Ziet er leuk uit. Toch wel lief dar hij gedoogd wordt door hrb.
veel succes, allemaal!
Was gezellig, vanavond; zal eindelijk weer eens goed gaan slapen, denk ik, hahaha.
janouk
Geplaatst: 24-10-14 23:29
Gedogen is het juiste woord. Bjorn is een harde werker en hrb doet graag een pasje terug, uit de trek en laat hem het werk doen. Haha als hij raag wil, mag hij het best van haar
Biancacoo
Geplaatst: 25-10-14 07:03
Geweldige foto !! Bjorn...helemaal blij hoofd !! Janouk zo van....tja..nou zeg...t'moet maar...ga je gang..ik loop hier wel mooi te wezen...kun jij laten zien dat je sterk bent..haha..supersnoeten !
hondjes hebben al wat lekkers op..nu straks op pad..trainen in het bos..kort rondje t'is al 11 graden....dat is nog net koud genoeg...
fijne dag allemaal.. wedstrijdgangers.heel veel succes !!
ik heb nog niemand gevonden die zo gek is..om morgen al heel vroeg met me mee te gaan.....jammerrr...
nou...tot laterrr..
tine10
Geplaatst: 25-10-14 07:42
Goedemorgen
Bianca: lekker aan het trainen met de honden. Ik wil wel met je mee, maar heb al wat anders. Lijkt me supergaaf om eens in het echt te zien. Janouk: ziet er leuk uit. Ava: en? lekker geslapen? Maisie en dingetje: succes
Helaas toch niet fijn geslapen. tussendoor nog maar proberen wat mee te pakken.
Biancacoo
Geplaatst: 25-10-14 10:36
Fijn getraind, extra uitdagingen dichte slagbomen waar we omheen moesten...brave hondjes!! Ging goed !!
Ava. Niet goed geslapen. .balen.
tine10
Geplaatst: 25-10-14 11:47
Bianca heeft vaardigheidsparcours afgelegd. Erg knap zonder leidsels . Wil je weer eens een filmpje maken en hier plaatsen, ik vind dat zooooo gaaf.
Net thuis van de minimarathon. Omdat ik me heel beroerd voel, zijn pony en ik thuis afgezet. manlief en zoon blijven tot de prijsuitreiking. Pony staat inmiddels met zijn vriendjes in de zomerwei. Ik ben nu aan het lunchen en ga zo lekker naar bed.
Ben echt super, super, supertrots op zoonlief. Hij heeft een heel mooi, ponyvriendelijk parcours gereden. Helaas bij 1e manche op laatste poortje een bal en bij de 2e manche had hij 2 ballen. Maar 1 bal was papa zijn schuld. Die mepte er tegen aan toen hij Amerigo met de zweep aantikte. Zoonlief kan de menzweep nog niet vasthouden (te zwaar), dus heeft voor de vorm een lange dressuurzweep in de handen. Paps staat achterop met de menzweep, maar moet dan dus om zoon heen om pony aan te tikken. Tja dat moet je dus niet doen in een marathonhindernis, dan vallen er extra ballen .
Later zal ik nog proberen filmpjes te plaatsen, camera is nog op de manege.
avaluna
Geplaatst: 25-10-14 12:01
Knuffel voor Tine! Hier merkten we dat groom en kind gewoon niet op elkaar ingespeeld zijn, gelukkig wel geen zweepincidenten, maar top gedaan, hoor! Ben benieuwd naar filmpjes.
Tine slaap lekker. Groomen bij kindlief lijkt me best moeilijk. Hier gisteren een rondje gewandeld met Candy gek hoe goed dat kan doen. Ik twijfelde de laatste tijd echt om afscheid van mijn kanjers te nemen. Werken huishouden en ons mennetje kosten veel tijd waardoor de pony s minder aandacht krijgen en ik ook minder zin krijg om ze opnte pakken. Mijn wandeling liet me zien dat ik er gewoon tijd voor moet maken. Hopenlijk dat er snel een huisje gevonden wordt voor de shet van mijn ouders.
