Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Heb al best wel eens wat gewonnen met prijsvragen en win-acties
En ook wel eens 500 gulden (jaaaaren geleden, zelfs al 20 jaar, ik was 16) gevonden, netjes gemeld bij la police, maar kreeg de tip om het apart te zetten en na zoveel tijd mocht je het dan houden. Tot op de dag van vandaag nooit iemand opgehaald...
niet gewonnen
of bedoelde je dat niet? 
plu wel nodig gehad
heb 'm maar als zweepje gebruikt, dus voor aanwijzingen onderweg (achterhand de berm in, meer afstand vanaf mij etc). 

Onder de snelweg door.

Maar dat ie in mijn broekzak de wereld aan kan weet ik inmiddels al wel 
voor de Ijslanders die er staan.. Niet te geloven.

), via de postcode-loterij soms wat bekers B&J ijs en een keer stroopwafels, en ooit één keer 60 euro bij de staatsloterij.
. Eerst gewoon fijn Ster gelongeerd en ben daarna met het marathon-tweespan van lesmees meegeweest, een rondje buitentraining doen. Dat heb ik geweten, de bagger zat in mijn oren
!
!!! Ik zat bij tijd en wijle met mijn hoofd tussen mijn knieën om geen takken in mijn gezicht te krijgen, maar ving zo uiteraard wel alle modder op
! En omdat we met de trainingswagen weg waren, niet de wedstrijdwagen, was dit nog een "rustig trainingsrondje"
!!
. Zegt Stan: "Zeg Gemma, had je niet ff schone kleren kunnen aantrekken voor je mee uit rijden ging?
" Bekeek mijn menjas (die ik onderweg al over me heen getrokken had) en ik constateerde: "Als ik er voor de rest uit zie, zoals ik dénk dat ik er uit zie, hebben die mensen idd wel reden om zo schaapachtig te kijken"
. Maar mènnn, dit was wel erg leuk
!
jammer dat je geen foto hebt gemaakt van je Rambo outfit
vind het wel stoere fietsen!
erg fijn gereden in de bak, lekker gymnastiek met haar gedaan (wijken, schouder voor, geprobeerd wat travers te doen, wat richting contra galop dat soort dingen) ze bleef er zo heerlijk aan trekken. En wat helemaal superfijn was is dat ik voor het eerst sinds mijn val dus heb paardgereden en na die tijd geen pijn heb in mijn rug
.
, gaan ze er nog wel wat mee doen?
pony vraagt of je een berg wil opsturen? Hij vindt ze héérlijk! 

M'n laatste vakantiedag, en zeer doet 't toch wel
Dus ik hoop dat ik een lekker boshobbelrondje kan maken 
en zich afvroeg wat ie met al die fietsen moest
M'n pa en ma hebben er ook een
met een Ijsco en hopelijk morgen een fijne rit voor jou en Crazymel
en is al druk in de voorbereiding voor aanstaande zaterdag
... waardeloos dat er zoveel werk voor je blijft liggen, maar laat je niet gek maken want je hebt maar twee handen 
het leuke is dat we nog steeds groeien en nog lang niet uitgeleerd zijn
....ook was het de laatste dressuurrit met mijn oude menwagen, daar deze donderdag wordt opgeruild voor een nieuwe als het goed is
. Super dat jij en Bruutje nog lang niet aan de max zitten, is ook zo'n geweldige pony
. Wat krijg je voor wagen?
hielp ook goed / schrokken de mollen geloof ik van.
VanHuisUit schreef:Trouwens Aks wilde nog zeggen op die IJsco foto zie je heel mooi dat Diddle dus behoorlijk rondgeribt is en daardoor soms ook wat 'vol' lijkt, maar je ziet op die foto duidelijk dat hij mooi invalt achter zijn buik en zijn hals is mooi gespierd en niet flubberiggoed zeg!

werkstress

Eindelijk is mn kar in orde.. Sil in orde en heb ik een leuke "bijmenner"..... breekt er droes uit in de omgeving en nu dus ook op stal
Mogen dus het erf niet af.
.
Enneh… de sultana's / pakjes drinken gaan mee 
En jij goed werk verricht, de hectares weer distel-vrij, top!
) en dus krijgt paardlief gewoon weer een vrije dag, want ik vrees dat ik vanavond weer net zo uitgeput ben als gisteren... Nu maar douchen en naar kantoor 

en ze zeggen dat een modderbad goed voor de huid is
ik betwijfel het
Wil is ff naar de opticien want heb het idee dat me ogen eruit puilen
hoop maar dat hij zich gedraagt zo bij de smit