Het is weer ontzettend druk op school, ik heb geen tijd meer gevonden voor de computer!
Ik weet niet of ik dat toen heb gemeld, maar ik zal jullie toch maar eens op de hoogte brengen. Ik zou op 3 oktober een koetsentocht meerijden, ik keek er enorm hard naar uit. Ik had de dag voordien Romeo naar daar gebracht (omdat ik niet in het bezit ben van een trailer en ik Romeo niet wou overbelasten met 14 kilometer extra te rijden, bovenop de tocht van 30 km), alles was perfect in orde om de tocht te rijden.
In de namiddag moest ik naar de baby van mijn nicht gaan kijken, zij gaven een feestje. Op dat feestje wou ik me op een bepaald moment bukken om de baby beter te bekijken, en plots schiet er iets in mijn rug. Ik kon werkelijk beginnen huilen van de pijn, ik kon niets meer.
Ik had besloten gewoon te wachten hoe het de volgende dag zou gaan. 's Nachts heeft mijn vriend me uit bed moeten dragen om me naar het toilet te brengen, ik kon niet zelfstandig opstaan. Het was dus overduidelijk dat ik de tocht niet zou meerijden. Gelukkig was het geen probleem, ik ben me gaan excuseren bij de organisator en uitgelegd wat het probleem was, ik heb dan ook mijn geld zonder problemen terug gekregen.
Ik heb toen een goede vriend van me gebeld, hij was op wedstrijd in Nederland, maar hij wou Romeo en de wagen wel gaan ophalen als hij terug was.
Op 2 oktober heb ik voor de laatste keer op de wagen gezeten, Romeo heeft dus al een heel tijdje vrij. Gisteren heb ik hem voor de eerste keer weer kunnen longeren, maar ik heb nog altijd veel pijn in mijn rug. Met de training van Zhora (onze kruising American Stafford-Duitse dog van 7 maanden) ben ik afgelopen donderdag weer begonnen. Hopelijk kan ik snel weer op de bok, want ik mis het ontzettend hard!
Maar er is ook goed nieuws! Mijn schoonzus is bevallen van een dochtertje, Nore. Het is een flinke meid geworden van 4 kg en 54 cm. Mijn vriend is er peter van (zijn broer is de vader). Als ik al die mensen om me heen zie met kindjes, jeetje dan krijg ik zin om er zelf aan te beginnen! (dan vergeten we die rug even

En nog goed nieuws, gisteren was hier in de buurt een slipjacht (www.slipjacht.be), en op zaterdag was er de jachthoornrally. Eén van mijn verzorgpaardjes (een haflingermerrie van 18 jaar) heeft deze rally gewonnen!
Dan nog even wat reacties:
@ VHU: jeetje wat was jij vroeg op zeg! Ik was al trots dat ik om half 9 buiten stond

@ IvysToeter: Wobbe ziet er goed uit!
@ Napie: dat wat je zei van wortels, dat wist ik niet! Romeo krijgt in de winter af en toe eens een zak met wortels, maar niet op regelmatige basis.
Van bieten moet hij niets weten, tenzij ik ze helemaal fijn rasp en meng door het voer. Geloof me, dan is zo een biet écht groot

@ Naaltje: wat leuk dat hij op Dids wou

Wat betreft snelheid, Romeo is nog niet zo een snelle. Hij is 1.25m, hij stapt 6km, draaft 10km en galop 20. Maar we zijn aan het werken aan die snelheid, we hebben al een paar keer 25km gehaald in galop, maar dat is als hij er écht zin in heeft