[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 14:08

Ik denk een Afbeelding :D :D

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 14:09

Avaluna: zo, das een hele verbouwing! Ga je een pensionstal beginnen, of is het allemaal eigen gebruik?

Net weer 20 kg poezenbrokjes binnen gekregen via de post. Poezels hadden er de smoor in dat ze het 3 dagen met Plus-brokjes moesten doen. Hebben de helft minder gegeten dan normaal. Ze zijn aan de dikke kant, dus moet ik vaker doen :') _O-

Smickey2011

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-13 14:11

_O- hahaha een varkentje, en bedankt Gem! ;-)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 14:12

klinkt indd luxe avaluna! :j

Deken is 't goedkoopst via agradi te bestellen...
Ga 't er maar op wagen. Maar morgen even Dids opmeten.. Twijfel heel erg..

Iemand van jullie een idee?
Zijn Rambo SIH is 6''3 van maat. (ongeveer 165). maar die is bij de borst te smal. Hierom heb ik er een musketon tussen gezet. Dan is het goed.
De regendeken die ik wil is dus een onderdeken. Maar hier kan dus geen musketon tussen.
Iets in mij roept ''maat groter bestellen!'' maar ik weet het dus niet zo zeker :o
maat groter is 6''6

*gaat nu echt weer verder voor school :)) *

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 14:15

aks dids heeft maat 5,6 (165) maat groter is maat wish.. ( 5,9 1,75)

gefeliciteerd frensie!!! *\o/*

mooie kamer smick!!

ben de regen hier nu ook echt zat..... :brr:

Gem

Smickey2011 schreef:
_O- hahaha een varkentje, en bedankt Gem! ;-)

:D , ik had mijn dieren-smiley scherm nog open staan en kon kiezen tussen een roze varkentje of een Afbeelding :P

Aks, ik wilde al zeggen: 6.6 is echt geen maat 175 :n

annemie77

Een meisje! Wat een ontzettend mooie kamer zeg <3

Kou en eten; ja hier ook last van. beetje jammer......

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 14:17

Crazymel schreef:
aks dids heeft maat 5,6 (165) maat groter is maat wish.. ( 5,9 1,75)

gefeliciteerd frensie!!! *\o/*

mooie kamer smick!!

ben de regen hier nu ook echt zat..... :brr:

dan zit er een verkeerd kaartje in m'n deken-zak die ik hier heb liggen :oo
Ik zag dat erop staan en geloofde het :')

thanx :P

Blijft het maat-dilemma..

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-13 14:17

ghighi... het olifantje is ook een leuke variant... maar die was meer voor als het kamertje met babyblauwe accessoires was ;-)

@Annemie: het blijft maar koud steeds he... brrr... zondag maar 10 graden hoorde ik net iemand zeggen, ik kijk nooit weerberichten, ik zie het de dag zelf wel, mijn devies is laagjes kleren ;-)

annemie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 14:17

Ben benieuwd naar de dekens. Zijn die goed?

Wat een verbouwing Avaluna; ben erg benieuwd naar het resultaat.

Net een groom geregeld voor vanavond belt mijn schoonzus net dat ze het paard al heeft gereden...... beetje jammer :(

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 14:20

Ava en Aks, welke dekens willen jullie precies hebben? Wie weet kan ik er ook wel goedkoper aankomen.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 14:21

annemie77 schreef:
Ben benieuwd naar de dekens. Zijn die goed?

Wat een verbouwing Avaluna; ben erg benieuwd naar het resultaat.

Net een groom geregeld voor vanavond belt mijn schoonzus net dat ze het paard al heeft gereden...... beetje jammer :(

horseware?
Ik vind de rambo sweet itch hoody in elk geval een superfijne deken :)
En wil de regendeken die erin kan dus maar voor dids :)
Ik kom in NL goedkoper uit dan in UK :)

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 14:26

en bij de paardendrogist? of is agradi goedkoper? *haalt beeld uit hooft met dids met deken van 6,6 op :+ *

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 14:33

Crazymel schreef:
en bij de paardendrogist? of is agradi goedkoper? *haalt beeld uit hooft met dids met deken van 6,6 op :+ *

:') Dids in partytent :P

paardendrogist 56 euro (incl of excl verzenden weet ik niet)

Agradi 37 incl verzenden.
Agradi heeft tot 30 mei -20% onbeperkt op artikelen naar keuze :) Maar wel wat langere levertijd.

*grinnikt omdat ze nu ook voor zich ziet hoe een Dids wegloopt met een deken waar een echt paard in hoort :') *

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 14:39

Denk dat Diddle het niet erg vindt, die schat zichzelf toch standaard groter in :))
:evaw: Crazymel
Zag laatst in onderbalkje ook Sander_Lotte staan dus S_L ook even voor jou een :evaw: hoe is het met Romeo?

Wat een lief kamertje Smick <3 jullie gaan zo'n leuke tijd tegemoet al die kleine kleertjes en frutseltjes <3

Zo ben zooooo niet nuttig bezig geweest vandaag :+ heerlijk. Wel een pak Lu'tjes opgegeten, pot kwark smaak aardbei en nog flink wat tum tummetjes.
:9 O:)

Da's ook balen Annemie.... anders gewoon klein rondje doen?

