Man met hond

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VanHuisUit schreef:Jeetje Gem is toch wel heftig hoor dat de DA nog zo vaak langs heeft moeten / moet komen.... nou hoop dat het zonder al te veel littekens mooi geneest al met al....
Hier zo naar stal... als ik er komhad gisteren vrijwel lege tank maar geen bankpasje in mijn portemonnee en ook geen cash geld meer. Dus op reservetank thuisgekomen maar hoop nu toch wel dat ik nog net genoeg heb om die 2 km naar tankstation af te leggen want hij is echt heel, heel leeg
ezelvrouwtje schreef:Weekeind wezen rijden, snelheid (of moet ik zeggen traagheid) verbeterd naar een gemiddelde van 5.26km per uur. Dus ietsie beter.
Heb shirt laten maken voor 9 juni (Bicci), met de lijfspreuk van mijn span. Als goed is, krijg ik het vandaag binnen.............. heel benieuwd.
janouk schreef:Update Janouk
De veearts komt zo bloed prikken om een aantal ziektes uit te kunnen sluiten (salmonella, cushing, mineralentekort). Afspraak donderdag op de kliniek bij de veearts en hoefsmid van Image voor Janouk. Zij hebben zoveel ervaring met hoefbevangenheid. Kijken of zij iets kunnen vinden.
Janouk is nog steeds Janouk; brutaal en fris. Boos omdat ze het oude hooi niet te vreten vindt. Ze reageert goed op de medicijnen. Ze loopt redelijk goed en belast goed haar voeten.