[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:36

It, moet je even teruglezen. Is duidelijk besproken in het topic.
Maar neem aan dat je ook wel begrijpt dat als keet in haar eentje in mijn onderschrift staat en ik zeg dat ik er een grotere menpony bij wil, ik die pony bij vhu op stal niet heb gekocht? 1+1 is nog altijd twee

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:37

sorry hoor.
ik dacht misschien wil je het nog wel een keer vertellen.

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:37

Blondje is gevallen ;( |( ....

Ze kwam naar binnen gerend is gevallen, is tegen de kast aangeklapt, geprobeerd op te staan weer onderuit gegaan, opgestaan en haar stal ingegaan |(.....

Ze staat nu met 2 dikke achter benen... Ze zijn zo dik dat je de bulten van haar peesletsel niet meer voelt en die waren al behoorlijk groot |(.

Heb DA gebeld maar die is er het weekend niet, toen kliniek gebeld... Moest haar metacam geven en ze mocht niet meer lopen vanavond, moest het even koelen, maar ik heb coolinggel gedaan...

Ze is niet happy en ze heeft pijn... als je maar naar haar benen kijkt tilt ze ze al op :(:)

Mijn arme Blondje.... :(:) ;(

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:38

Tass :(:)

It: nee sorry, ben niet zo van het herhalen als het ergens al uitgeschreven staat :)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:38

aahhh arme blondje

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:39

VHU: Ik zou op een fjord zitten, maar zie verhaal hier boven... Nu zit ik op niks en ben ik er ook niet :\...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:43

Ach wat zielig en sneu allemaal Tass....jouw zorgenkindje |(
Komt er dan iemand anders van de kliniek morgen ofzo kijken?
Heb het met je te doen hoor :(:) ;(

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:43

Naaltje leuke foto's.
Tass jeetje. Hopelijk niet al te ernstig.

Ik heb alles weer schoon.

Mijn moeder blijft thuis met Daan. Die is niet fit genoeg om mee te gaan.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:45

Tass ik wil niet vervelend zijn, maar coolingsgel werkt niet niet zo diep als echt 10 minuten koelen met water of ijspakkingen, Kunnen ook diepvreisgroente of zo zijn. als het zo dik is zou ik toch even goed koelen. Een dikke knuf voor Blond.

Evelli, ik weet er geen voor je. Maar ik zal mijn oren open houden.

VHU gave foto's snuit vind ik echt heel stoer in vierspan.

Daan is lief, maar niet altijd even makkelijk voor mama en papa.

Dids kan vliegen, wat een beenwerk.

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:46

Ik weet het niet...

Moet morgen kijken of er wat veranderd is en anders moest ik weer bellen...

Dank jullie wel :).

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:47

Oja Tallechie wat grappig van het paard van Sinterklaas, dat die nu bij jullie staat!
Intocht hier 2x per ongeluk zo ongeveer meegemaakt, drama, wat een mensen, wat een files, werd er helemaal gek van. Duidelijk zoooo niet iets voor mij :x

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:48

Ik wilde haar niet koelen met water omdat madam dan heen er weer gaat lopen en dat leek me te belastend voor haar benen nu....

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:56

Vandaar dat ik inderdaad vaak een coldpack of zak met erwten gebruik, is maar een tip bandage erom en staan laten 10 minuten. Lastig als ze gaat draaien is inderdaad ook niet handig.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:59

:wave:

jeetje tass sterkte met 'r!

ik doe vaak 3 in 1 beschermers met een coolpack eronder als je moet koelen zonder water, kun je gewoon op stal om doen...

tallechie paard van sint op stal... *\o/*

ik ben echt stukkie zeg, vanmorgen eerst sint maarten gevierd met de kids op school en en verder hele dag hyper omdat de goede sint morgen aan komt... :+

Fifi heel eventjes onder het zadel gereden, was gelukkig braaf dus snel gestopt voor het fout ging... 8-)

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:59

Ik zal morgen kijken hoe ze erbij staat!! Anders haal ik coolpack, stalgenootje heeft die!! En kan ik erbij blijven!!!

Thnx voor de tip :).

