[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bicci

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 11:05

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 11:05

Ach ik had een ruime voldoende.... dan boeit het me niet... Als hij lekker dom wilt doen _O-...

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 11:40

Wil ik met die stoomboot bezig gaan kan ik geen stanleymes en touw vinden... |(

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 11:53

Hihi, Naaltje en Tass hebben domme leraren...

Bicci alweer druk met de Brooke ritten.

Tallechie druk dagje voor de boeg.

Ik heb nog steeds geen kiespijn. Wel last van de tand die gevuld is, maar dat zal wel een beetje ontzet zijn. Zit nog wel dik onder de pijnstillers.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 12:14

Spannend Prinsje H.

Voor de zielige menners onder ons :(:)

Ik heb net met veel moeite Her Royal Badness weer schoon gekregen. Ze had haar manen en staart in de nieuwste natuurlijke mode kleuren geverfd; poepbruin, pisgeel en modderzwart :(
Ze staat nu op stal op te drogen, om te voorkomen dat ze buiten al rollend zichzelf weer een verfbad geeft. Onze Leco. /3

De auto is geladen, de trailer is schoon. Nu de koets en het tuig nog schoon. Morgen dressuur wedstrijd in Oudewater.

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 12:16

Succes Janouk :D.

Tallechie :(:).

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 12:24

Daan spam

Lekker gegeten
Afbeelding

Voetjes vast houden
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 12:36

Gaat het goed met z'n heupdysplasie-broekje?
Hoe lang moet hij die omhouden?

Janouk succes!

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 12:49

Ach gos wat een bekkie <3
Hij kijkt zo vrolijk <3.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 13:02

:+: tallechie :D
wat een lekkere kledderkont!!

@janouk; en her royal badness gaat in de stal niet schilderen? :P pis en poep is altijd beschikbaar natuurlijk :)) :P

ik ben net op m'n gezicht gegaan tijdens het badkamer-cleanen, en nou heb ik hooglopende ruzie met m'n rug :\ maw; auw ;(

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 13:03

Aaahhh Naalt :(:).

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:02

13 dec moeten we voor controle terug, dan horen we als hij hem alleen 's nachts om mag. Het was voor 6 maanden in 1e instantie.

daan is nu niet fit. Slaapt veel en wil niet drinken en alleen maar op schoot

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:43

Wij hebben onze frisse neus vanochtend weer gehaald met heerlijke rit met Bente door het bos... <3

Afbeelding

Was echt genieten hoor, dat zonnetje er af en toe door heen, al die prachtige kleuren echt geweldig. Groom heeft Bente langs/door paar modderige plekken en tractor geleid, ging heel goed. We kwamen nog bladblazers tegen, die waren niet eng. Totdat ze de blazers uitzetten toen we erlangs moesten waren ze op eens heel eng hahaha. En af en toe van die vlagen bladeren die omhoog waaien op stukjes waar de wind goed zijn best kon doen, zie je haar echt zo kijken van whoehah, wat is dat :wow:

En ze is heel braaf over het bruggetje gegaan die ze vorige keer nog best spannend vond, knap meisje is het toch.
Afbeelding

Dat is dus het weggetje waar Tass ook regelmatig te vinden is.

Janouk creatief met pis&poep _O- , zie echt zo'n lieve Daan *-:) lekker mannetje heeft het beetje moeilijk vandaag, Naaltje onderuit in de douche :n Bicci druk met trail, als ik een paard zou hebben die wel gewoon zou willen stappen en dan aanpassen in tempo e.d. dan zou ik een of twee dagen met je meegaan, want ik vind het idee echt heel leuk. Maar bij die van mij wordt dat gewoon een gedoe, dat is voor alle partijen (mezelf, het paard en de rest) geen succes. Ze kunnen het wel even volhouden hoor, een half uurtje achter iets aan geen probleem maar een hele dag....nee dat doe ik mezelf niet aan :o

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 15:38

VHU heeft heerlijk ritje gemaakt met Bente! Ziet eruit als genieten.

Hier lijkt het erop dat de kiespijn terug begint te komen... Misschien toch ook nog een wortelkanaalbehandeling nodig. Of alles doet nog zeer van de behandeling, ik weet het niet. :n Blijf nog maar even pijnstillers slikken. %)

Ga nu cupcakes bakken :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 15:44

Hihihi weer over dat enge bruggetje :+ ging het dit keer beter?
Heb het snoertje gevonden, nu nog de tijd om het te uploaden. Misschien vanavond

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 15:51

Jaaa, ik wil na genieten van super Snuitje op film :D

Zijn hier nog mensen opzoek naar een brave men-shet? (of jonge shet)
Ik moet helaas echt wat verkopen, dus in overleg is er veel mogelijk.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 15:55

Ben heel benieuwd naar filmpjes Evelli!
@Dennis zal eens even rondvragen. Bij het 'gevraagd' topic staan ook af en toe aardige aanvragen. Maar daar kijk je vast al wel eens. Misschien ook in je onderschrift zetten? Dat je wat te koop hebt en dan in je profiel ofzo?

