met de laatste mail van jou ben ik bezig emt de stalhoudster....heb alleen nog geen nieuwe verslagen :-(
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ollie1 schreef:ik moet zeggen dat ik persoonlijk ook voel dat er regelmatig een ondertoon in je berichtjes zit.. of je dat bij specifieke personen doet dat weet ik niet maar de ene heeft nu eenmaal meer tijd voor Bokt en leest alles en sommigen zijn er een paar dagen/weken uit... echter het begrip ontbreekt dan...
Moet wel zeggen dat ik dat gevoel momenteel bij meerdere personen heb en daardoor ik het ook allemaal een beetje minder interessant begint te vindenBij sommigen lees ik alleen maar ME. MYSELF and I.....of mensen die alleen maar op bepaalde personen reageren en anderen 'links' laten liggen... misschien komt dat door mijn emoties momenteel maar dat is wel iets wat me al een poosje niet lekker zit
janouk schreef:Vanmorgen hadden wij Janouk opgeladen op de trailer op weg naar Oudewater voor een dressuurwedstrijd. Mijn zoon ging met zijn scooter gelijk weg, op weg naar de Hogeschool IN Holland voor een open dag. Hij gaat linksaf en wij rechtdoor naar de snelweg. 2 minuten later..............telefoon..............
Mamma, hoor ik mijn zoon zeggen, ik ben een soort van aangereden, help me.
Ik roep naar mijn man dat hij de auto moet draaien, Michael is aangereden. Ondertussen probeer ik door de telefoon te achterhalen waar Michael is en hoe hij ervoor staat. Maar hij is verward. Gelukkig zijn er mensen bij hem.
Wij volgen zijn route en daar ligt zijn mooie scooter aan diggelen. Mijn kind zit er verdwaasd naast.
Een auto stond geparkeerd aan de linkerkant van de weg. De automobilist is weggereden en heeft zijn auto gedraaid naar de rechterkant van de weg en daar reed Michael met zijn scooter. De automobilist had Michael niet gezien en heeft hem geschept.
Michael zegt dat hij in ene de auto de weg op zag draaien en hij kon geen kant op, want aan de zijkant van de weg stond een groot hek.
De scooter heeft de grootste klap opgevangen en is total loss. Zijn integraal helm is geschaafd, maar verder niet beschadigd. VOlgens getuigen is Michael over de kop voorover gevallen en heeft het stuur in zijn zij gekregen.
Daar sta je dan met je paard in de trailer, kind op de grond, scooter aan diggelen. Michael was na de eerste schrik redelijk weer aanspreekbaar. Alleen pijn in zijn zij en op zijn elleboog. Verder helemaal heel.
Schadepapieren ingevuld, Scooter in de trailer naast Janouk, Janouk en trailer naar huis gebracht. Het was maar 5 minuten van huis. Ondertussen de eerste hulp gebeld dat we eraan komen, de wedstrijd afgebeld.
En met Michael naar de eerste hulp in het ziekenhuis. Daar volgt het trauma protocol. Gelukkig is niets gebroken. Elleboog is gekneusd en ribben gekneusd. Bloedbeeld is goed. Alleen bloed in de urine; gekneusde nier.
Hij is er echt super goed vanaf gekomen. Dank je wel beschermengel
Nu zijn we weer thuis, scooter afgeleverd bij de scooterleverancier, Janouk staat heel erg schoon te zijn in de wei (die was allang blij dat ze na een kwartiertje weer thuis was).
En mijn kind zit lekker naast me op de computer.
En ik.................ik heb even nodig om dit van me af te schrijven.
Geen wedstrijd dus voor ons vandaag. Volgende keer maar weer.