[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

annemie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 08:55

Wat een naar bericht over janouk! Hoe is het nu met HRB? Sterkte!
Zag een leuk filmpje over Melody.
VHU student aangepakt en lekker aan het rijden met Ol, super zeg! Wat kun je daar toch blij van worden. Gaat het nu weer helemaal goed met Ollie?
Gaaf filmpje van de honden!
Aks weer opgeknapt en lekker aan de wandel. Mooie foto's
Jenkins ook weer een stap verder, mooie foto's!
Ben jaloers op gem met zo'n mooie omgeving...
Smickey al druk in de weer.
Frensie succes gewenst!
Fijn dat het goed gaat met de pony Biancacoo!

Gisteren de hele middag in de tuin gewekt. Was hard nodig en het resultaat mag er zijn maar kan nu niet meer bukken om mijn sokken aan te trekken. Rotlijf.......... Hoop dat het straks wat beter gaat na een langzame opstart want ik wilde nog even een ritje met de merrie maken in de regen. Hoop dat het van de week snel droog wordt want dan kan het gras worden ingekuild en kan ik eindelijk weer eens dressuur rijden in de wei. Kan nu niets anders dan over de weg helaas....

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 09:58

Goedemorgen

Wel bijgelezen. Leuke foto's van aks en jenskins. Arme janouk die gelukkig al iets beter gaat.
Pony bij biancacoo gaat gelukkig ook weer de goede kant op.
Frensie en VHU leuke wedstrijddag in ermelo gehad.

Ik heb het druk met de paarden en hond van mijn ouders aangezien mijn ouders en mijn
zusje een weekend weg zijn. Heb nu 2 honden thuis en moet die van mijn ouders uit gaan laten
ben dus 3x per dag bij de paarden. Gisteren hadden we met vriendinnen en 1 vriendin die een
paarden coach opleiding doet een groepssessie gedaan bij mijn ouders met ferro. Was wel
appart om een keer te doen.

Gisteren zijn er ook mensen voor Jeroen wezen kijken en vandaag komen ze hem ophalen.
Hij gaat wel weer de mensport in dus ik ben benieuwd!!

Ook nog met robin gereden gaat redelijk alleen rechtsom wil hij vluchten dan gaat ie hard
lopen. Hopelijk kan de tandarts dat oplossen.

Frensie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 11:08

Hier niet op wedstrijd... tijdens invlechten bijna van mijn stokkie gegaan, zweet brak me uit en werd enorm misselijk!! Nog even geprobeerd om na rust weer verder te vlechten, maar bleef trillerig en zweterig. Lig nu dus op de bank onder een quilt. Wedstrijd afgezegd, Bieb weer teruggezet in de wei, vond ie niet erg ;)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 11:10

beterschap Frensie :(:)
En die bieb komt er mooi vanaf := ;)

Maisie pony verkocht. Fijn dat ie de mensport in gaat! :)

Hier vanmiddag even naar de epplejeck :)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 11:54

Na redelijk rustige nacht, stapt Janouk vanmorgen veel beter. Ze belast 4 benen gelijk. Hoeven zijn minder warm. Het oude hooi wordt niet op prijs gesteld. Ze reageert goed op de medicijnen.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 12:03

Gelukkig is er verbetering!!

Beterschap Frensie!

Aks, voel je je al wat beter? lekker naar de EJ, moet ik ook heen.

Hier is de koorts gezakt, nog wel flinke keel pijn en duf %) zo toch maar op de scooter naar Sil proberen te gaan.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 12:16

ik ben weer helemaal :):) Heb koffie gedronken, lenzen in. En nog altijd geen hoofdpijn :)
Meestal duurt migraine bij mij maar 1 dag, dat ik nu 2 dagen brak was was al uitzonderlijk.. (dat ik zoveel met de wc moest kletsen ook..)

Heb wel reuze last van m'n nek.. Weet dus ook waarom ik migraine had :o Ik moet nodig weer eens naar een osteo :=

Sterkte met op scooter klimmen naar pony.
(epplejeck heeft de komende dagen 25% korting op artikel naar keuze :) )

En de superhorse in breda heeft opheffingsuitverkoop.. Jammer, die hadden tenminste cavalor voer.. :\

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 12:24

Gelukkig ben je weer helemaal beter :D

Weetje wat gister heel raar was?
Ik lag dus met koorts in bed en ineens kreeg ik heel veel trek in friet..
Mijn vriend zo lief om nog te halen ook.. dus friet gegeten en daarna ging al snel de koorts weg.. raar toch :?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 12:27

:') da's wel raar te noemen ja :=
ben je sowieso een friet liefhebber of niet? Anders eh... := Niet misselijk smorgens? :=

Wij aten gisteravond chinees.. Ben toch maar heel voorzichtig geweest hoor :o Vanochtend ook.. Toch bang dat 't niet goed valt :=

Wel brave vriend :))

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 12:30

Haha ja ik ben gek op friet.. ook op zout haha.
Dat de friet er eenmaal was werd ik van de geur wel beetje misselijk, maar toch gegeten en daarna ging t al snel wat beter met me haha.
Ik ben sowieso niet echt een overgever, zolang ik mij kan herinneren heb ik altijd gewoon nog kunnen eten als ik ziek was.. :P

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 12:45

ooh ik kom een foto tegen uit de oude doos :oo
Afbeelding
Wat was dat een gaaf dier :)) Een van de enige grote paarden waar ik op kom omdat ik 'm gewoon zo ruig vond :))

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:06

Da's een flink peerd Aks! Loopt er lekker bij zo op de foto :)
HRB Janouk goede dag.... pfff is wel afzien zeg zo in het topic en op facebook vond ik het al eng om te gaan kijken maar als eigenaren is dat natuurlijk echt zwaar.... heel veel sterkte Janouk :(:)
Smick visite die naar kinderkamertje komt kijken <3
Frensie niet naar wedstrijd :(:) en echt niet lekker :\ balen.
Annemie enorm in de tuin bezig geweest en nu brak (we hebben volkstuintje gehad, wat kun je daarin kapot gaan zeg.... maar was wel vreselijk lekker).