Biancacoo
Geplaatst: 25-10-14 15:16
ach ja..volgende keer beter..dit jaar had ik zelf mee willen doen in knegsel..maar dat is al afgevallen.haha.. sonjim..dat heeft even tijd nodig om weer balans te vinden tussen werk..kindje en pown's.. duim ervoor dat je moeder's paardje snel een leuk thuis vind.
Tine, leuk voor je zoontje dat het zo goed ging.
filmen van de hondjes tijdens trainen...lukt me niet ..telefoon te slecht voor..en gopro te duur... haha..
tine10
Geplaatst: 25-10-14 16:16
Bianca: oeps, ik dacht dat jij een camera had, omdat je wel eens filmpjes hebt geplaatst. Nou, maar hopen dat Sint je heel lief vond dit jaar
Biancacoo
Geplaatst: 25-10-14 16:48
nee, had een heel goede telefoon, die goed kon filmen..maar die ging stuk..zo vreemd sint heeft me een busssss gegeven..dus dat word h'm niet..haha..
Zooooo knap van jullie zoon Tine En idd Janouk kijkt echt zo van duh, sloof jij je maar uit Knap zeg van jou dat je dat kunt zo zonder leidsel of touw Biancacoo vind dat echt ongelofelijk. Avaluna moeilijk slapen is ook niet makkelijk met zo'n been... Sonjim als mama van zo'n kleintje is het niet altijd eenvoudig tijd voor jezelf en je pony's te vinden maar als je die even hebt kun je er dubbel van genieten... en dan ben je ook weer gelukkiger als mama
Wij hebben vandaag een heel mooie en goede seizoensafsluiting gehad van endurance. Mooie wedstrijd, best lastig terrein want bij tijden erg glad en nat. Was al van plan rustig te rijden maar heb me daar dus ook zeker aan gehouden want wilde geen ongelukken (11.5 km/uur gereden). Ollie was bij aankomst nog topfit, finishte met hartslag 40, nakeuring 36 en locomotie A. We zijn nu klasse II startgerechtigd. Ben daar erg trots op. Voelde me eerst beetje schuldig dat ik toch nog een wedstrijd wilde starten terwijl ik eigenlijk na Otterlo zoiets had van het is klaar. Maar ze voelde nog zo goed de laatste weken en ze ziet er zo goed uit. Resultaat laat wel zien dat ze nog steeds topfit is ze liep steeds met oortjes erop en heb haar de hele weg in moeten houden Nu wordt volgend jaar de uitdaging om te kijken of ze wat langere afstanden kan lopen... en vooral of ik dat dus ook kan . Mocht dat trouwens niet lukken ook geen man overboord dan gaan we gewoon op deze afstand verder en proberen we (nog) hoger te eindigen in alle klassementen
tine10
Geplaatst: 25-10-14 20:01
VHU: het jaar mooi afgesloten zo. En lekker genoten. Sonjim: wat VHU ook zegt, af en toe ook gewoon dingen voor jezelf doen, dan ben je gelukkiger als mama.
Zoonlief is vanaf half 6 naar het buurthuis voor spooktocht. Kan pas rond elf uur weer opgehaald worden. Ben heel benieuwd, zal best griezelen worden haha
Is inderdaad even de balans zoeken, maar als ik er bijna niet aan toe kom heb de neiging vooral het negatieve te zien, het werk en dergelijke wat ik ermee heb. Maar gister bleek voor mij des te meer hoe veel ontspanning ik eruit haal. Het mooie is ook wel als ik zo'n dipje heb en ik deel dat met manlief dan zegt hij als je ze wilt verkopen mag het van mij niet. Hij weet stiekum heel goed hoe hard ik die uitlaatklep nodig heb, soms ziet hij dat zelfs beter dan ik zelf.
