Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Akshay schreef:shoot, zit ik terug te lezen, PeerAppel over Dids zijn wintervacht..
Hmms, ja Dids gelooft elk jaar opnieuw dat hij in de winter in de vrieskist wordt gestopt
Dat resulteert in een sik van heb ik me jou daar, en verder overal pluis, pluis en lang pluis van een cm of 10
Knuffelbaar, dat wel

. Ik kreeg onderstaand berichtje net in mijn mailbox...

. Nu even stukje huishouden en stukje uitmesten.
Smikkeltje
en misschien in de overgang. Hier mag dat nog wel even duren, wil heel graag kinderen
(al wil dat nog niet helemaal lukken
)
Gewoon omdat ik 1 x mee wil maken wat het nou is en hoe het eruitziet enzo. Heb gelukkig geen geld voor eigen paard(je).
Gelukkig raken ze hun energietjes kwijt door met elkaar te ravotten.
Ik kan er niet over meepraten. Het enige waar ik "last" van heb is een beetje overgewicht wat ik niet weg krijg en dat heb ik al sinds mijn 16e. En dat hou ik onder controle door een eetdagboek bij te houden. Maar dat doe ik ook niet altijd even consequent.
Moos was dus braaf.
jeetje wat ontzettend heftig. Gelukkig zijn er geen gewonden gevallen maar alles kwijt door een brand lijkt me een ware nachtmerrie.
Kl*te van je pols en 3 weken wachten is ook niet fijn. 
Ik flip dan zelf altijd gezellig mee 

Rianne1994 schreef:@aks ik vind het er echt uitzien als een teddybeertje.
Is ie ook 
Pluisbeer! 
en genieten van kids eng maken!
.
. Het sterk worden wisselde wat, en dat vond lesmees een goed teken
. baudyh schreef:Nou Simone dat is lastig groomen als je last van je hand hebt. Mooie foto's natuurlijk weer.
Groom-weggooi-fotos willen

Dids vandaag
Eerste keer dat hij echt het doelwit was van de camera
Wel lastig, als je moet opjagen, in de gaten houden, foto's maken en vangen enzo