De 'nieuwe' wagen van Rizanta

Vandaag dus opgehaald. Ik was best wel zenuwachtig want ik had zoiets mijn instructeur, Peter, moet het wel wat vinden, straks vind hij het niets en heb ik een miskoop gedaan. Maar hij vond het ook een prima wagen. En wat helemaal tof was is dat Rizanta er dus direct goed voorstaat, hoef niets te laten verlengen, past super. Hij rolt lekker achter haar aan, voelt goed. Vandaag dus weer gemend (wilde eigenlijk gaan rijden maar ja, als je je wagen gaat passen en 't peerd staat ervoor dan ga je natuurlijk niet alles er weer afhalen). Ze liep erg fijn, kon merken dat ik gisteren zo goed les had gehad. Er staat nu ook een pionnetjes/kegeltjes parcours bij ons op de wei dus daar zijn we mee gezig geweest. Plus nog wat de vaste hindernissen gedaan en stuk uitgestapt over de weg / landweggetje om de stal. Ze vond die pionnetjes/hindernissen erg leuk. Vond het zelf af en toe best spannend
vooral de vaste hindernissen
Morgen zal ik even wat plaatsen met peerd ervoor, komt Tamara en gaan we weer buitenrit maken.
Ook nog met Alwyn gemend maar die was er niet bij met zijn hoofd
Citaat:
Wat ontzettend jammer dat Snuit weer terug komt. Het lijkt mij zo'n kanjer om mee te werken. Staat hij nu nog te koop? Hoe is Snuit in het verkeer (met name groot verkeer dus trekkers enz) en wat is zijn exacte stokmaat?
Snuit is 1.15 op zijn meetbriefje, hij is echt nergens bang voor en hij is in principe te koop, maar dan wel voor wat meer ervaren menner die ook gewend is met wat fellere / snellere pony's om te gaan. En blijkbaar heeft hij tijd nodig om te wennen ergens anders. Was ik me ook niet van bewust maar zal dan toch ook wel zo zijn. Ben toen eigenlijk ook vrij snel met hem gaan mennen en dat ging bij mij dus wel. Babs had alleen nog maar met Petra gemend dus denk dat dat net een brug te ver was. Ik had toen natuurlijk ALwyn al, maar ook met de paarden van de stalhouderij al veel gedaan, krijg je toch wat meer routine denk ik / zal dan wel ofzo. Maar ik denk dat je vooral tegen dat pittige moet kunnen en moet weten hoe je daarmee om moet gaan. Bij mij was hij de afgelopen tijd helemaal niet meer zo pittig, hij was wel vlot maar gewoon in de zin van lekker doorlopen. Duszzz.
@Lanouska, ik vind je een kanjer!