Mijn vader was mee en die zag vooruitgang

Vanavond voorbereidingen treffen voor de wedstrijd. Morgen mag ik eindelijk weer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

(voor Keet)
straks even de nieuwe pesssoa uitproberen dan staarten wassen en alles invlecht en dan tussendoor komt ergens ook nog ff de masseuse om de pony's los te maken.. zodat ze helemaal op en top in vorm zijn morgen
heb ooit zelf eens een poging gedaan, maar liep nergens op uit
.. nu willen ze me beide hebben en gaan ze nu met mij binnekort in gesprek om te kijken hoe we alle 3 gelukkig worden... Vind het toch leuk om te horen dat mensen je in het bedrijf willen hebben en nu gaan kijken hoe ze dat het beste kunnen gaan doen en wat de mogelijkheden zijn
.. zou rivaldo vandaag opknappen om morgen fris en fruitig les te hebben.

paar daagjes rust en dan weer aan het werk.
)
of mijn poetskist
staan 24/7 buiten, dus mogen hun vetlaagje behouden (nou ja degene met vacht, de ander staat onder een deken)
L_Rivaldo schreef:Ben echt zo pist nu he!! (teleurgesteld)
Had van de week al gebeld of de les zaterdag doorging, hij zal me terugbellen of het wel of niet doorging. Nu een dag van te voren nog niets gehoord, dus ik bellen.. zegt die dood leuk dat gaat niet door en gaat pas 20 februari door, ongelovelijk! zit al maanden te wachten en pa gereserveerd (wat al moeilijk was) en alles goed gemaakt om met de trailer op stap te kunnen gebeurd dit.. zou rivaldo vandaag opknappen om morgen fris en fruitig les te hebben.
Evelli schreef:en uhmn hoe hou je precies een shet als paard?
En wat is daar anders aan als hoe ik het doe met mijn pony's?
Hij vindt het wel erg gezellig. Dus dan rommel ik wat door terwijl het eigenlijk niet eens nodig is. Of ik laat zoonlief op zijn manier nog even doorpoetsen....
echt zo'n grapjas. Alwyn is zeer alert en vindt het super interessant bij Freddy weet ik het nog niet, is ook nog heel jong dus met hem ben ik alleen nog maar bezig geweest in de wei maar niet aan de leadrope.