[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Akshay

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 22:29

*verdwaalt tijdens het kijken van het filmpje al* :=
tjeetje.. Heb je dan een tomtom bij of niet? :P

Ik wil deze even showen ;)
Afbeelding
:9 :+:

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-12 22:59

@ aks in dit geval was tom (tom) me zusje.. normaal bij het 4 span ben ik tom.. is ook een kwestie van veel doen

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 22:59

Gave bus Akshay!
En leuk filmpje Lanouska, je rijdt hem netjes zeg. Hoe groot is hij eigenlijk? Hij lijkt behoorlijk mega!

Vandaag ook enorm genoten van het prachtige weer .... pfff wat een ellende. Allemaal files op de weg, ongelukken ....
Maar goed we hebben de nieuwe auto opgehaald, naja zo nieuw is hij niet maar wel super fijn met rijden, wat een fijne bak zeg. Hoop dat hij het lang volhoudt :+

PRinsjeH feestje geslaagd? Was jij jarig? Nergens cadeautje bij je naam zien staan dus als ik iets vergeten ben Y;( en alsnog gefeliciflapstaart!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-12 23:03

hij is 1.62 maar door de hoofd hals houding lijkt ie groter omdat ie zijn hoofd zo draagt

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 23:15

Meen je dat nou? Dacht echt richting 1.70, kun je nagaan.

Nou mijn wagen is in ieder geval 100% zeker verkocht, da's fijn :)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 06:31

die bus kan zo de verkoop in aks...
wat zei je vriendje ervan?

fijne dag allemaal!!
ik ben in drunen op de rommelmarkt, met rommel,hahaha

swaajjjj

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 07:27

Goedemorgen
gisterenavond wezen kijken naar de Nachtrit Amsterdam met authentieke aanspanningen. Wow dat is echt mooi zo'n 50 koetsen met passagiers in aangepaste kleding. Met verlichting over de grachten van Amsterdam. Ik vind vooral de Coaches zo gaaf.

Helemaal om; want we mogen met onze Sissiwagen ook meerijden. Dus dat wordt op zoek naar een Dirndl jurk en dan rijden wij mee met de Vestingrit in Naarden volgende maand. haha :j

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 08:18

Goedemorgen

Zie hier buiten iets heel geks. Soort gelig ding boven in de lucht, geeft veel licht en warmte. Weet niet zo goed wat ik er van moet denken. :+

Janouk: klinkt als een mooie tocht en zelf meedoen. Stoer!!
Bicci: fijne dag met je rommel
VHU: wagen verkocht en nieuwe auto gehaald
Lanouska: ziet er netjes uit
Aks: lijkt veel op de mijne haha, kom je mijne ook zo mooi poetsen? O nee, je had het niet zelf gedaan he? Mijne is nu erg vies, onder laag stof. Maar verder heerlijke bus, ben er erg blij mee

Nou, ik ga zo samen met zoon de paarden naar huis halen. Eerst Amerigo wassen en vlechten voor de bixie vanmiddag, dan Rembrand even mennen en Thabor denk ik vrij (geen tijd meer)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 09:34

een ufo tine? Hier ook al...
Wel cool, die ufo heeft de regen verdreven!!!

@bic; vriendje heeft bus nog niet gezien.. Ja toen ie om 12u na Breda Live thuiskwam.. Dus heb er nog niet zoveel over gehoord :+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 11:39

En een goedemorgen (nog net).

Als iemand een goed plekje weet, let me know
http://www.bokt.nl/markt/ad/58241/lief- ... dockmaatje

Een paard volpension rijden/mennen/wedstrijden kan ik betalen, Snuitje erbij (bij ons op stal) helaas niet. Of ik moet net als aflopen jaar weer zoveel uren maken en dat voelt thuis niet goed. Hem op een wei hebben staan waarbij ik vervolgens niets met hem kan doen vind ik ook niets...blijkt. Ik voel me steeds schuldig. Dus we zoeken nieuw huisje voor hem. Het vervelend is dat ik er geen vertrouwen in heb als iemand anders met hem gaat mennen, dus ik durf hem niet te verkopen als menpony. Maar ja, wat dan. Ik probeer het maar zo, wie weet. Life is hard.

