@VHU: gefeliciteerd met je nieuwe wagen! Ziet er goed uit, super dat ze er meteen goed voor paste!
@Tine: Thabor in tuig
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Zou in elk geval niet de dierenarts bellen... Die heb ik bij Dids toen laten komen, kerel was welgeteld 5 min uit z'n auto, zei alleen maar ''zomereczeem kun je niks aan doen'' en reed weer weg KA-TSJING 80 euro
80 Euro zeg, niet normaal als voorrijkosten.
spuit ze wel af als ze bezweet zijn, zie je het vuil eraf komen maar wassen? De voetjes als ik wedstrijd heb (en ach die heb ik al 2x gehad , hahaha) en de staart / bij Alwyn de manen, als het echt te gek wordt maar dat is hooguit 2x per jaar. Voor de rest was ik er niets aan.
Hij heeft natuurlijk wel fjordenbloed, die zijn soms wat gevoeliger voor exceem achtige dingen / reageren wat gevoeliger op bepaalde soorten voeding.
Kijk daar is zo'n nuchtere man wel weer handig voor, ook al is het op afstand....

maar ik moet wel reeel zijn, als we het landje wel kwijtraken kan ik een box (met twee pony's) erbij wel betalen, maar twee boxen (als we drie pony's zouden houden) niet. Als Freddy weggaat is het met overeenkomst dat hij weer terugkomt mochten die mensen hem weer weg willen doen, 't is zo'n scheetje ik wil echt niet dat die verkeerd terecht gaat komen. Wil je natuurlijk nooit maar het risico bij die ukkies is gewoon groter.
.
. Ook krijg mijn (schoonmama) morgen de uitslag van haar scans (leverkanker) ik hoop zo dat het niet gegroeid is

Ik had zoiets toen Han op popcorn wilde tracteren op school, in alle vroegte opgestaan om popcorn te maken, zoals het hoort, poffen van mais. Had ik van die oliebol-mais die niet goed wilde poffen, dacht dat ik gek werd. Uiteindelijk is alles gelukt maar jemineeetje zeg, dat leren ze je niet op de Universiteit
Mijn tuig kostte 275,- inclusief bit, 3 verschillende soorten strengen en ik geloof ook nog snelsluitingen, weet is zo niet meer precies is Ideal marathontuig, 2e hands maar van prima kwaliteit, mijn wagen viel dus ook enorm mee (1300,- Euro) iets van 3e hands maar dat doet er niet toe. Dus wie weet is het best wel een idee die kanjer van jou voor de wagen te zetten. Mijn ervaring: het is wel super gaaf zo'n mega-type voor de wagen
Citaat:pff.. Ik heb nogsteeds een![]()
![]()
bui maargoed.. ''
ja goedd
'' (
geleerd van een bepaalde bokker
)

Een bepaalde bokker heeft die neiging al...