[AR] [HK] "in een rijtuigie...."

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 10:32

Naaltje schreef:
doen macho's ook aan knijpen en haren trekken evelli? :)) :P
*ziet 2 vechtende zakenmannetjes voor zich :') *

@marrianne; dat hoop ik ook :j tot nu 1 reactie van een meiske van 14... sja op zich heb ik niks tegen die leeftijd, als ze van doorpakken weten...
of is dat te optimistisch van mij?

Neuh aan heel hard schreeuwen :+

Ik krijg alleen maar verzorgstertjes van 12 die reageren op de advertentie :\ maar ja, 7 shetten in een wei en een fries hengsten veulen en dan die kinderen erin laten lopen en de ponys eruit latzen halen? nee liever niet

Lacuna

Re: [HK] "in een rijtuigie...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 10:34

Mijn bijrijdster is ook 14.
Ze kan gerust zelfstandig met mijn paardje weg, maar ze heeft nog niet de feel en het niveau om het paardje te verbeteren in een training.
Daarom probeer ik haar waar ik kan wat extra te begeleiden (zeker in het mennen, want dat moet ze van nul af leren, en mijn pony heeft veel te weinig respect voor haar) maar wat ze leert pikt ze heel snel op en gebruikt ze vervolgens ook in de training.
Ik had liever iemand gehad die wat ouder is (maar welke volwassen meid wil er nou een stomme sh*tlander verzorgen) maar deze jongedame doet het boven verwachting goed :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 10:35

14 is mijn minimum leeftijd :) dan zijn ze nog leuk :P kleiner durf ik niet aan

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 10:39

@Naaltje: succes!

Ik wil eigenlijk ook op zoek naar een groom, maar eerlijk gezegd zie ik er ook tegenop :o

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 10:43

lol evelli! _O- wie heeft er gewonnen? :P degene die 't hardst schreeuwde?

@lacuna; van jou wist ik inderdaad...

nou is de situatie bij dids, dat ik dus echt een groom wil, niet iemand die op eigen houtje met mijn knol aan de gang gaat, dat kan ik en wil ik nu nog niet... :o Moet echt iemand 100% vertrouwen wil ik er op mijn gemak bij zijn dat die in z'n eigen tijd bij mijn paardje is..
en eerlijk is eerlijk (en egoistisch) vind het een vreselijk idee dat dan iemand anders met hem staat te kroelen terwijl ik geen tijd voor 'm heb... :o

heb haar overigens mijn verwachting teruggemaild, dat ik wel wil dat ze in geval van nood op de kar ingrijpt, en dat ze dan niet bang is enz..

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 10:45

De ene is boos weggelopen :+ De ander weer aan zijn werk gegaan
geloof nog neit dat het probleem is opgelost

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 10:55

:)) leuk om te observeren denk ik zo ;)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 10:55

Hoorde het op de gang, ben maar niet gaan kijken, leek me nogal gevaarlijk :D

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 10:58

blaffende mannen bijten niet toch? :')

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 11:00

Nou van een van de twee weet ik dat nog niet zo zeker

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 11:21

Hihi grappig hoor, menfight!

Net toets gedaan, ging wel oke, maar veel wist ik ook niet en vulde ik maar in, ik ga voor een voldoende hoop ik

Ik heb ook een advertendsie en kreeg een reactie van iemand die graag met paarden aan de slag wil, maar nog nooit iets met paarden gedaan heeft. Oke je kan het leren, maar dan wel wanneer ik mij ervaren genoeg kan noemen.

11 jarige wil ik ook niet meer, zowiezo ben ik er nu even klaar mee, zag hiero ook nog een advertentsie van hun, moest een beetje lachen doen ik het las.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 11:23

Waren dat die meiden van jou Laura?

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 12:12

@ L_rivaldo hoe groot is jouw ponie nou eigenlijk??