:+ toen met Evelli erbij als groom ging het daar een beetje .... horterig en stoterig en errrrug schuin hahaha. Nou je wilt het geloven of niet zie liep op de heenweg in een drafje erover, beetje oortjes opzij maar gewoon met stem erbij zo door. En... op de terugweg stapten we, ze deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was en liep zonder dralen totaal ontspannen erover.

Voor degenen die niet weten wat voor bruggetje het is: het is smal, beton en vrijwel zonder aanleuning en gaat over stroompje (wat je dus kunt horen en dat is heueueuueul griezelig :+ ).

@Frensie ik hoop dat het meevalt, wat een ellende zo'n %) hoofd :(:)
@Ollie heb je het volgehouden? Is wang alweer wat afgezakt?

Hier zo ongeveer laatste pakketje ingepakt van mijn vorige verkooptopic. Dus dit weekend slinger ik er nog een topicje achteran :list: :$ *\o/*

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 15:58

Dat vindt veale ook eng, als hij het water hoort. Zo moesten we de laatste marathon over een bruggetje met zo'n stuwdam. Dat was erg eng en het was maar goed dat de weg erg breed was.

Super van je topic. Bitje bevalt prima. alwyn doet het super.

Dierenarts komt zaterdag enten. Ik had met mijn domme kop gezegd dat veale dan ook wel kon, maar die is er helemaal niet. Dus net da maar weer gebeld. Hij komt de eerste week van dec weer terug voor alwyn en dan kan veale mooi mee. Hij moet voor 8-13 geent zijn

Ik wordt een beetje gek van Daan, niks is goed. Beetje lastig als je met je stoomboot verder wilt en aan de studie wil. Hij wil niet in de box, niet in zijn stoel en niet slapen...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 16:03

Wat fijn dat ze er nu makkelijk overheen ging. Vond het Toen best spannend, want ze trok wel erg schuin weg zeg maar :+
Ja, ik ook, zijn leuke filmpjes. Maar moet even tijd vinden om ze op de PC te zetten :D
Moet vanavond vanalles maken voor meeting morgen, dus kan misschien tijdens het koken wel :)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 16:06

Janouk, jij bent ook niet lief, ze had zo d'r best gedaan op die aparte kleurstelling, ga jij het weer wassen wat ben je voor baas zeg :+ :D
Succes morgen !

Naaltje, zorg dat het niet tot een scheiding komt, je gaat elkaar echt nog nodig hebben in de toekomst :j :D

VHU heerlijk ritje gehad en geld verdient :-) :D leuke foto's.

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 16:33

VHU: Rij je daar morgen ook :+...

Dan zie ik je misschien wel :D.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 16:33

Heb er geen haast mee. En er staat zelfs niets echt te koop, gewoon omdat ik niet kan kiezen wat er weg moet. 2 of 3 weg zou mij al fijn wat lucht geven. Heb er nu 4 die op de nominatie staan en een 5e in de toekomst.
En een jeugd waar ik gewoon mee wil gaan en vooral ook blijven blijven rijden als ze waar maken wat ze me nu beloven :).

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 16:57

@Tass denk het wel, ga eerst met Snuitje op pad denk beetje rondslingeren door de Pannenhoef, zal 's ochtends zijn en dan rond de middag ga ik met Bente rijden, eerst dressuren en dan nog wat genieten in het bos. Jullie enig idee hoe laat je daar zo ongeveer rondhangt?

@Dennis lijkt me lastig! Ben blij dat ik er nu twee heb, wil ook echt niet meer dan twee (denk ik nu :+ )
@Evelli Rizanta liep er altijd zo schuin over :roll: kwam door haar ene blinde oog. Dan wilde ze het goed zien ivm dat geluid en draaide ze met haar hoofd altijd richting geluid :+ is ook altijd goed gegaan :D
Maar ik zei nu wel tegen mijn groom toen we met Bente er voor het eerst overheen gingen (na ritje met jou) dat ze zich even goed moest vasthouden en stevig moest gaan staan }:0

Zo weer naar het sportveld met zoonlief en nog even langs mij oude weiland, nog wat opruimen e.d :7

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 17:02

Terug naar 2 zal ik zo snel niet gaan. Wil graag met m'n span vossies gaan rijden. Benno is van m'n vriend, dus die zal reserve pony voor in m'n span worden. Dennis gaat hier niet meer weg en Judith staat hier in pension. Dus dat is al 5, als ik echt grote opruiming gehouden heb (Roos, Whitney, Lotje, Ebony en Eddie).

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 17:15

Ik ga ook niet terug naar 2, hoewel ik soms denk dat dat veel rust zou geven. ik geniet zo hard van alle pony's en ze hebben allemaal hun eigen kwaliteiten en gekke kanten dus dat is eigenlijk wel lekker. Nu twee weken regelmatig enkelspan met Chicko gereden die is heel licht in de hand, maar schrikkeriger als de rest en dat houdt mij wakker. Billy is een doordouwer en loopt altijd rechtdoor als dat moet, maar is wel lekker nageeflijk te rijden. Wieneke is een echte krachtpatser die alleen maar werken wilt en meestal met de neus over de vloer. Nu deed ze dat even niet meer en heeft ze verlof totdat de ostheo tijd heeft om haar te behandelen. Juist al die verschillen vind ik zo leuk. Ik ben me ook echt aan het verheugen op de dag dat ik met Candy kan beginnen.