Ik ga zo eerst de honden uitlaten en dan met Wiske apart een eind fietsen want hondje is helemaal

Dan naar Ollebol.
En dan ..... taratara .... nog nakijkwerk

Maar als het goed is heb ik vanaf maandag alles af

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jenkins schreef:Uw en als super dat zadel verkocht is, snap dat het beetje dubbel voelt. Gelukkig kan je ook lekker genieten met mennen.
Krijg je ook les trouwens? Dacht te lezen dat je wat onzeker was met mennen, heb ik ook last van en les heeft mij erg goed geholpen.
Jenkins schreef:Oow oke, ik nam mijn instructeur ook mee naar buiten voor lesmaar met kindje erbij is lastig
avaluna schreef:Groom: ik neem iedereen mee die gewoon doet wat ik zeg, hahaha.
@Aks: ik moet ook nog horseware bestellen, dit doe ik altijd in Engeland en ben ik al een hele tijd aan het doen, maar komt telkens wat tussen, kreeg net een mailtje met 15 procent korting, dus nu maar gauw doen, hahahaha.
Grmbl, kan ik eindelijk weer eens een menlesje doen, moet ik die dag naar het zh, en krijg ze niet te pakken, dus kan geen indicatie vragen hoe lang ze denken dat het gaat duren.
Verder heel druk hier, want het begin voor de nieuwe paardenstallen wordt gemaakt.
Zitten we ineens weer midden in de verbouwing, hahahaha.
En lastig hoor, uitzoeken van deuren, raampjes etc.
Ik wilde verder nog eens foto's plaatsen, maar kom niet meer in mijn album, nog maar eens proberen.