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 13:18

@ jouke even profiel checken ;)
1.15

zo mensen net lekker autorijles gehad, in een nieuwe auto,,,, een benzineauto wel te verstaan... dus even wennen maar uiteindelijk ging het echt super
lekker scheuren over de snelweg

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 13:21

Sorry heb me dag niet ;)

En vaak afgeslagen?? Ik heb in een gasauto gelest en dat was echt een hel met optrekken. Toen een keer in een dieseltje en ik schoot vooruit ;)

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 13:30

ja wel drie keer, elke keer met een hellingproef.. maar denk dat ik dat maar weer moet gaan leren met de handrem te gaan werken
van de rest stuurt dit karretje wel veel fijner en remt ie ook veel makkelijker

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 13:31

Nou ik kan echt niet rijden in benzine auto's. Ben ook alleen diesels gewend. Zal ook eens gaan kijken wanneer ik op kan voor mijn E-rijbewijs. En dan een bus en een trailer met koetsframe. Dan heb ik alleen nog een probleem als mijn zusje dr paard mee gaat en ik 2 pony's mee wil nemen. dan maar 1tje op t dak binden ofzo.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 13:34

super marrianne :D
ik had diesel gelest, en toen liet ik hem al altijd afslaan :')
mijn eigen auto nu nogsteeds weleens hoor.. achja.. :P
heb mijn rijbewijs alweer bijna een jaar :oo

komende vrijdag gaat vriendje zijn ''nieuwe'' auto ophalen.. hij deed net of ik erin mocht rijden.. spannend :P vind zijn huidige auto al spannend genoeg (dat is wel diesel) auto erbij is benzine, en oud beestje, ouder dan de mijne :))

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 13:34

haha jaa..
ben wel blij dat ik nu in een benzine auto les... wordt een stuk makkelijker als ik straks mijn rijbewijs heb

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 13:35

en dan nog verschillen auto's zoveel onderling :j
bedoel.. ik ging van een 3 jaar oude volkswagen golf/polo (beide gehad) naar een *telt* toen 17 jaar oud primitief seatje :')

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 13:43

Hij is inderdaad 1,15 :)..

Evelli: bij commercieel plaats diemen

lienepien610

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 13:50

oww ik had ook altijd zo'n hekel aan benzine auto's.. Maar als ik nu in een diesel stap vind ik dat ie altijd zo makkelijk wegrijden :)
Moest toen naar stage in een oude golf. Mocht niet eerder in de luxe auto rijden voor ik 1000km had gereden. Nou, daar zat ik zo aan :j

Hee L_Rivaldo, dan issie van jou net 1 cm kleiner dan die van mij! Wat leuk :D

Het lijkt mij ook wel handig, een bijrijder. Moet toch altijd alles alleen doen, mn moeder wil alleen mee als we wedstrijd hebben.
Maar aan de andere kant, die pony van mij is zoon raar beessie, ik durf toch eigenlijk geen kinderen in hun eentje erbij te laten.
Moet ik mn zus maar vragen voor dit weekend, morgenochtend vroeg vertrekken we naar Belgie voor een beurs, maandag pas weer terug.
Heb ik er zin in? Nou niet echt, tis nu eindelijk zover dat ik weer met de pony bezig kan, moet ik weg! ;(

Maar zojuist de inschrijvingen voor de menwedstrijden de deur uit gedaan. Vind t toch wel spannend :D
De eerste is in Gorssel, bij mijn eigen club. Ze verwachten toch wat van me, maar als ik niet kan oefenen.....

Maandag een mailtje gestuurd naar mijn instructeur/rijder waarbij ik groom. Dat ie zich toch maar even op moest geven voor de indoor in Laag Soeren 27 feb, want we willen revanche.. :) En krijg meteen een mailtje terug met zijn ingevulde inschrijfformulier! :D Ben benieuwd of ik dan ook bij hem moet helpen. Word een drukke dag!

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 14:07

@ lienepien, zag dat jij in een topic begon over voorst... kan ik me bij jou inschrijven dan?

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 14:08

leuk lienepien!

ik ga me eens omkleden, een bakje yoghurt eten en dan op pad met de grote hond,, tevoet naar stal, en daarna heel de avond leren..

lienepien610

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 14:18

Helaas..
Ik help daar wel (jury vaardigheid/speel uw spel), rij er de dag erna, maar heb verder (nog) niks met de organisatie te maken. Ja, ik ben groom bij hem.
Hier kun je je opgeven en vind je informatie over de Shetlandmendag.
Het is nu trouwens niet in augustus, maar vanwege de planning van een andere wedstrijd is het verschoven naar 31 juli, anders heeft hij bijna geen vrijwilligers die kunnen helpen.
Wees er snel bij! Het zit gauw vol!
Zijn er nog meer die daar willen rijden? :)

Ik hoop me zo ook om te kunnen kleden om naar de pony's te gaan. Wil toch wat proberen voor we weggaan! Ze zal wel weer een lekker stuiterballetje zijn :):)