Naar andere stal wil ik ook niet en dat maakt ook weinig uit, qua kosten. Hier in de buurt volpension is niet te betalen en halfpension kan ik fysiek niet. Deze beslissing heeft heel wat slapeloze nachtjes gekost en ik ben er nu ongelovelijk chagarijnig van.

Dus ik ga naar stal, uitwaaien.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 11:42

ik loop alweer achter hier... -O-

wat een onwijs gave bus aks!
naar zoiets zijn wij ook op zoek...
zijn alleen allemaal duur... :+

dat gele ding hangt hier niet in de lucht dus hier is het veilig, hier valt gewoon de vertrouwde hoeveelheid regen naar beneden... :+
en alles is al zo nat...

vhu veel plezier met je nieuwe auto!
en wagen verkocht begrijp ik, fijn!

tine veel plezier met de bixie!

janouk, wat gaaf zeg zo'n rit!

ik ga zo even verder bijlezen en filmpje kijken!

Zit er hier een klein beetje hoorheen eigenlijk wat Fifi betreft...
onder het zadel blijft zoveel spanning geven als ze echt aan het werk moet dat ik niet weet of ik haar mezelf moet blijven pesten, van de week osteo maar weer eens bellen en overleg plegen wat nou wijs is...
Voor de wagen vindt ze leuk, maar sinds al het gedoe van vorig jaar is ze wat voorzichtig op de harde weg en sinds een paar weken zelfs licht onregelmatig... -O-
en onverharde menpaden hebben we hier dus gewoon niet, dan betekent het in de bak rijden en daar wordt ze ook niet blij van...
wat een lastige dingen zijn dat... -O-

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 11:51

voor zowel VHU als Nouvel een dikke :(:)

en nouvel, bussen zijn indd kneiterduur. Aanschaf, en ook maandelijkse kosten..
Maarja, ik roep altijd, dat deze bus bij m'n vriend op dezelfde plek staat als mijn pony bij mij ;)
ik 1 pony, hij heel veel paarden onder een motorkap :P

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 11:53

thanx...

wij willen graag zo'n busje ipv mijn auto om de trailer te trekken, maar we schrokken echt van de prijzen, ook als ze al een jaar of 6 oud zijn...
dus dat wordt goed zoeken...
die van je vriend vind ik echt supergaaf!

ow vhu, sorry, ik mis jouw post net...
sterkte ermee... :(:)

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 12:10

VHU jammer dat je voor snuitje een andere plek moet zoeken. Maar misschien toch je ogen open houden voor iemand die wel geschikt is om ermee te kunnen mennen en juist een lekker pittig ponytje zoekt.
Zou snuitje graag als weide maatje willen, wie niet! Helaas ook voor mij zijn de kosten voor een extra pony teveel. Succes met de zoektocht naar een geschikt baasje

Nouvel, balen he als het dan allemaal niet zo lekker loopt! Maar als het dan wel een keer lekker gaat geniet je dubbel! Hopen op betere tijden.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 12:22

@Nouvel voel met je mee meid.... zo lastig als het zo loopt.... :(:)

Ik heb al wel wat aanbiedingen gekregen voor Snuitje, afgelopen tijd (ben er 'stil' al langer mee bezig) maar nog niet dat ik zeg van dat is het en dat vertrouw ik 100% (ik ben zo bang dat iemand hem wel voor de wagen zet, er even mee denkt weg te rijden en vervolgens in een boom terecht komt :o ). Hoop het proces zo wat te versnellen.... zit er steeds mee in mijn maag. Pony'tje staat eigenlijk niet in de weg moet ik zeggen, maar ja, ik vind zoals ik het nu heb geregeld zelf gewoon niet zo fijn... -O-

