[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 09:22

@Tine: o, die van jou moet nog naar school, hier zitten we al in de derde vakantieweek. Ben blij dat we de eerste week een paar daagjes weg waren gezien het weer.

Ik word lui van het weer, sta altijd voor 6 uur op, maar vandaag de dieren verzorgd, wasje aangezet en omdat het regende nog maar even lekker terug m'n nestje in.
Ook veel lastiger om nu wat leuke uitstapjes te regelen..., maar morgen zou het hier iig wat warmer worden...
Connor gaat straks bij een vriendinnetje spelen, dan kan ik nog wat op kantoor doen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 09:26

Ik heb eerst bui vanochtend met honden uitlaten ook alweer op mijn hoofd gehad }:0
Word er ook lui van van dat weer, snel rondje in park en dan weer naar binnen, anders loop ik wel toch gauw wel een drie kwartier of soms wel uur 's ochtends. Wis is nu ook wat aan het hyperen om zoonlief heen :+

Nou we gaan hier kijken of de los kunnen komen van stoel & ontbijt :9k

PrinsjeH heeft pb en Crazymel en ik rijden zo'n beetje achter elkaar aan of zij voorop of ik. Ik start net even kwartiertje eerder maar schat in de Wish er behoorlijk de sokken in zal hebben :7

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 09:35

haha...leuk dat julllie dezelfde endurance rijden ..
Prinsjeh..idd je beugels vallen wel op, leuk !!

voor volgende week.....lijkt het weer zich te verbeteren, als ons land wat opdroogd...kan ik waarschijnlijk zelfs nog hooien...dus...komt wel goed...de 14-daagse weersverwachting lijkt goed.... *\o/*

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 09:45

Mooie trouwvervoersmiddelen gezien hier! En leuke trouwjurken!

@ Avaluna: Wij moeten wel naar Ikea Heerlen gaan, iets anders is echt te ver voor ons. Zelfs die in België zijn verder dan die in Heerlen. (ik woon in België)

@ Bicci: niet echt relaxed kunnen rijden, maar er mag ook eens wat actie in zitten hé?! ;)

@ Tine: Ja daar heb je misschien wel gelijk in, ik ben er ook wel blij om dat Zhora zo een watje is en niet echt de Stafford-reacties heeft. Het is inderdaad erg jammer dat andere mensen hun honden niet onder controle hebben, daardoor wordt mijn training verpest.
Leuk dat de les met Thabor zo goed ging!

@ Kiss: wat een stom ongelukje… Kan erg pijnlijk zijn! Gelukkig ben je nu weer beter.

@ Dingetje: het nat regenen moet je er voor over hebben :D Het is wel allemaal de moeite waard denk ik als ponybeest lekker loopt!

@ Frensie: hopelijk blijf je droog en kan je toch genieten van je ritje in het bos!

Hier zijn we aan het wachten… Schoonzus kan elk moment bevallen van het tweede dochtertje. Het is toch wel spannend!
Het eerste dochtertje is 1 jaar en 9 maanden, ze heeft een paar weken geleden haar eerste pony gekregen, een shetlander. Op Facebook staat nu een filmpje van het meisje op haar pony. De papa heeft de pony vast en het meisje houdt zich vast aan het zadel. Op een moment gaat de pony draven en het meisje blijft gewoon zitten! Ik vind het ongelofelijk om te zien hoe een kind van nog geen 2 jaar op een dravende shetlander blijft zitten :D

Het is de bedoeling van de ouders (en een droom voor mij) om deze shet te gebruiken voor de basisdingen, en dat het meisje dan Romeo kan gebruiken om verder te gaan. Misschien zelfs wedstrijden… *droomt verder* :z

Akshay

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 10:32

spannend SL!

VHU en crazymel starttijd, superleuk :) Was graag komen helpen, maar na 3 fulltime dagen werk zou dat op een brancard worden denk ik.. :+

Het is KAK weer... :\ Ik was om 8u wakker, en ik ben gewoon blijven liggen. Stom #$%Y^%@$ weer ^)

@prinsje; pijnpoli wilden ze doen, maar dan pijnbestrijdingsspuiten in m'n tussenwervelschijf. En dat geeft een vrij groot risico op een rolstoel schijnt..
Over een maand mag ik naar de osteo, ik hoop dat hij het helemaal goed krijgt, maar ik vrees van niet...

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 11:42

SL spannende tijden!
Ik heb niet echt last van dit weer... ben ook absoluut geen zon aanbidster, dat scheelt, en ik vermaak mezelf heel best in huis of buitenshuis.
Aks wat balen van de intake! Je wordt zo wel van het kastje naar de muur gestuurd zeg...

Vanochtend 12,5 km gereden in anderhalf uur. Voornamelijk gestapt en gegaloppeerd, lekker door de plassen banjeren! Gwin had er zin in! Oortjes alleen maar naar voren geweest. Nu lekker thuis, tussen de middag zak ik altijd een beetje in qua energie, dus zo lekker filmpje kijken ofzo en dan later op de middag weer tot leven komen :D

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 12:51

hier troosteloos weertje hoor -O-

ben ook niet zo'n die-hard die in de regen ga hobbelen moet eerlijk bij zeggen dan.

en nu intussen 1ste taxi-rondje alweer gedaan...nog 2 te gaan vandaag.
eerstvolgende, 13:15.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 12:55

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 13:27

@Akshay: hopelijk kan de ostheo helpen en je door het eventueel versterken van wat spieren ook nog wat opvangen, zodat je wat beter uit de voeten kunt :(:) :(:)

@Frensie: ik vermaak me ook wel, al heb ik liever wat beter weer m.n. voor m'n weideonderhoud, maar vooral voor de kids vind ik het erg sneu.

@SL: in afwachting, spannend! Leuk zo'n paardennichtje.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 13:34

hier wel lekker droog, maar rijden helaas, ilona loopt nog niet goed zeg maar ivm ijzer gemis.
Vanmorgen badje op wezen halen voor de baby, geleend van moeder van vriendje van zoonlief, heeft daar lekker uurtje gespeeld, dadelijk vriendje ophalen mag die hier ravotten.
Heb weer twee punten binnen van cursus. En uitleg van andere hoofdstukken dus kan weer aan de slag. :j

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 14:14

Jeeh me laarzen zijn binnen :D Gewonnen met een foto actie met een foto van mij en sil :)
Afbeelding

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 14:33

+:)+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 14:42

Kijk dat is leuk en 8-) !

Ik ben vaak erg gelukkig bij de Bankgiroloterij.
Ik had vorige maand een cadeaubon bij de Bankgiroloterij en deze maand tegoedbon voor een dagje Zaanse Schans :7 dat dagje Zaanse Schans (bezoek molen, winkeltje, museum, proeverij dat soort dingen) heb ik aan mijn ouders gegeven, voor de cadeaubon net een mooie plaid uitgezocht. Had vorig jaar ook een sauna arrangement (ben ik met m'n zus heengeweest), 5 liter Ben&Jerry ijs (zelf opgegeten natuurlijk) :9 en 4 toegangskaarten voor de Apenheul (zijn neefjes meegeweest) }:0
Zo kan je nog eens iemand meenemen/blij maken :P

Bij Postcodeloterij, waar we toch maar meespelen met een lot, ja je weet het niet he, hadden we vorige maand een bosje bloemen :)

Maar de postcodekanjer, het miljoen (of wat minder mag ook wel ) .... die hebben we hier nog nooit gezien :+

Vandaag niet iets leuks gedaan, kreeg enorme opruim-woede :Y) dus ons berghok en de garderobe opgeruimd tjeutje wat een zooi. En dan kan ik er nog wel een keer doorheen maar dan moet ik wat diepgaander gaan sorteren, daar heb ik nu geen zin in (stond in de weggooi-modus).

Ga straks toch nog lekker even naar stal, als manlief wat vroeger thuis is :D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 14:45

@Jenkins: oh, wat leuk, super! Al hoop ik dat je ze nog even niet nodig hebt en we de slippers weer eens aan kunnen :D .

@VHU: geluksvogel :D . Wij doen nergens aan mee, laatst kon je hier in de supermarkt vanalles winnen, dus ik zeg: ik ga voor de auto (BMWx3), volgens de kassamevrouw kon je ook een droomhuis winnen, dat was de topper, heb haar het droomhuis gegund, want dat heb ik al ;) .

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 14:46

Ik win nooit iets :+

Ga m'n 2e set kleren in een tas frotten en naar stal fietsen.. Rondje wandelen met 't monster (en ik neem een paraplu mee onderweg :P )
Nog 1,5 dag vakantie...

