Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
...
.
. 

.
tallechie 
pis en poep is altijd beschikbaar natuurlijk

maw; auw
.

, zie echt zo'n lieve Daan
lekker mannetje heeft het beetje moeilijk vandaag, Naaltje onderuit in de douche
Bicci druk met trail, als ik een paard zou hebben die wel gewoon zou willen stappen en dan aanpassen in tempo e.d. dan zou ik een of twee dagen met je meegaan, want ik vind het idee echt heel leuk. Maar bij die van mij wordt dat gewoon een gedoe, dat is voor alle partijen (mezelf, het paard en de rest) geen succes. Ze kunnen het wel even volhouden hoor, een half uurtje achter iets aan geen probleem maar een hele dag....nee dat doe ik mezelf niet aan
Blijf nog maar even pijnstillers slikken.
ging het dit keer beter?
toen met Evelli erbij als groom ging het daar een beetje .... horterig en stoterig en errrrug schuin hahaha. Nou je wilt het geloven of niet zie liep op de heenweg in een drafje erover, beetje oortjes opzij maar gewoon met stem erbij zo door. En... op de terugweg stapten we, ze deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was en liep zonder dralen totaal ontspannen erover.
).
hoofd

leuke foto's.
...
.
.
)
kwam door haar ene blinde oog. Dan wilde ze het goed zien ivm dat geluid en draaide ze met haar hoofd altijd richting geluid
is ook altijd goed gegaan