zijn die van mij goed met groot verkeer maar de laatste keer dat ik het hoekje omkwam kwam er een enorme zandwagen achteruit het pad oprijden en die zag mij dus niet staan.... gelukkig bleef Alwyn rustig en konden we aan de kant gaan, wagen erlangs, wij verder Maar wil dit soort situaties liever vermijden
Kreeg net de concept kalender mendurance 2011 wel drie wedstrijden definitief. De rest een groot vraagteken. 1 organiseer ik zelf en de andere twee zitten in twee weekenden na elkaar. Dat is leuk nu ik geen lidmaatschap en startkaart kan opzeggen. Ik hoop dat er nog wel wat bij komt
VanHuisUit
Geplaatst: 04-11-10 14:50
Nou dat is lekker handig dan. Staat de kalender al online? Zo nee, heb jij dan de data en wedstrijden / plaatsen voor mij, mag per pb hoor, mag ook hier, misschien zijn er meer mensen geinteresseerd. Zie trouwens dat op de nieuwe website van de endurancevereniging niet eens een tabje is gereserveerd voor mendurance, slordig hoor.
Zou het leuk vinden met ons tweespan to be twee keer te starten of zoiets. En we hopen volgend jaar ergens een of meer 4-daagse of dagtochten mee te gaan doen. Heb er nu al zin in... en dan willen we ook nog dressuur starten met Alwyn, vaardigheid met Snuit...of misschien wel dressuur en vaardigheid met tweespan
Geen idee hoe ik dat allemaal moet organiseren en ik heb dringend behoefte aan een sponsor maar goed, plannen maken is leuk natuurlijk
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 04-11-10 14:55, in het totaal 1 keer bewerkt
@napie; das niet zoveel nee:: balen *kan ook uitroepteken niet vinden* -vhu; das nou belgisch toetsenbord: ipv qwerty linksboven staat er azerty grinnik