En de regen is hier nu weer afgelopen dus nu ga ik echt :D

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 12:40

Even snel :o :wave:

@VHU, moeilijke maar dappere beslissing... ik weet er alles van :o , Ik heb er vrede mee ook al heeft dat wel even geduurd :o komt ook wel dat ik nog super leuk contact heb met de kopers van Simba en er binnenkort weer heen ga :j . Ik gun voor Snuit ook zo'n plekje waardoor jij ook 'vrede' kan krijgen met je genomen besluit :(:)
@Nouvel, voor jou ook :(:) , je wilt het allerbeste voor je diertje... en je blijft maar hoofdbrekens houden wat je er soms 'mee aan moet'... lastig allemaal :j
@Tine, hier geen 'geeldingindelucht' gezien en veel succes met zoonlief vandaag op wedstrijd +:)+
@Aks, mooie bus <3
@Janouk, leuk dat je ook ritten mee mag gaan rijden :):) ... dat wordt op zoek naar een Sissi jurk... :):)
@Lanouska, +:)+ prestatie!
@PrinsjeH, vier jij of manlief zijn verjaardag ? in iedergeval dan gefeliciflapstaart en een leuke dag toegewenst.
@Maisie, ik heb gevraagd of ze hem kunnen brengen daar ik geen vrij kan krijgen deze tijd.. dus moet even afwachten wanneer ze in de gelegenheid zijn ;) (en heb eigenlijk ook niet zo'n haast dan kan ik rustig afscheid nemen van mijn fijne menwagen die me zoveel goeds heeft gebracht :o )

Verders weinig te melden...gisteren geholpen bij een goed verzorgde en gezellige oefenmarathon in Zeeland, gelukkig maar 1 buitje over ons hoofd heen gekregen, daar we bij een restaurant zaten werden we goed verzorgd met warme :9k en toen het ging regenen kwamen ze met grote parasols aanzetten +:)+ ... zo lekker even een rondje boscrossen met Bruutje :):) en verders weinig vandaag... komende periode geen wedstrijden in de planning staan dus heerlijk :D

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 12:42

ollie en vhu, thanx...

klinkt als een leuke avond ollie!

vhu, hoop dat je een fijne plek vindt voor snuit!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 13:18

@VHU: erg moeilijk :(:) :(:) , helaas is Snuitje voor mij te klein voor in span, gezelschapspony is hier niet nodig.
Lijkt me heel lastig om iets te vinden waar je ook weet (en dat weet je helaas nooit) dat ze ook niks met hem doen :(:) .

@Nouvel: wat lastig, hopelijk kan de ostheo helpen?

@Aks: de bus is echt heel erg gaaf :j .

@Tine: ik ben vast te laat, maar iig veel succes voor je zoontje!

Hier is de oefenwedstrijd van de vereniging afgelast door alle nattigheid.
Dat vond dochterlief wel jammer, want die had zich ook al meteen ingeschreven :') .
Ik moet dus nog wat verzinnen voor vanmiddag.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 14:24

:wave:

allereerst: een hele dikke grote :(:) :(:) voor VHU en Nouvel ivm de paardebeestjes :(:) :(:)
VHU, ik zou Snuitmans dolgraag van je kopen, als een echte My little pony voor wei/lange lijnen/poetsen/vlechten, want ik ben weg van dat mannetje :j

Ollie, ga graag mee met jouw samenvatting ;-) Enneh... ik ben morgen jarig, maar volgend weekend was bij heleboel de planning vol, vandaar gisteren gevierd *\o/*