Ava hopenlijk vannacht een betere nacht voor jou.
Tine ben benieuwd of je zoontje vannacht nog slaapt na zo'n spooktocht.
Biancacoo
Geplaatst: 25-10-14 20:25
vhu, fijn zeg, goed gedaan van jullie allebei ! erg mooi om zo het seizoen af te sluiten !
Sonjim....is ook lastig, maar wel mooi dat je nu met wandelen zo genoten hebt..
Tine's zoontje op griezeltocht...hmmm...niets voor ons zoontje..ik had ook zoiets gelezen voor hier in het dorp..maar..neej..maar niet..ik hoop dat jou zoontje het naar zijn zin heeft...
sonjim
Geplaatst: 25-10-14 20:29
Voor mij blijft ook het gemis van wieneke echt zwaar, raar is dat hoe die ene pony steeds weer bij me spookt. Zo erg dat als ik even niet geweest ben door vakantie of na de bevalling ik me verheug om haar weer te zien, om dan te realiseren dat ze er niet is. Iedere keer weer een klap. Dit is mijn Wieneke liedje http://www.youtube.com/watch?v=1ji7Wh2po3M
VanHuisUit
Geplaatst: 25-10-14 20:54
Ach dat is ook zo vreselijk moeilijk Sonjim Wieneke was zo 'jouw' pony dat is puur diep verdriet Sonjim en dat heeft tijd nodig
Vind je zoon erg dapper Tine! Die van ons is ook niet zo van de spokerige net als die van Biancacoo
Biancacoo
Geplaatst: 25-10-14 21:01
Sonjim...dat is heel zwaar...herkenbaar. ...ik heb dat nog steeds met vamor... Mooi lied..
avaluna
Geplaatst: 26-10-14 07:17
Echt super van jullie zoon tine! Bedankt voor de filmpjes. We wilden hier ook wat indoors gaan doen met dochter, maar wordt da maar volgend jaar.
wat goed, vhu; gefeliciteerd!
ik vond het meer dan 10 jaar lang lastig dingen voor mezelf te doen als moeder; 2015 wordt mijn jaar.
telefoon is leeg... heb veel zenuwpijnen; daar kan ik helemaal niet van slapen, misschien toch maar even vragen voor wat, waren die i het zb zk licht dat ik er nog niet van kon slapen.
VanHuisUit
Geplaatst: 26-10-14 14:19
Wat vervelend Ava, word je zo moe van Ik heb eerlijk gezegd ook pas sinds een a twee jaar dat ik wat meer aan mezelf toekom, maar wilde Sonjim niet ontmoedigen Hier day after wedstrijd met de bekende (natte) enorme zooi Snelheid was uiteindelijk 11.68 en beste hartslagen van heel het wedstrijdveld
VanHuisUit
Geplaatst: 26-10-14 15:09
Nog één keer spam dan hou ik er mee op hoor Knappe dappere Ollie in actie in de mist van de Peel.
tine10
Geplaatst: 26-10-14 15:44
VHU: gave foto Ava: vervelend van je pijn
Ik ben blijkbaar een slechte moeder , want ben 6 weken na de bevalling heel voorzichtig weer begonnen met rijden en ben dat gewoon regelmatig blijven doen. Zoon in kinder/wandelwagen bij de bak.
Zoonlief had het gisteren soms wel eng gevonden hoor, maar gelukkig ook goed geslapen. Hij is nu met Amerigo op buitenrit vanaf de manege. Een rit van 2 uur. Zo jammer dat ik zelf niet mee kan doen. Als ik zelf mee had gekund, had hij op Samoerai mee mogen doen, dat zag ik nu niet zitten, omdat ik niet weet hoe zij zich gedraagt. Van Amerigo weet ik gewoon dat hij met dit soort dingen super betrouwbaar is. Na afloop straks gezamenlijk snert eten.