Wij zijn hier kamer van zoonlief aan het opruimen/upgraden, nou ja 'wij', manlief en zoonlief. Wat een zooi :x
Ik zit voornamelijk tentamens na te kijken en probeer straks nog naar pony te gaan. Vanochtend wel even in de wei gezet, voer klaargezet en gemest maar het weer lijkt hier mee te vallen, stap er dan graag nog even op. Vooral omdat ik echt keihard aan het nakijken ben (dat is zulk geestdodend werk maar je moet toch opletten echt niet mijn liefhebberij).

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:08

sterkte met je tentamens nakijken :(:)

Ja was flink paard. Mijn gelegenheidspaard toen. Van stalhouder destijds ''als je wil klim je er maar op hoor'' Tuigmerrie :) Grote zuurpruim in de omgang :o Maar ze reed zo gaaf :o

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 20:35

gelukkig gaat het wat beter met janouk. hopelijk houd ze de vol.

Wel mee gelezen maar heel veel weer vergeten. Druk weekend met van alles en nog wat. Gisteren een heerlijke rit gemaakt in Hellendoorn. Wat is dat toch heerlijk, door de bossen heen toeren. Heel stuk gegallopeerd met db heuvel op. Achter de meiden te paard aan. Plassen training gedaan. Ging aandig maar wel een paar keer weer een jump erover.

Morgen met db en ted naar de hoefsmid. Met het de veulens gaat het super. Ze lopen nu overdag allemaal bij elkaar in de wei. Heerlijk. Kan ik uren naar kijken.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:15

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:49

Ik lees ook mee hoor! Maar gisteren nieuwe hond gekregen, kost nog ff wat tijd. Nu heb ik haar stil gekregen met een stuk bot hihi. En vandaag gewerkt van 11 tot over 18 dus nu gaar.. Was echt druk in de winkel. Nog uitgescholden door een mevrouw. Altijd leuk als ze om mijn chef vragen en zeggen dat ze er werk van gaan maken :P

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 07:31

leuk ipsilonka! nieuw hondje
en balen van de klant

Fotos van gem kijken

Gisteren bij de EJ geweest. Nieuwe coolinggel gekocht (vorige keer met sloot avontuur halve pot op de beentjes gesmeerd. Wilde toch graag een pot achter de hand hebben. Ook fijn voor eigen stommiteiten :P )
Na 6 jaar ging mijn bakje met elastiekjes toch wel ver leeg.. Dus maar alvast een nieuwe gekocht (na 6 jaar zijn ze ook ver verduurd :') )

En tenslotte
Afbeelding
Een prachtige..
Een afzichtelijk vliegen-afschrik-ding :')

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 07:47

Et phone home......
Goedemorgen allemaal.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-13 08:38

Goodmorning all

*rent naar fysiotherapeut* (=laat)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 09:49

burka is weer trg :+

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 09:54

anders wordt ie herkend :')

En die kap werkt als een tierelier!
Gisteren gekocht, en vandaag regent het als een malle. Geen vlieg te zien
:')

Ik heb overigens met mijn duffe hoofd gisteravond vergeten lenzenvloeistof bij mijn lenzen in het bakje te doen...
Vanochtend ontdekt, en vloeistof erop gekapt.
Heb ze nu in :') Gaat vooralsnog best redelijk :=
Ben zo lekker helder bezig :+

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 09:57

Update Janouk
De veearts komt zo bloed prikken om een aantal ziektes uit te kunnen sluiten (salmonella, cushing, mineralentekort). Afspraak donderdag op de kliniek bij de veearts en hoefsmid van Image voor Janouk. Zij hebben zoveel ervaring met hoefbevangenheid. Kijken of zij iets kunnen vinden.
Janouk is nog steeds Janouk; brutaal en fris. Boos omdat ze het oude hooi niet te vreten vindt. Ze reageert goed op de medicijnen. Ze loopt redelijk goed en belast goed haar voeten.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 10:17

IPS nieuwe hond :D wat voor?

Aah Dids is vermomd! Heeft hij m vandaag ook op? Wat ik mij afvraag namelijk, heb wel eens gelezen dat met regen die dingen kunnen gaan plakken bij de ogen en ze dus niets meer zien?

Smickey succes bij de fysio :)

Gelukkig is Janouk nog steeds Janouk, hopelijk komen jullie er achter wat het is.

Ik blijf vandaag toch thuis van werk.. voel me nog niet 100% en om dan naar Amsterdam te reizen en nog een kwartier in de regen te lopen lijkt me niet verstandig. Wel balen dat ik dan geld misloop... maarja
Net wel auto rijles gehad, 6 juni examen namelijk.. maar de lessen gaan nog steeds slecht dus heb niet veel hoop haha.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 10:31

Ik duim door voor janouk

#jenkins, nee hij heeft m niet op nu. Wil graag observeren als ik hem er de eerste keer mee los laat. Maar deze kap gaat niet op de ogen plakken hoor ;) zie je die lelijke boogvorm, zwarte streep. Dat is kunstof. Een van de redenen waarom ik deze heb gekocht. Kan namelijk niet bij elke bui gaan afdoen :)

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 10:33

Oow oke :D Ja weet ook niet of het waar is hoor, maar las het ooit eens op bokt, dat de paarden van diegene in paniek door het draad renden omdat ze niets meer zagen.
maar zo'n kunstof boogje erin is erg handig!