[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:27

@Ilona: wij hadden de sportauto voor de wet en de koets voor de kerk :D . Leuke autootjes :j .

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:30

tine grappig zelfde auto.
Deed au om afscheid te nemen, autootje had veel emotionele waarde, maar moest hem laten gaan nu mis ik alleen de klaplampjes :j
veel goede gedachtengangen over zeg maar :j was mijn eerste eigen auto. Nu jongere broer als tweede eigen auto. Wie weet daar nog ooit de opvolger van :o

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:31

avaluna schreef:
@Ilona: wij hadden de sportauto voor de wet en de koets voor de kerk :D . Leuke autootjes :j .

wij helemaal geen paardjes in beeld. Voor de wet de auto, toen even langs huis, toen kerk de auto

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:36

Mooie trouwvervoersmiddelen....echt wel gaaf spul !!!!!
vhu....fijne dag gehad ,en idd erg interessant voor zoonlief.
Aks......BUT !!! zeg van die revalidatie....nu heb je er nog niets aan......wat zei je moeder ervan ?? die ging mee toch ??
ga zoeken naar foto van auto van ons trouwen..droomwagen ..
De excalibur V12...wat heb ik genoten van het geluid van die wagen op de heenweg naar het gemeentehuis...gelukkig was dat zeker een half uurtje tuffen.
soort cruella de Ville auto uit 101 dalmatiers ( zon onaardig ben ik dan nog net niet hoor )....maar wat gaaf..
Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:44

Zo da's pas een auto 8-)

Fijn Tine dat de les zo goed ging, prachtige jurken allemaal *D ik had een nauw aangesloten jurkje tot net boven de knie met flinke split :P in hele aparte dubbele zijden stof (rozig/oranje). Zonder mouwen maar met een omslagsjaal/ding. En natuurlijk flinke hakken & mooie kousen enz :D Onze zoon was er ook al bij, die was toen op een dag na een jaar, schatje was voorbeeldig. Vond het een geweldige dag, denk er nog steeds met heel veel plezier aan terug (en het is nu ruim 9 jaar geleden).
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 16-07-12 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:46

@Biancao: oh, dat is echt een gave auto :wow: +:)+ <3

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:51

ook toppie auto :j

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:53

net voor het eerst in jaren eigenlijk, want ilona heeft exceem, maar jeukvrij al tijdje, tegen mijn hart gestreken en paardjes binnen op stal gezet. Voer in de paddock was op en begon toch ook tjap te worden. Denk dan nachtje binnen opdrogen en morgen naar buiten. -O-

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 21:07

>;) dagje Scheveningen was behoorlijk waterig en winderig :+

Maar toch hartstikke leuk gelukkig. We hebben in de ergste bui lekker ge-high-tea'd :9
Daarna strandwandeling gemaakt toen 't uurtje droog was, maar dat betekende wel letterlijk "uitwaaien" (op een gegeven moment waaide zelfs mijn schoen uit toen ik mijn voet optilde en die ballerina'tjes zitten echt prima, niet te groot ofzo, maar was flinke windvlaag :D

Uiteindelijk met nieuwe plensbui nog ff wat winkeltjes ingedoken, op overdekt en verwarmd gezellig terrasje gezeten en net nog uit eten geweest, maar man, ik ben behoorlijk moe, heerlijk van die ziltige zeelucht en alle overgangen lekker warm en koukleumen in de regen... :O

Hier nog ff fotootje van vanmorgen spammen... goh, ik wou dat ik beetje kon rijden, heb er veel lol in, maar terugkijkend naar de foto's kan ik het voor geen meter :=

beetje instapwerk...
Afbeelding

een drafje...
Afbeelding

en de foto's van galop zijn allemaal erg bewogen geworden... :+
Afbeelding

Hij liep voor geen meter, ik laat toch maar weer DA kijken, zodra ik teugel na het inrijden iets oppak, gaat hij letterlijk stilstaan, met zichtbaar tegenzin krijg ik hem dan weer in stap, in draf lukt niet (alleen met een tik, maar ik ben niet van de zweep, en bovendien valt hij na paar passen weer terug) en galop gaat dan weer wel, maar ook niet super enthousiast... -O-
Ik ken Mick zo niet, voor het menkamp moest ik hem altijd terugrijden en temperen en nu maak ik me toch zorgen wat er aan de hand is... iemand ideeën hier???

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 21:21

Hallo ben ik weer (kom weer onder mijn steen vandaan). Beetje druk en pech gehad, maar nu gaat het weer goed. Was namelijk met winkelen van een stoepje gevallen :o en had nu mijn andere enkel verzwikt. Dus ik moest weer alles in de langzame stand doen.
Maar ik heb van de week alweer paard gereden, wat is dat weer leuk.
En natuurlijk lekker aan het mennen geweest met Pink.
Voor iedereen waar het nog niet goed meegaat :(:) . En ik zag ook nog een jarige voorbij komen *\o/*
En er waren er nog die wat leuke wedstrijden had gereden +:)+
Ik heb een vraagje aan jullie, ik ga een stukje schrijven over mennen in de randstad. Wie wonen er in Zuid- en Noord-Holland, en hoe mennen jullie daar?
dat mag je naar mijn mailadres sturen: info@woltershof.nl

Voor de rest is het hier ook ...weer!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 22:05

Prinsjeh heeft mick last van zijn rug ? Omdat hij ook zijn hoofd hoog houd, gebruikt hij misschien zijn rug verkeerd. :(:)
Hoi kiss, had jij pech zeg !