**het hagelt hier voor de verandering weer**

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 14:42

VanHuisUit schreef:
Denk dat Diddle het niet erg vindt, die schat zichzelf toch standaard groter in :))

:')
Jij kent 'm? :))

máár! 165 of 175 :)) Ik neig naar 175.. Deken die trekt op de borst is ook niks. Daarom heb ik de 165 verbreed met karabijnhaak..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 14:46

175 zal dan erg laag hangen achter de kont..... of je moet dat stuk eraf kunnen halen? Te krap bij borst is inderdaad zowiezo niets, dat is duidelijk.

Kan er geen stuk tussen gezet worden bij borst dan? Door kleermaker of zoiets? Of is je mams handig?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 14:49

mijn mams is handig.. Tot ik ''paard'' noem :')
Ik kan wel wat fiksen denk ik.. Naaien aan een waterdichte deken zal wel niet zo hendig gaan..
Afbeelding
maar het is geen hoogstaande techniek die voorsluiting. Vraag wel om klitteband-verlenging :)*

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-13 14:51

@VHU: balen van het weer daar VHU, hier vandaag eigenlijk wel aardig, redelijk 'licht' en vooral droog tot nu, wel tussen de middag een bui, maar ik vind het meevallen

Moeilijk met dekens soms he om een lekkere pasvorm te vinden. Bij Har vond ik het dekentje van Equitheme het mooiste zitten, die was lekker breed vanvoren en niet zo lang, ik had dan de 1.75 variant, misschien is dat voor Dids ook best een ideetje??? Is wel beetje een Har qua bouw schat ik zo in toch???

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 14:55

aks zou ik toch voor de 165 gaan en dan zoiets er bij nenem. de 175 zal wel weer te lang zijn...
Afbeelding

klinkt allemaal wel erg lekker VHU

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 14:59

Smickey2011 schreef:
@VHU: balen van het weer daar VHU, hier vandaag eigenlijk wel aardig, redelijk 'licht' en vooral droog tot nu, wel tussen de middag een bui, maar ik vind het meevallen

Moeilijk met dekens soms he om een lekkere pasvorm te vinden. Bij Har vond ik het dekentje van Equitheme het mooiste zitten, die was lekker breed vanvoren en niet zo lang, ik had dan de 1.75 variant, misschien is dat voor Dids ook best een ideetje??? Is wel beetje een Har qua bouw schat ik zo in toch???

Ik zoek specifiek de deken van bovenstaand plaatje. Omdat die deken als onderdeken aan zijn eczeemjurk kan :)
Hij heeft alleen een regenjurk nodig in moessons waarin hij met zijn eczeemjurk op staat.. Dan heeft ie namelijk zo'n vieze natte lap om, en dat lijkt me niet echt fijn.. (en het regent wel heel veel nu enzo... := )

Dids is leip kort.. zéér kort rugje.. En zo'n stomme heel laag aangezette hals... En wel breed zijn voor een pony van 1,45 :))
Op zich valt de eczeemdeken niet tegen hoor. zelf wat bij knutselen :)) (verder hebben we toch geen dekens :o )

En wbt het weer. Zal ik nog eens aanstalten maken om weg te gaan met de fiets? Dan gaat het élke keer hozen namelijk ^)

*zo, bestelling plaatsten straks. Heb ook nog bananensnoepjes gevonden, Dids grote liefde :)) *

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 16:41

Oh, Smickey wat een prachtig kamertje <3 <3 <3 <3 <3 , echt heel erg mooi <3 <3 <3 <3 <3 voor jullie prinsesje *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
*Als ze wat ouder is moet je eens langs komen en prinsessenfoto's komen maken met Liesje, heb zo'n leuke foto's van toen ons meisje klein was*

Hahaha, nee geen pensionstal, maar ik heb behalve de inloopstal graag ook een box waar ze in kunnen, mocht er eens iets zijn en misschien dat mijn dinnetje bij me komt staan.
Verder zullen er in de toekomst nog wel een paard en een grote pony bij gaan komen, dus dan zijn die stallen vast snel gevuld, hahahaha.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 16:46

schitterende babykamer !!!! heeel gaaf.
Ava...nieuwe stallen, superrrrr !

verder..vanmiddag met 1 van de honden naar DA..dikke voorpoot..en dat is zorgelijk omdat hij daar ook aan knaagt..en verder vorige zomer een grote wond aan heeft gehad..rontgenfoto gemaakt..er lijkt een botfragmentje los te zitten...misschien is het nu ontstoken oid..omdat het in moet kapselen..dus ontstekingsremmers en maandag kijkt er nog een DA naar de foto's die expert is in dit soort zaken..maar ik baal er wel vreselijk van...en duim zooooo hard dat het niets blijvends is, hij is verder niet kreupel oid.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 16:47

Meeting bij Ava haar pensionstal :))

Wel slim indd om een box te hebben..
Ik wil Dids ook nog 's ''leren'' om op stal te staan. Volgens mij klimt die sukkel eruit. Die wordt echt nijdig als ik hem op stal wil hebben :o Is ook niet handig..

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 16:48

@Biancao: oei, dat zijn wel zorgen zeker bij honden voor de sport, we duimen dat het mee mag vallen en weer goed komt :j :(:) :(:) :(:) :(:) :(:)