[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 19:32

Gelukkig alles goed gegaan!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 20:12

Pppppfffffff
*\o/* goed opgestaan uit recoverbox!! Dat is toch wel het engste moment.
Nu snel herstellen en dan weer lekker naar husi

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 20:19

Wat fijn dat het goed is gegaan met DB! Nu duimen voor spoedig herstel.

Tine, sterkte, klinkt allemaal niet best.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 20:29

Je hoort zulke rare verhalen soms over die recoverbox. Daar probeerde ik niet te veel aan te denken maar het spookte wel de hele tijd door mijn hoofd. Maar hij stond voorbeeldig op zei de DA. Ppffff.
Wel jammer dat hij op een uur hiervandaan staat en ik niet ff bij hem kan kijken.
Nou ja hij is hopelijk weer snel thuis.

Maar iedereen bedankt voor het duimen. Doet een mens goed :-)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 20:34

Fijn goed nieuws.. Db goed en wel weer op de been, stap1 gehad...super. nu hopelijk geen complicatie's en goed herstel..ik blijf duimen..

Vanmorgen toch maar met 2hondjes met step op pad..ben de modder wel zat...dus droog stuk bos opgezocht. .was toch wel erg fijn !!
Zelfs t zonnetje dr bij...heerlijk !!

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 21:03

De eerste stap is gezet voor DB, dat is goed afgelopen. Nu duimen dat zijn herstel ook helemaal goed gaat!!

Biancacoo, het bos is, er zijn dus nog wel plekken in Nederland waar het enigszins droog is..
Geloof niet dat ik de zon heb gezien vandaan.

Ber hengstig, haha!! Knappe nieuwe buurman!!

Vandaag niet zulk mooi nieuws gehad over Fjella. (Daar heb ik het wel eens over gehad toch? Eigen fokproduct, veel zelf mee gemend)
Ze heeft bij haar eigenaar in de wei een ongeluk gehad en heeft een flinke beenwond opgelopen. Lijkt allemaal niet zo mooi, het heeft al een hoop geld gekost en nu is het maar afwachten of het geen einde verhaal wordt. Dat knalt er toch even in zeg.. Heb haar een jaar of 5 gehad.

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 21:19

Ik ga even mee met de samenvattingen, ponys verhuist ed.

Anouk hoef je geen hand op dr neus te leggen dan flipt ze. Daar werken we hard aan maar ze blijft dat enorm vervelend vinden. Eenmaal bitje erin is alles goed. Maar bit in en uit doen is nog drama.
Met brokjes krijg ik hem er zo in. Maar ook met hulp en heel zachtjes en bitje vast houden eruit laten zakken lukt niet. Ze doet dr mond open en duwt bit eruit. En dan als hij er bijna uit is doet ze dr mond dicht en gooit het bit weer naar achteren 8)7

Ik kreeg de tip om de liverpool van het mennen te gebruiken en dan op de ringen zelf aansluiten dus niet op de sleuven.

Oh jeskim heel veel sterkte ik hoop dat het goed komt met haar!!
Laatst bijgewerkt door Anonymous86 op 01-12-15 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 21:36

Oh, wat erg, Jeskim, hopelijk komt het toch nog goed met haar

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 23:09

Jeskim...wat een vreselijk naar nieuws zeg....... :(:) ik hoop dat t toch nog goed komt met Fjella.....bah...

Rianne.....dat is rot, heeft misschien wolfskiesjes ? Dat had een arabiertje van ons...die durfde ook dr bit niet meer uit te doen, want dan kwam het tegen die tandjes aan..dat doet zeer...

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 23:42

Niet leuk jeskim, sterkte

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 23:46

Ze is pas helemaal nagekeken door tandarts. Toevallig komt die vrijdag ook voor liz. Zal dan even vragen.

Edit: groetjes.... niet helemaal wakker meer dus :')

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 00:37

Ach jeetje Jeskim wat naar bah....
Baudyh grote opluchting hehe. Een cyste in/op het gewricht dat is dan nu ook mooi weggehaald zal toch ook wel schelen, fijn dat de DA het positief ziet :j +:)+
Ik reed Rizanta ook vaak door 'de bril' vd Liverpool. Tine bij Rembrandt volgens mij ook dacht ik.

Nou zeg heb er 2 uur over gedaan om van Rotterdam naar Den Haag te rijden vanavond. Echt niet normaal. Was dus ook te laat op de training die ik gaf. Maar dat waren er 8 van de 11 die er uiteindelijk waren, er zouden er 15 komen. De hele stad stond vast echt bizar. Kon niet voor of achteruit, dus ook geen alternatieve route rijden alles stond vast.
Leve de Randstad denk je dan 8)7

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 08:10

Hé bah Jeskim wat een naar nieuws :(:)

Baudhy heeft gelukkig wel goed nieuws over DB, je hebt straks gewoon weer een paard als nieuw *\o/*

VHU in de file (dat kennen we hier gelukkig niet)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:53

Morguhh :O
<:) gedichtje voor zoon voor bij surprise zoeken..surprise is klaar...zit er mooi uit,...is voor t eerst voor ons zoontje, dus hij kon wel wat hulp gebruiken..
getraind met honden..heerlijk 3 honden voor step 8,5 km genieten,..en daarna zelf gestrompeld...pffffff valt nog niet mee om weer fit te worden .
Vhu in de file waardeloos }:)
hoop dat t met alle nieuwe mensen hier goed gaat...mis toch al wat mensen geloof ik..

