ben dus rustig opzoek naar een brave menpony erbij
staat ook een topic op EA gezocht 
Heb er geen haast mee, maar blijf wel rustig rondkijken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben dus rustig opzoek naar een brave menpony erbij
staat ook een topic op EA gezocht 
En anders dan volpension ga ik niet meer staan hebben we besloten want ik trek dat fysiek gewoon niet. Wat ben ik blij dat ik deze winter niet hoef te sjouwen met hooi, water, stro. Niet hoef te sneeuwruimen. En ook dat ik niet perse heen hoef, als het slecht weer is. Was toch af en toe niet verantwoord hoor, waar ik mee bezig was (als ik er nu over nadenk
zowel voor mezelf niet als voor de pony's / mijn paarden toen ik die nog had op mijn eigen land niet).
geen zorgen als ik een lange dag of weekend weg wil. Of als ik ziek ben. Geen ellende met stalschema's en voerschema's.
en hoe super de ponys van Cis ook zijn, dat redden ze niet. Ken de ponys van Cis erg goed en spreek haar elke dag
dus weet precies wat ze heeft staan
zoek echt in die maat die ik hierboven aangaf.
.
.
En verzorgster heeft dids gereden. En ze is eraf gelazerd
had een sprongetje van 30cm staan. En dids ging na de sprong heel netjes rechtsaf (volte idee, niet eens haaks afdraaien) en zij gleed er langs de buitenkant heel knullig af
gelukkig niet pijn gedaan, en daarna nog verder gereden

*
Pfff... zo ben ik ook ZO vreselijk vaak gevallen haha!
superleuk voor haar!

Stoer peerd heb ik
Daarna moest ik eigenlijk ferro
Even lekker gezellig met het overgebleven groepje koffie drinken met een cakeje.
)

maar ik geloof dat hij genoeg ruimte in zijn schouder heeft met dit zadel?
Citaat:VHU: Ik ben rond 11 uur op stal, paard pakken, opzadelen en hobbelen .
Mijn haar is rood .
Frensie into the cupcakes, je mag ook wel eens bij ons langskomen
wel fijn dat je stalhouder het zo aanpakt