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 22:40

Nou ik vind jullie helden hoor PrinsjeH met dit weer naar Scheveningen :oo

Tips mbt Mick... misschien verzuring van spiertjes nav rit afgelopen weekend in combi met al die regen (ik weet niet of hij op stal staat nu of grotendeels op het land)? Maar 't kan van alles zijn.... rug, benen, spieren, pezen... altijd vervelend als je je zorgen maakt... :(:)

@Kiss weer in het topic hi there! Enne ... tja ik ben de Randstad dus ontvlucht, ben zo blij in 't Brabantse land :D

Starttijden zondag zijn bekend, ik moet om 9.38 starten. Weet nog niet op hoeveel km de p/a zit, dus heb rit nog niet echt gepland maar ga voor easy going dus denk iets van 12.15/12.30 weer bij de finish te zijn. Lastig inplannen zo met dit weer. Voor hetzelfde geld is het op eens vies warm en vochtig....

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 23:45

@Kiss: oeh, dat is balen van die domme ongelukjes; fijn dat je er weer bent.

@Prinsje: ik zou het ook even laten nakijken als het zo omgeslagen is met Mick :(:) . En mooi zijn je beugels :j .

Crazymel

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 07:10

Goedenmorgen

Vhu pa op 15 km en afstand is 27,5 km
Wij mogen om 9:46 van start!!!!! *stuitert nu al*

Vooral een hele grote dankjewel voor vhu en bicci!!! :D

Nu snel weer verder werken lees vanmiddag weer bij!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 07:15

;)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 07:25

Goedemorgen

De kabouter met de hamer is er weer. Grrrr.... ik haat hoofdpijn.

Toch maar 2 paarden uit de wei vissen en zo wat zwemmen in de bak.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 07:35

Goedemorgen allemaal :D

:(:) Tine

Tjonge jonge dat weer :n ben het helemaal beu zeg (waarschijnlijk allemaal)! Gister tot op mijn onderbroek natgeregend :( Maar de pown heeft wel lekker gelopen :D

@ Aks balen zeg dat meneer/mevrouw van de revalidatie helemaal niets voor je kan doen :(

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 08:04

Nou, dat weer is echt niet normaal meer hoor. Gaat hier nu zooooo hard naar beneden. Net op buienradar gekeken voor ik de paarden ging halen. Niets te zien. Nou, ik heb mijn 2e set kleding voor vandaag al aan, want was doorweekt. Ga zoon zo maar met de auto naar school brengen. BAH. Enige voordeel: hoef planten geen water te geven in de tuin en weinig last van dazen....

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 08:07

hier nog droog, paarden hebben vanacht op stal gestaan, ilona met exceem niet geschuurd, helemaal opgelucht...
idd plantjes hoeven geen water, tja en dazen vorig jaar zeker vijf geteld met buiten rit. Die zitten hier niet echt.
@aks, balen zeg

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 08:21

het was droog -O-

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 08:26

Goedemorgen allemaal,

@Kiss: op zoek naar menners uit de Randstad
@Biancacoo: daar ben ik idd ook bang voor helaas...
@VHU: zou mee kunnen spelen gisteren, maar het was gisteren niet 'erger' dan vorige weken. Pb-en we nog even voor 't weekend over afspreken 'pleisterplaats'??? :D
@Avaluna: thnx en idd rot... het gekke is dat hij het voor de wagen ook heeft, dus niet erger als ik of bijrijdster erop zit... aan longeerlijn gaat wel goed, hoewel hij tegenwoordig altijd even in galop vertrekt met wat sprongen, dacht eerst dat dat 'joligheid' was, maar mss is het toch eerder protest... lastig dat ze niet praten he...
@Crazymel: starttijden bekend en helemaal hyper :D
@Bic: heeft iets liefs voor Crazymel gedaan
@Tine: :(:) voor hoofdpijn en paardenzwemse ;-)
@Dingetje: hier ook het weer flink zat :j
@Aks: oooh, dankzij post van Dingetje las ik ff terug, wat balen voor jou dat revalidatietraject niks wordt :(:) Kun je niet naar pijnpoli voor bijvoorbeeld zo'n warmteapparaat in plaats van pijnstilling???
@Tine: dat zijn inderdaad de enige voordelen...
@BI: mooi van Ilona dat ze goed op stal gestaan heeft en hier al flink aan t regenen

En nu snel richting kantoor :wave:

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 08:27

gaat nog doen :D

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 08:28

Goedemorgen!!

Hier (nog) droog. Ben van plan om zo even in het bos te rijden, zal wel modderploeteren worden.

Fijne dag allemaal!!

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 08:39

zou vandaag hier een betere dag zijn, inmiddels weer droog, straks paardjes grasjes geven of op stal of paddock, misschien vanmiddag wei

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 08:47

is hier nog droog..
vhu leuk een endurance rijden !! veel plezier alvast..
Tine al weer nat...blegh..
werkze allen of veel plezier.