Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Daarbij was/is manlief vaak in het buitenland dus niet zo huiselijk
en ik denk dat het ook nog een heel verschil is of je ze thuis hebt, of op landje van jezelf of bij een pensionstal. Meeste pensionklanten moeten niets van (kleine) kinderen hebben. Vooral niet van die dressuurprikkers 
) brrrr
mijn Pown liep echt lekker vond ikzelf......maar heb 2x 179 punten gereden, eerste proef had ik 181 maar een -2 gekregen (vermoed dat hij dat achteraf nog heeft gedaan) het was me gewoon niet gegunt 
zo druk op mijn werk, dat ik in het weekend niet eens genoeg tijd heb om bij te tanken.
; tijd om bij te tanken heeft iedereen nodig.
goed dat je zelf een fijn gevoel had over je proef !! daar doe je het voor ! maar zou mooi zijn als je het dan terug ziet in de punten...blinde jury misschien..of met oogkleppen..haha..
wauw...niet vallen he ?!...en pannekoeken...jummie !!
om gek van te worden.........
. Wel goed op jezelf passen en voor jezelf opkomen; dat doet niemand anders voor je.
burnout wil je echt niet hebben (ben zelf in april thuis komen zitten en pas nu gaat het weer iets beter maar ben er nog steeds niet helemaal...). Jammer van de punten maar misschien als je zelf niet lekker in je vel zit dat je dingen soms ook niet helemaal goed meekrijgt (had ik tenminste last van
).
Twee jaar terug wilde niemand haar hebben, kun je nagaan hoe zoiets kan veranderen.
wat fijn dat je weer een beetje rond kunt scharrelen.
sterkte dan maar Sonjim
maar heerlijk gemend
het is daar ook prachtig. Vroeg jij nu om andere locatie voor de menclub? Ik ben fan van Camping Boszicht in Laag Soeren. Maar wat ook heel leuk is is de Pferdehof in Montferland, hadden we wedstrijd van de zomer, net over de grens tussen Arnhem en Oberhausen en daar kun je ook met hele ploeg terecht plus prachtige omgeving (wel wat heuvelachtiger nog dan Laag Soeren).