[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 16:10

Prinsjeh. alvast gefeliciteerd !! en genieten zo'n rit met Mick !
Vhu...moeilijke beslissing...Snuit is een superleuk dier, en je loopt vast tegen iemand aan waar hij perfect heen kan...aan de ene kant zou ik best hem een plek willen bieden, aan de andere kant...niet verstandig.. ^)
Aks..een doe niks dag..in flubberkleren..super, en een heel gave bus !!
vhu ook nog een stoere auto <<) rijd vast super !
Lanouska mooi filmpje van Uzma en jou, wat een prutweer..
Nouvel..ook een moelijke tijd met Fifi gehad, en nog steeds veel spanning, wat is wijsheid....dat moet de tijd nog uitwijzen..lastig zeg ! :(:) enorm balen dat het niet loopt zoals je graag wilt...
Ollie..is je wagen er al ?? geen wedstrijden, kun je straks mooi wennen aan je nieuwe wagen !
hier was het prima weer ! we zijn net terug van ijsje halen...jummie gesmuld ! :):)

Smickey2011

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 17:19

@Avaluna: hihi… dat zou een leuk kadootje zijn /3 En balen dat het weer spelbreker was in jullie programma, maar nu dus lekker rustige zondagmiddag met Penny-gehalte :D

@Akshay: ook een rustige zondag dus, vol in staak in flobberkleren :(:) En joh, jij bent toch vaak zat met Didds bezig? Ik lees altijd over mooi longeren en ingespannen werk… ziet er altijd super uit dus hij komt niets tekort schat ik in ;-)

@Maisie: het gele ding is hier ook aardig aanwezig, zowaar een soort zomerse dag (of het ligt aan mijn humeur ;-) ) En met Robin een aardig "survival"-ritje gedaan zo te lezen… Komt wel goed schatje :(:) Bedoel je met zo'n huis met spullen voor van die bouwmaterialen zoals stenen en ladders en toestanden? Daar is Mick ook altijd bang van, dan moeten we echt goed uitkijken, vooral als er pallets met tegels ofzo staan die in plastic gesealt zijn, dat is kennelijk echt het summum van eng voor hem.

@Biancacoo: hmmm, klinkt goed zo'n ijsco :9 :D

En wij gaan nog ff naar stal :wave:
Zitten hier nog 'tour'-volgers??? Ik vind het altijd beetje saai, elke dag die wielrenners op tv...

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 17:24

ja dit huis was met gesealde pakken hooi, trekker met hooischudder, boomstammetjes auto trailer blafende hond. Dat was even to much. Nou reageren robijn en ferro daar ook altijd dus had het wel verwacht.

Mijn man kijkt wel naar de tour. De laatste km iig. Ga er ook niet een hele dag naar kijken.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:01

hier ook man die kijkt, meestal laatste km-ers, zelf kijk ik niet, vind het wel een enorme prestatie van die mensen !!!!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:09

@Maisie: wel superdapper dat je dat met Robin al durft... en als het dan toch goed gaat, kan hij daar weer vertrouwen door krijgen, dit 'plaatje' heeft hij nu een keer gezien en overleefd, dus wie weet gaat volgende keer al beter/rustiger :j

@Biancacoo: de laatste km's zijn minder erg, haha, da's zo afgelopen :))

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:15

Thanks voor het meeleven met de beslissing.

Citaat:
@ VHU; moeilijke beslissing, maar het lijkt mij dat er genoeg kundige menners zijn die wel met Snuitje kunnen mennen... jij kan het ook en, niet om je te beledigen, het lijkt me niet dat jij de enige zal zijn die dat kan.

Ik reageer er toch op.... maar het mij gaat erom of ik de verantwoordelijkheid wil nemen om hem te verkopen als menpony en dat durf ik niet. Voor het overige is het een schat van een dier en ik hoop gewoon dat we een fijne plek voor hem kunnen vinden.

Vanmiddag lekkere lange ontspannen rit met Bente gemaakt. Eerst met het vierspan en een andere aanspanning mee, daarna toen we weer terugwaren ben ik nog 1.5 uur langer rondgereden. We kwamen op een pad wat ik nog niet kende echt een e-nor-me stier tegen. Stond achter heel dun schrikdraadje. Zo die was zo enorm, ik was er bang van. Bente niet 8-) zal er van de week nog eens langsrijden, durfde nu geen foto te maken was zelf te erg onder de indruk }:0

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:20

@VHU dappere beslissing. Ik hoop dat je voor Snuit net zo'n fijne baas vindt als Ollie voor Simba.

@nouvel Zonde van je dip. Misschien is 2 weken vakantie, even helemaal niks een idee. Gewoon even afstand nemen en Spook even Spook laten zijn. En dan met goede moed na 2 weken weer oppakken. Kom anders een paar keer meelessen bij Jeremy in Lisse op vrijdagavond. Verandering van spijs met de les wil ook nog wel eens andere inzichten geven. En Jeremy is erg goed in het rust brengen in de aanspanning. Dat is komt vooral op Prinsjesdag wel van pas.