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 23:10

JaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaAaaAaaAAa

Mickey staat heerlijk rustig de buurpaarden te verkennen, waarvan Blondje van Tass er eentje is en die is heeeeeel zielig, heb die klap meegemaakt, jeetje dat was echt niet normaal arm beest en arme Tassie :(:)

Nu net thuis, moe maar voldaan, zit ff op mobiele telefoon, laat het even hierbij voor vandaag, foto's en verhalen volgen, IM is idd al beetje op de hoogte hihi ;-)

<3

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 23:11

PrinsjeH schreef:
JaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaAaaAaaAAa

Mickey staat heerlijk rustig de buurpaarden te verkennen, waarvan Blondje van Tass er eentje is en die is heeeeeel zielig, heb die klap meegemaakt, jeetje dat was echt niet normaal arm beest en arme Tassie :(:)

Nu net thuis, moe maar voldaan, zit ff op mobiele telefoon, laat het even hierbij voor vandaag, foto's en verhalen volgen, IM is idd al beetje op de hoogte hihi ;-)

<3

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

ZOOOOWWWWW VETTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

proficiatttttttttttttttttttttttttttttttt

blij voor jullie :))

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 23:12

Hij is super Greetje <3.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 23:13

_O- ik denk wat is er met m'n scherm aan de hand, Bicci in de bocht haha.

@PrinsjeH super!

Nouvel

Gefeliciteerd prinsje, met je nieuwe aanwinst!

maarre...
nieuwe stal ook?
je stond toch bij vhu op stal?

mirror666

hee prinsje! Sta je nu in sprundel, niet meer bij petrideko?
ging er eigenlijk gewoon klakkeloos vanuit dat je daar met je neptink heen zou gaan :D

ik blijf 'm lekker neptink noemen :))
Wel van harte natuurlijk he, en we willen fotos zien >;)

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 23:16

Prinsje, gefelisiflapstaart.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 23:17

Evelli, waarom reageer jij altijd zo aangebrand ? Is me al vaker opgevallen en ik begrijp het niet zo goed, mensen stellen heel normale vragen aan je toch?

Tass, wat sneu zeg voor je paardje! En vervelend zeg dat ze pijn heeft! En PrinsjeH: tja:
:D *\o/*

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 23:19

@Tass, :(:) heel veel sterkte voor Blond :') , ik koel inderdaad ook met een 3-1- beschermer, wel even een de coolpack in een theedoek of washand doen en niet direct op het been.
@Prinsjeh, *\o/* *\o/* *\o/* van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst... en heel veel plezier... :D
@VHU, ik ben vanochtend naar de zaak gegaan maar onverrichte zaken weer naar huis gestuurd. Ik kon door mijn botox lippen niet meer praten :j en ook werd het erg lastig lezen met een dicht oog #) . Ik heb wel de indruk dat het toch écht een kaakonsteking is en niet een wortelkanaalontsteking. De antiobiotica gaat nu een beetje werken... hopelijk kan ik van het weekend weer een beetje beter functioneren.
@Evelli, ik moet zeggen dat ik persoonlijk ook voel dat er regelmatig een ondertoon in je berichtjes zit.. of je dat bij specifieke personen doet dat weet ik niet maar de ene heeft nu eenmaal meer tijd voor Bokt en leest alles en sommigen zijn er een paar dagen/weken uit... echter het begrip ontbreekt dan...
Moet wel zeggen dat ik dat gevoel momenteel bij meerdere personen heb en daardoor ik het ook allemaal een beetje minder interessant begint te vinden :x Bij sommigen lees ik alleen maar ME. MYSELF and I.....of mensen die alleen maar op bepaalde personen reageren en anderen 'links' laten liggen... misschien komt dat door mijn emoties momenteel maar dat is wel iets wat me al een poosje niet lekker zit :o

Voor alle starters komend weekend heel veel succes +:)+
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 11-11-11 23:34, in het totaal 4 keer bewerkt

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 23:27

ik ben al aan het terugzoeken geweest, had inderdaad ook gemist dat de koop van de poown van evelli niet door was gegaan...

kwam toen ergens ineens tegen dat er weer een poown gezocht werd, maar ik heb het verhaal dus ook gemist, en kan het zo snel niet terug vinden...

solly Y;( , maar ik heb helaas geen fulltime bokttijd...
of gelukkig... :D