Man met hond
Het is een 2,5 jarige blonde Bouvier teef. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb er ook zo eentje voor Pown, zijn idd net buitenaardse wezens die rondlopen hahaha
hopelijk heb je snel duidelijkheid en knapt ze gauw weer op
Maar gelukkig na de betadine wasbeurt gaat het beter.....volgende keer maar gelijk even wassen als ik uit zo'n waterput kom
op wie ik niet reageer.
?
!
voor mosel! (ik wil elke keer mossel typen
)
) in 1x op zak
Komt goed. Je instructeur stuurt je niet voor niks op examen toch?! 
had gisteren vrijwel lege tank maar geen bankpasje in mijn portemonnee en ook geen cash geld meer. Dus op reservetank thuisgekomen maar hoop nu toch wel dat ik nog net genoeg heb om die 2 km naar tankstation af te leggen want hij is echt heel, heel leeg
. Hij had kéurig gepoept op de wc, "knappe knul", maar ik kreeg zijn billen niet lekker schoon met droog papier. Even naar de keuken voor een vochtig billendoekje uit zijn tas, kom ik 10 seconden later terug, had hij de hele wc rol afgedraaid, met zijn handen aan de bril gezeten (zat een "streepje" op), een paar druppels plas gelekt en daar met zijn sokken doorheen gewreven....
VanHuisUit schreef:Jeetje Gem is toch wel heftig hoor dat de DA nog zo vaak langs heeft moeten / moet komen.... nou hoop dat het zonder al te veel littekens mooi geneest al met al....
Hier zo naar stal... als ik er komhad gisteren vrijwel lege tank maar geen bankpasje in mijn portemonnee en ook geen cash geld meer. Dus op reservetank thuisgekomen maar hoop nu toch wel dat ik nog net genoeg heb om die 2 km naar tankstation af te leggen want hij is echt heel, heel leeg

Ik hoop dat ik zaterdag nog in Roosendaal kom 
) kun je op actieradius -- (Géén dus) nog best een stukje rijden 
) 
sterkte voor Mosel en hopelijk is alles straks weer helemaal in orde en kun je de DA voorlopig even afzwaaien
oppaskindje had beter in zijn broek kunnen poepen, had je er minder werk aan gehad
Oh nee

ezelvrouwtje schreef:Weekeind wezen rijden, snelheid (of moet ik zeggen traagheid) verbeterd naar een gemiddelde van 5.26km per uur. Dus ietsie beter.
Heb shirt laten maken voor 9 juni (Bicci), met de lijfspreuk van mijn span. Als goed is, krijg ik het vandaag binnen.............. heel benieuwd.
janouk schreef:Update Janouk
De veearts komt zo bloed prikken om een aantal ziektes uit te kunnen sluiten (salmonella, cushing, mineralentekort). Afspraak donderdag op de kliniek bij de veearts en hoefsmid van Image voor Janouk. Zij hebben zoveel ervaring met hoefbevangenheid. Kijken of zij iets kunnen vinden.
Janouk is nog steeds Janouk; brutaal en fris. Boos omdat ze het oude hooi niet te vreten vindt. Ze reageert goed op de medicijnen. Ze loopt redelijk goed en belast goed haar voeten.
Gelukkig dat ze haar voeten belast. Hoop snel dat je meer weet, deze onzekerheid is niks!
tjonge heb haar nog niet zo meegemaakt, echt kop tussen haar benen en van die ronde bokken. Nu is galop aanspringen echt nog niet bevestigd en dan is dat natuurlijk wel een leuke gelegenheid om even los te gaan. Toen was ze helemaal hyper, het arabieren bloed kwam ernstig boven drijven zeg maar
, maar wel erg mooi te rijden super uitgestrekte draf en ze was heerlijk aan het werk. Mooi afgesloten dus al met al goed gegaan en tevreden.
geen idee hoe die vacht zich houdt, bij mijn vorige stal hadden ze ezeltjes en die vacht ziet er toch wat anders uit dan dat van een paard.

(brandstofmeter gaat op tandwiel.. Hij is vól, halfvol of leeg..
)

en lekker gelest ook 
). We wachten op de bloeduitslagen. Morgenochtend vroeg vertrekken we richting Roosendaal Kliniek Visdonk om hun mening te horen en hopen dat Van Nassau ook voor Janouk een wonder kan verrichten.
niet om te vreten vindt. Op het zand stapt ze goed. Maar ze krijgt pijnstillers, dus er is nog niet zoveel van te zeggen. De hoeven zijn gelijk van temperatuur. De toestand is veel beter dan zondag, dus dat is mooi. Maar hoe het verder gaat?