tjeetje.. Heb je dan een tomtom bij of niet?

Ik wil deze even showen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

en alsnog gefeliciflapstaart!

). Hoop het proces zo wat te versnellen.... zit er steeds mee in mijn maag. Pony'tje staat eigenlijk niet in de weg moet ik zeggen, maar ja, ik vind zoals ik het nu heb geregeld zelf gewoon niet zo fijn... 
, Ik heb er vrede mee ook al heeft dat wel even geduurd
komt ook wel dat ik nog super leuk contact heb met de kopers van Simba en er binnenkort weer heen ga
. Ik gun voor Snuit ook zo'n plekje waardoor jij ook 'vrede' kan krijgen met je genomen besluit
, je wilt het allerbeste voor je diertje... en je blijft maar hoofdbrekens houden wat je er soms 'mee aan moet'... lastig allemaal
... dat wordt op zoek naar een Sissi jurk...
(en heb eigenlijk ook niet zo'n haast dan kan ik rustig afscheid nemen van mijn fijne menwagen die me zoveel goeds heeft gebracht
)
en toen het ging regenen kwamen ze met grote parasols aanzetten
en verders weinig vandaag... komende periode geen wedstrijden in de planning staan dus heerlijk
, helaas is Snuitje voor mij te klein voor in span, gezelschapspony is hier niet nodig.
.
.
.
voor VHU en Nouvel ivm de paardebeestjes

Enneh... ik ben morgen jarig, maar volgend weekend was bij heleboel de planning vol, vandaar gisteren gevierd 
) en daarna manneke naar de wei gebracht. Hij was nog superfit, heerlijk weer zo'n rit! In het bos was lekker ruig, we moesten door hele smalle doorgangetjes, hebben nog een keer 'vast' gestaan, moest ik kar af om Mick naar achteren en opzij te begeleiden, ging goed, hij werd bloedfanatiek
Er lagen hele grote plassen op sommmige stukken (plassen van ruim 3 meter en zo'n 30 cm diep), haha, daar is hij toch geen superfan van... maar toch weer braaf erdoor in een flinke draf... op sommige stukjes waren de kuilen zo grof dat ik bijna de wagen afstuiterde
En geniet van rustig dagje, ga ik ook nu doen