Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jeetje.. En dat juist bij iemand die er al zo voorzichtig mee is
beterschap voor Janouk!!!
kon gebruiken voor de arm waar niets meer aan te doen is en Daan die niet genoeg gegroeid is, wat een vervelende toestanden. En dan ook nog Alwyn!
voor de mok bij Ollie en de koliekgevoeligheid. En heb je gesprek met de plagiaat-plegende-student al gehad?
voor de migraine, beterschap
en Mick er ook bij
). En zo waar, ze begreep het op een gegeven moment en paar mooie stukjes stelling links en rechts
nu ook lekker door kunnen draven over de weg voelt dan wel weer gaaf hoor. Kon haar dus ook meer gaan rijden/opsluiten en ze liep zo lekker te sjouwen met fijne druk
ook flink ruiterpad meegepakt voor de broodnodige bilspieren

spannend!
hopelijk komt ze er snel weer bovenop!
vandaag had ik mazzel want ze had haar camera mee!

(
)
Om 5u gewoon meegegeten en na de afwas lekker fiets gepakt en naar dids
Dekentje af, maantjes los. En lekker rondje gewandeld
(of nouja, een heen-en-terugje )

En dan woensdag of donderdag weer eens voor de wagen
Wat een gaaf filmpje, ik vind je ook enorm dapper. Met Wiske moet ik zeggen dat ik wel probeer haar te laten wennen aan bij en rechts/ links los aan de fiets (ik weet het geen mush termen maar goed, Mischa bijv kende ze ook
en anders vergis ik me
). Gaat heel goed .... totdat ze een bal ziet

! Hopelijk zijn die 48 lastige uren snel voorbij, zodat er snel meer onderzoek en duidelijkheid volgt
!

voor Melody 

en gooide er spammetje tegenaan 

Zijn achterhand is een maatje te groot voor zijn gehele lijf. En zijn ribbenkast is maatje bierton
En daar zet hij dan een redelijk smal setje schouders tegenover 
Als dit het enige is wat er gebeurt door 'm in 't gras te hebben staan kan ik daar wel mee leven 
Kwamen allemaal aan 't draad staan kijken
Ze wilden kusjes geven, wilde Dids niet