Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
....
.....
.

...
.
. 

PrinsjeH schreef:JaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaAaaAaaAAa
Mickey staat heerlijk rustig de buurpaarden te verkennen, waarvan Blondje van Tass er eentje is en die is heeeeeel zielig, heb die klap meegemaakt, jeetje dat was echt niet normaal arm beest en arme Tassie
Nu net thuis, moe maar voldaan, zit ff op mobiele telefoon, laat het even hierbij voor vandaag, foto's en verhalen volgen, IM is idd al beetje op de hoogte hihi
. 

heel veel sterkte voor Blond
, ik koel inderdaad ook met een 3-1- beschermer, wel even een de coolpack in een theedoek of washand doen en niet direct op het been.
van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst... en heel veel plezier...
en ook werd het erg lastig lezen met een dicht oog
. Ik heb wel de indruk dat het toch écht een kaakonsteking is en niet een wortelkanaalontsteking. De antiobiotica gaat nu een beetje werken... hopelijk kan ik van het weekend weer een beetje beter functioneren.
Bij sommigen lees ik alleen maar ME. MYSELF and I.....of mensen die alleen maar op bepaalde personen reageren en anderen 'links' laten liggen... misschien komt dat door mijn emoties momenteel maar dat is wel iets wat me al een poosje niet lekker zit
, maar ik heb helaas geen fulltime bokttijd...