Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
even wat korte reacties met natuurlijk sorry als ik iemand vergeet
Alwyn had vandaag in een hoef zomaar opeens een stuk heel gevoelig van zijn straal, ging er goed overheen met achterkant, zag ik zo het leven echt eng, snapte er niets van, misschien op scherpe steen gestaan. Hij was er niet kreupel aan maar heb Peter boel laten wegsnijden (stukken straal eromheen zeg maar hoe ver je dan kunt komen, Peter is hoefsmid, erg handig zo'n stalbaas & instructeur & hoefsmid & lasser ineen
) zodat het een beetje vlakker was en hem maar even goed in de betadine scrub gezet.
). Is allemaal door steeds goed neerleggen en steeds weer draaien helemaal goedgekomen. Hebben er geen fysio bijgehad. Je hebt het er maar druk mee met al die administratie!!
jij en Diddle zijn inderdaad echt een stel met elkaar, zo leuk om te zien ook.
heb mijn wagen goed verkocht ben daar superblij mee want nu hoef niet eens zoveel bij te leggen voor mijn paardenwagen nu. Kon de wagen bij de mensen direct thuis afleveren, ze wonen hier in de buurt dus ook geen gedoe met nieuwe afspraken etc. Boter bij de vis en klaar. Kijk dat soort acties zijn altijd prettig.
. Ze was eerst wat horkerig, we reden na wat losgestapt te zijn in de bak op het veld ivm het stof en daar ziet ze altijd het eerste kwartier erg veel spoken
toch steeds weer tempowisselingen, voltes, S van hand veranderen, aan het werk dus en dat vind ik zo moeilijk
. Maar jawel hoor daar kwam ze. Wow wat liep die lekker. Keurige stelling / mooi recht op de lange lijnen, over twee leidsels, lekker licht, verzamelen in draf, mooi door op kleinere/grotere volte, prachtig uitstrekken en goed weer terug. Was echt gaaf om te doen. Ben dan zo blij met een goede instructeur want in mijn eentje krijg ik dat echt niet voor elkaar. Peter vond haar ook echt goed gaan, en dat zegt hij niet vaak
zit me hier al ernstig gek te maken met wat voor enge dingen het allemaal kunnen zijn, bah.
Kortom, kar mee naar het weiland (das nog een eindje langs de weg wandelen, alle mensen lachen natuurlijk en vragen of ik mn pony vergeten was...) en pony ervoor geknoopt. Ging best fijn, alleen heeft t meisje met rijden geleerd dat ze niet mag trekken maar haar hand van de hals af opzij moet bewegen om te sturen en doet ze dat nu ook op de wagen haha. Volgende week gaan we wat pionnetjes neerzetten, kan ze écht leren sturen. 

maargoed, mensen helpen he 
Ga je nu verder kijken voor een baasje?
. Kindlief wilde graag een kersenbaverios taart... Ik zaterdag al een fotoprint besteld. Gelijk gebeld of het woensdag geleverd kon worden en dat was geen enkel probleem. Nou vanochtend gebeld, gemaild etc.. wat blijkt nu dat haar printer kapot is en ik helemaal geen food fotoprint ga krijgen. Dat was de 1e teleurstelling. Nu ben ik al de gehele avond bezig om mijn zelfgemaakte kersenbaverois stijf te krijgen... helaas het blijft een soort van yoghurt en dat terwijl ik alles volgens het recept heb gedaan. Ik heb er nu een paar zakjes klopfix bij gegooid en het maar even in de vriezer gezet.. het wordt dus wel diep nachtwerk ben ik bang
voor Melody
voor jou en sun