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 12:34

Jeskim sterkte is toch heftig nieuws over je eigen fokproduct.
Baudy goed nieuws voor db, we duimen verder.
VHU in de file, dat is vervelend. Ik haat file, maar file zoekt mij op helaas.

Hier nog aanvullend nieuws over Billy, na het bekappen bij mooi weer loopt hij redelijk, met de kou en regen helemaal prut. Dus da gevraagd of het een optie is om pijnstillers te gebruiken (om te checken of hij pijn heeft). Heeft hij nog een keer uitgelegd wat hij bedoelde. Ik dacht dat de knie vast ging hangen door de scheefstand van de kogel. Maar het probleem zit juist in de kogel. Weinig beweegbaarheid in de kogel met een scheefstand die het lopen moeilijk maakt. Hij gaf aan maximaal een half jaar aankijken en anders einde oefening. Pijnstillers heeft volgens hem geen zin, want pijn heeft hij gewoon, maar met pijnstillers loopt hij nog niet goed vanwege de beperking aan die kogel. De kans dat het goed genoeg wordt schat hij klein in.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 14:38

Net toch maar even met vriendin op en neer naar Wolvega geweest ff bij db kijken. Maar hij staat erbij of er bijna niks gebeurd is. Staat lekker hooi te eten. Kwam alweer zeuren voor een snoepje. Staat zelfs al op rust op zijn zere been. Oogt totaal niet ziek. Kijk helder uit. Opgelucht..

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 14:42

Wat een goed en fijn nieuws Baudhy *\%/*

Nog ff voor BAudhy denk er ineens aan Moeder Jerina Tuigpaard vader van moeder Waterman, moeder van moeder Zerina. Zegt dit je iets?

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 14:49

_Dingetje_ schreef:
Wat een goed en fijn nieuws Baudhy *\%/*

Nog ff voor BAudhy denk er ineens aan Moeder Jerina Tuigpaard vader van moeder Waterman, moeder van moeder Zerina. Zegt dit je iets?

Dus jij hebt Huzaar? Leuk lijntje. Ik ken Jerina niet persoonlijk maar heb ff gespiekt op horsetelex en dat ziet er goed uit. Productieve merrie. Komt uit een goede lijn zo te zien

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 14:55

Ja klopt wij hebben Huzaar, zou hem momenteel wel ff achter het behang willen plakken, meneer kleedt zich uit....weer of geen weer, staat er een naakt paard in de paddock en dan begraaft hij zijn dure Amigo deken {:)-:( In het nieuwe jaar mag hij eraan gaan geloven, lekker aan de lichte arbeid en voor de wagen.

EDIT
Hoe weet je dan dat wij Huzaar hebben??? :D

EDIT
Heb het al gevonden, de enige met een Colonist vader

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 15:01

EDIT
Zie pagina 2 :P

Ik vind die Lül de Behanger van jou prachtig, Dingetje! <3
Dat heb je trouwens met die naam.... hij levert een Huzarenstukje af :+

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 15:06

Wat weet je het weer leuk te brengen Gem :') die Lül de Behanger, die houden we erin.
Als we hem straks gaan beleren enzo dan zal ik wel eens foto's spammen hoor......en ehm kan er ook niet heel lnag boos op wezen, want heb vanmorgen een Rambo Rhino wug besteld met clipsluitingen in de hoop dat hij deze niet open kan maken, want anders vind ik het zo zielig dat hij is zijn blote kont staat O:)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 15:10

Afbeelding

Voor wie ik niet op fb heb. DB zijn gehechte been.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 15:22

goed nieuws Baudyh,wat een opluchting en vind het niet meer dan logies dat je meteen naar hem toe wilde _/-\o_
jeskim: heftig nieuws,echt balen(ik ken het gevoel ,diep triest)
sonjim ook ff spannend voor je,of het goed gaat of niet enne...pijnstillers zijn ook weer slecht voor de maag he?
hier gisteren een sun die in de wei lag..koliekerig(veel te veel gevreten zag ik al) lang leve de colosan,spuitje erin en na een kwartier weer fris en vrolijk en s'avonds ook maar mee naar les,ff goed bewegen om die dikke pens in beweging te zetten! nu niets meer aan de hand pfffff(die sun stopt nooit met eten.....andere 2 wel)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:49

_Dingetje_ schreef:
Wat weet je het weer leuk te brengen Gem :') die Lül de Behanger, die houden we erin.
Als we hem straks gaan beleren enzo dan zal ik wel eens foto's spammen hoor......en ehm kan er ook niet heel lnag boos op wezen, want heb vanmorgen een Rambo Rhino wug besteld met clipsluitingen in de hoop dat hij deze niet open kan maken, want anders vind ik het zo zielig dat hij is zijn blote kont staat O:)

Als het te erg wordt; één van mijn favo-salades is Huzarensalade :Y) :7 .

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 00:29

He Sonjim dit klinkt dan weer minder dan eerst toch? -O-
Been DB in beeld ... en dat klinkt gelukkig allemaal goed voor zover het nu kan :) mooi.
Sun koliekerig.... maar gelukkig weer up & running *\o/*
En een Colonist die een Huzaar is :+
Verder weet ik even niet :o

Hier ouders op bezoek, dus druk druk druk. :wave: