Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en
ochtend.
. Mocht met Alert of Nolanda. Dacht laat ik Alert dan maar nemen, ook jong paard. Rij er een paar honderd meter mee en vond het helemaal niets. Dat gevoel had ik al heel lang niet meer gehad, Alert teruggezet, teveel meegemaakt om tegen mijn gevoel in te gaan, die tijd heb ik gehad. Nolanda gepakt en met haar het bos in. Nolanda liep super, heerlijke rit. Dat was natuurlijk wel fijn.
. Maar zoontje heeft een vriendje te spelen, dus kan moeilijk op bed gaan liggen. Vanavond er maar vroeg in. En als ik me zo blijf voelen, morgen maar een bed dag inlassen.
)Citaat:kunnen ze haar dan niet beter helemaal met rust zetten. Nu moet ze alsnog werken.
Citaat:En wat goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd en terug bent gegaan met Alert. Vind ik echt heel knap.
omdat ze rust moet hebben en dan zie ik haar vertrekken voor een les
Patat met mayo

Beter dan tegen je zin 'n eind rijden en dat 't nog fout gaat ofzo 

, heerlijk door schapen en koeien rijden als nog buiten lopen. Hihi, ik kan gewoon niet wachten
.
hij was zo braaf ben helemaal verliefd op hem was ik al maar nu nog meer

Klopt. Ze gaan altijd heel verstandig met hun paarden om dus dat zal dan nu ook wel zeker zo zijn. Ik zal het nog wel eens wat beter vragen, het hoe en waarom. Was vanochtend een beetje de kluts kwijt, ook doordat ik dat gedoe had met het andere paardCitaat:Jammer van Zaar, maar de eigenaar zal wel zo zijn redenen hebben, gelukkig heb je nog andere opties