heeeel verwarrend en niet echt volgens de regels dat er dan kleine pony's mee doen.....
Ik weet dat KNHS andere regels dan weer heeeel erg overdreven vasthouden.....en daar weten ollie en brutus jammer genoeg alles van...stelletje idioten daar bij de knhs in hen geval...maar ik hoop dat je opleiding goed en geslaagd zal zijn.....
Baudyh, als je de kar echt zat bent...kun je altijd....je kar schoonmaken bepaalde delen ontvetten...en overspuiten ?...lakje eroverheen...klaaaaar !!
zou er toch redelijk pislink van kunnen worden als je graag mee had willen doen, dat niet zou hebben gedaan omdat je een kleinere pony hebt

. Als ze zo door de draden lopen is echt heel vervelend. Geen mogelijkheid om achter echte palen met planken te zetten? Wat Janouk zegt soms duurt het lang voordat het samen kan en de dames zijn natuurlijk een echte kudde. Soms helpt het ook eerst twee aan twee te zetten en later dan bij elkaar. Maar je zult alles vast goed overwogen hebben, vervelend hoor.
zal morgen wel spierpijn hebben denk ik
Ber wilde ook heel graag nog iets doen maar ik had geen puf meer. Het is hier nu lekker maar het was erg mistig en best wel koud
.
, maar de ene 3-jarige (of 4-jarige) is de andere niet. Mijn toen 4-jarige NF was er nog helemaal niet aan toe om beleerd te worden en een jaar later ging alles vanzelf. Terwijl we voor anderen ook 3-jarige NF's beleerd hebben (ohz) en makkelijk mee zouden kunnen doen met impuls- of onderlinge wedstrijd.