Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en jij doet goed werk met de mantelzorg die je doet echt petje af.
. Ollie had wel altijd speciaal beslag omdat ze zoveel km's deed (met widea puntjes erin op bepaalde manier) maar dat was alles vwb speciale kosten... Dus naja, dit brengt het weer in evenwicht
Verder wel weer betere punten in de dressuur.
van harte gefeliciteerd.
ja die pony's zijn gewoon echt goedkoper dan de paarden that's for sure. Leuk om hier even van je te horen! Hoe is het met Cardi? Loopt hij al in span met Robin?
) en dat is waarschijnlijk gewoon een kneuzing (was bijna niet meer dik) dus ook niets aan de hand.
hoeveel er al fout is gedaan bij Cathey. Ik vind het echt heel erg dat er dingen als scans of rontgen zo verkeerd kunnen uitvallen. Of zo ook bij de tandarts. Echt bizar...
en waarom doe je er van die uitspraken over.
ben er verdorie hele zomer mee bezig geweest, met dat trailer laden en in mijn hoofd maar afscheid nemen van mijn paard want ik had zoiets zul je zien zal ik die pech weer hebben
maar laat het nu maar achter ons en nu weer verder pfff en mijn osteo een hele dikke pluim geven...
botsing lamoen iets krom..gelukkig valt t mee.
Citaat:Kun je wellicht met haar met een andere ruiter en paard gewoon buiten stappen ?..relaxed gewoon km-ertjes stappen..zonder druk...beste remedie voor paarden die toch wat issues hebben..