Wij hebben vanmorgen een heerlijke rit met Mick gedaan, ruim 30 km. Vanuit stal eerst naar Sprundel gelopen, dan via de Pannenhoef naar Rijsbergen en zo weer terug naar Etten-Leur. Hij liep super en pees bleef goed zo te merken. We hebben beentje gekoeld, meneer verwend met grote bak slobber-soep (heerlijk zo'n likkebaardende paardensnoet in je kleren :+ ) en daarna manneke naar de wei gebracht. Hij was nog superfit, heerlijk weer zo'n rit! In het bos was lekker ruig, we moesten door hele smalle doorgangetjes, hebben nog een keer 'vast' gestaan, moest ik kar af om Mick naar achteren en opzij te begeleiden, ging goed, hij werd bloedfanatiek <3 Er lagen hele grote plassen op sommmige stukken (plassen van ruim 3 meter en zo'n 30 cm diep), haha, daar is hij toch geen superfan van... maar toch weer braaf erdoor in een flinke draf... op sommige stukjes waren de kuilen zo grof dat ik bijna de wagen afstuiterde :D

Heerlijke rit *\o/*

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 14:24

@ VHU; moeilijke beslissing, maar het lijkt mij dat er genoeg kundige menners zijn die wel met Snuitje kunnen mennen... jij kan het ook en, niet om je te beledigen, het lijkt me niet dat jij de enige zal zijn die dat kan.

@ Nouvel; Gwin en ik zitten ook weleens in zo'n dip en tot nu toe zijn we er altijd weer uit gekomen! Hopelijk kan de osteopaat wat voor jullie betekenen.

@ Avaluna jammer voor je dochter dat het niet doorgaat!

@ Ollie; lekker geholpen bij een oefenmarathon en komende tijd geen wedstrijden, lekker genieten dus van Brutus!

@ Janouk; gaaf zulke optochten en nog gaver dat jullie mee mogen!

@ Tine; hoe ging de bixie van je zoontje?

Hier een lekker rustig dagje aan het hebben. Heb afgelopen nacht een rustige dienst gehad, 2 telefoontjes 's nachts maar makkelijk weer doorgeslapen en heb komende nacht ook weer dienst. Ben vanochtend met Beer op stal geweest en zoals altijd op zondag is Gwin vandaag vrij.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 14:25

PrinsjeH alvast gefeliciteerd!!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 14:32

Frensie, dankjewel :D En geniet van rustig dagje, ga ik ook nu doen :j

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 15:06

@Prinsje: *\o/* *\o/* fijn dat jullie een leuk feest hadden en ook nog heerlijk gemend met Mick *\o/* *\o/* *\o/*
*ik zou zeggen: strik om Snuitje voor je verjaardag, morgen ;) *

@Frensie: hier nu dus ook een rustige zondag, filmpje, spelletje (het vreselijke Penny-spel, maar goed), wat strijken etc.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 15:12

hier een staak-zondag..
Op de bank in flobberkleren.. Fles water en pijnstillers erbij.. 2x wezen sporten deze week, blijkbaar is dat teveel geweest ofzo..

@prinsje; wat een rit zeg :oo :)

Mijn paard heeft een easy life.. Kan niks met 'm..

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 16:09

@ VHU jammer dat je hem weg doet maar het moet idd wel leuk en betaalbaar blijven.
En ik denk zoals dus nog meer mensen hier dat er wel genoeg mensen zijn die wel met snuit kunnen
mennen maar dat ie niet voor iedereen geschikt is dat geloof ik ook wel.

Ga m denk ik eens aanbieden bij menners die ik ken die hebben al zo'n exemplaar zou een leuk
spannetje zijn met snuit !!

@ nouvel wat balen van fifi. Hopelijk kom je tot een oplossing.
Onze bus was gelukkig niet zo duur maar daar hebben we wel mazzel mee gehad. Is altijd een
hele zoektocht.

Enne het gele ding hangt hier ook in de lucht. Nadat we vanmorgen wel eerst een wolkbreuk hebben
gehad dus het is hier nog mega nat echt vreselijk.

Net wel een klein rondje buiten gedaan met robin. Was wel spannend met nat en droge weg.
Schapen die heel schor aan het blaten waren. En een huis met allemaal spullen er voor waar ie
vol in de ankers ging. Pff soms denk ik dan echt waar ben ik aan begonnen !!