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 14:49

dan ben je gelukkig in de liefde toch aks?

hier ook af en toe blij met een bloemetje of kaartje voor iets...
helaas gaan de grote dingen hier ook voorbij..
klein poosje geleden viel de kanjer in breda, was toch weer 5minuten hier vandaan, en das tever ej...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 15:50

Zo eens in de zoveel tijd zeggen we ook weer alles op, gaat de bezem door allerlei donateur dingen of van die nutteloze abonnementen waarvan je je afvraagt waarom je er ooit aan begonnen bent.... maar die bankgiroloterij is gewoon best wel leuk de afgelopen twee jaar, ben nog het badlaken vergeten, heb ik ook nog gewonnen hahaha. Wel zoeen waar kei-groot bankgiroloterij opstaat :+

Zeg Aks jij hebt toch zo'n postcodeloterij-fiets?
Jeetje Bicci op 5 minuten lopen van een grote prijs tssss hoe bestaat het.
Ik weet echt maar een persoon in onze wijde omgeving die een keer een flinke prijs heeft gewonnen (iets van 50.000 Euries) in een loterij (dacht staatsloterij) maar je zou zeggen met al die kanjers, jokers en jackpots zou je toch wel meer mensen tegen moeten komen die zo'n groot bedrag winnen....?

Maar geluk is niet te koop :D

Net enorme pan spaghetti gemaakt & gedeeltelijk al opgegeten, krijg je toch honger van van dat rare weer :Y)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 16:17

Ik geloof dat de kans even groot is om gewoon op straat (bus/trein whatever) te vinden, dan om een groot bedrag te winnen bij een loterij ;) .

Connor opgehaald bij vriendinnetje en lekker door het bos terug naar huis gelopen, de zon schijnt hier _/-\o_

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 16:34

Hier is het nu ook droog en het stikt van de dazen in de wei. Arme paarden. Zit zo te twijfelen wat ik tijdens onze vakantie moet doen. Vliegendeken om of niet. Onze oppassen zijn geen paardenmensen, dus wil ze niet lastig vallen met dekens op en af doen. Denk dat ik ze maar af laat, ze zitten niet helemaal fijn (zou wel moeten, van Amigo, maar de HH vliegendekens van vorig jaar (zijn gesneuveld helaas) lagen veel beter). En als ze er dan 2 weken in moeten staan, is ook niet fijn. Zeker als het weer wisselvallig is. Blijf het lastig vinden wat verstandig is.

Net zoon op pony laten rijden. Even goed geoefend om door plassen heen te sturen (water genoeg nu), omdat dat zondag bij de wedstrijd voor veel problemen zorgde. Nu stuurde hij zelfs in galop door de plas heen. Was heel trots op ze.

Nu ga ik pannenkoeken bakken en dan naar school voor de jaarafsluiting. Zoon gaat verkleed als ruiter.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 16:58

tine als je op vakantie gaat dan zou ik de dekens aflaten. Ik heb ook amigo voor ferro die ligt als een huis.
Heb juist mindere ervaring met HH.

Ik heb ook nog nooit een grote prijs gewonnen.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 17:02

@vhu, bankgiroloterij geluk lees ik. Ben niet lid. Zonde van mijn maandelijkse geld vind ik. Doe alleen nieuwjaarslot
@aks, hoop dat je het droog houdt en plu niet nodig hebt.
@bic, mooi gezegd geluk in de liefde
@ava, hier schijnt zon niet, maar is het wel lekker op zich. Droogte doet ook goed.
@tine, balen van dazen, die heb ik hier niet, mis ik ook niet. Heb hier nog drie dekens in de kast liggen te stoffen. Sinds ik hier woon geen deken voor exceem meer op gehad. Dat zegt al iets over de hoeveelheid beestjes hiero.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 17:03

manlief is hier net met zoonlief vriendje naar huis brengen, heeft hier de middag gespeeld. Mams vanaaf maar puinruimen :') Moet zeggen, vorige keer hadden ze meer overhoop gehaald.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 17:54

Net wat akeligs meegemaakt; niet voor de zwakkeren onder ons...
Moest net op stal een konijntje (een wilde) uit z'n lijden verlossen. Toen ik aan kwam rijden in de auto vloog er een roofvogel weg uit de paddock. Ik zag wat op de grond spartelen dus even uit de auto gestapt. Had de roofvogel een heel stuk nek van konijntje weggevreten, kon zo stuk bot van de schouder zien en voorpootje hing nog aan stuk vel. Arme nijntje leefde nog en probeerde van mij weg te komen. Heb nog nooit een nijntje zo hoog zien springen. Gelukkig lag er een baksteen in de buurt...

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 18:03

snap je, anders met pijn langzame .......

zo hier aan het puinruimen begonnen, speelgoed aan de kant, nu met stofzuiger door het huis, straks nog even dweilen

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 18:05

@Frensie: nooit leuk om te doen, maar kan niet anders :(:)

@Ilona: tjee, nesteldrang?