Ik heb gegoogled naar Dirndls. In Nederland vond ik alleen Carnaval outfits :+ of Erotische Tiroler outfits <<) Dat laatste had sterk Paul zijn voorkeur >;) maar om nu zo in de optocht mee te rijden. Dat gaat zelfs mij te ver. Om nu in het knalroze of oranje mini dirndl outfit rond te huppelen. Word ik toch iets te oud voor.

Daarom besloten een echte Oostenrijkse/Beierse outfit in Duitsland te bestellen. Dan maar meteen goed en op kleur. Als de jurk er is, zal ik een foto maken. hahaha *-:)
http://www.trachten-dirndl-shop.de/dame ... rot?c=1211
vooral het korte blouseje vindt Paul wel interessant :o?

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:23

@Janouk: _O- Die erotische variant is natuurlijk wel uitermate geschikt voor bepaald gebied in de Hoofdstad _O- :+

@VHU: Heerlijk gereden, wat leuk dat je met hele groep vertrok, gezellig :j

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:26

Afbeelding

Afbeelding

Zoiets? Ik geloof niet dat dit is wat je ze bedoelen met kleding aangepast bij het rijtuig.

_/-\o_ :D

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:32

hihi, dan moet het rijtuig wel een pooierbak zijn :))

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:32

Hahaha Janouk die man van je ziet het helemaal gebeuren :P zou toch wel supermop zijn als je zo op de wagen ging zitten zeg :P
@PrinsjeH 't was lekker weer he, we waren we jullie bijna tegengekomen denk ik in de Pannenhoef en het is altijd erg gezellig met zo'n groepje op pad. Alleen vindt Bente de menzwepen toch altijd erg spannend :7 .
@Maisie dapper hoor, ik zie Robin er zo langskruipen 8-)
Aks baaldagje :(:)
@Nouvel hoe gaat het met Ferro, de stoere zwarte man 8-) Je zult het waarschijnlijk allemaal allang hebben geprobeerd maar we hebben Bente sinds dus een week of 3 nu op magnesium staat plus foenegriek en ze is echt relaxter. Kan er nu gewoon opstappen en dan direct mijn benen er tegenaan, dus veel fijner direct te rijden. Dat was eerst echt uitgesloten. Dan was het net alsof ik schrikdraad of brandnetels aan mijn benen had }:0 zo reageerde ze dan....
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 15-07-12 19:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:35

Outfit voor Paul:

Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:37

_O- ojee dat is ook echt fout :=

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:40

Hahahaha, prinsjeH waar heb je die outfit gevonden!!! Hilarisch!
Het lijkt hier onderhand wel een 18+ HK topic te worden ;)

VHU lekker ritje gemaakt met Bente!
Aks een baaldag... :(:)
Bicci veel verkocht op de rommelmarkt?
Maisie spannend ritje met Robin. Gelukkig helemaal goedgekomen.

Hier gelukkig geen tour kijker! _/-\o_

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:45

:x hihi 18+ topic... _O-

@VHU: de Pannenhoef was echt goed rijden vandaag en 't allerbeste was wel dat we geen één daas hebben gezien, we hebben echt super genoten!!! Zo gaaf als zo'n machtig paard die kar voor je uit sjort door de blubber en modder, heerlijk <3

@Frensie: jij boft maar met jouw geen-tour-kijkende man :j

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:49

PrinsjeH schreef:
hihi, dan moet het rijtuig wel een pooierbak zijn :))

ook vet!!

hahahaha

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:49

zo, rommelmarkt was leuk en zelli ej ng-tje?

ik heb van 4 volle dozen 1 gemaakt :D

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:53

keigoed Bic, dat ruimt tenminste lekker op!

Ik ben weg, ga ff opruimen van 't eten :wave:

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:54

@Janouk: mooie Dirndl heb je uitgezocht :j . Ik moest vroeger tijdens mijn stage (in een hotel, voordat jullie weer vieze dingetjes denken) ook in Dirndl lopen, manlief (toen nog vriendlief) vond het het ook zeer geslaagd :D .

@VHU: dat vind ik ook spannend zo'n stier, cool dat Bente niet onder de indruk was.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 20:01

ik heb een lesje cultuur nodig!!
Waar staat ''dirndl' voor? := :o

super bic! ik ken die transformatie ook, maar dan met geld. Van 40 euro 10 euro maken! Kost me niet eens een hele dag! :')

zit inmiddels aan een paardendosis pijnstillers :') Gaat lekker :')

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 20:08

hahahahahahahaah
aks _O-
moet zeggen, die vorm ken ik ook,
nu gelukkig keer niet, hahaha :+

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 20:34

haha, Aks, een dirndl is zo'n Oostenrijks jurkje als op de plaatjes van Janouk (maar dan lang :)) ) :D

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 20:38

oke, dus dirndl staat voor oostenrijks jurkje! *pling*
ik volgde het even niet meer hoor :=

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 20:42

Wordt in meerdere landen/delen van Duitsland gedragen, trouwens ;) .
Ik werkte in het Schwarzwald en waar wij nu wonen is het echt voor de lol, bv tijdens het "Oktoberfest".
In Zuid-Limburg komen langzaam maar zeker ook steeds meer oktoberfeesten en komen de jurken en "Lederhosen" ook steeds meer te voorschijn.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 21:17