[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Frensie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 08:58

Voor zover ik weet alleen materiële schade. Geen ambulance gezien.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 09:01

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 09:09

@tine; succes vandaag!

ik heb lekker een uurtje langer geslapen. Vandaag hele dag vrij, jammer van 't geld, maar ik ga er maar eens heel goed van genieten!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 09:16

shoot, zit ik terug te lezen, PeerAppel over Dids zijn wintervacht..
Hmms, ja Dids gelooft elk jaar opnieuw dat hij in de winter in de vrieskist wordt gestopt :+
Dat resulteert in een sik van heb ik me jou daar, en verder overal pluis, pluis en lang pluis van een cm of 10 :')
Knuffelbaar, dat wel :P

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 10:47

Akshay schreef:
shoot, zit ik terug te lezen, PeerAppel over Dids zijn wintervacht..
Hmms, ja Dids gelooft elk jaar opnieuw dat hij in de winter in de vrieskist wordt gestopt :+
Dat resulteert in een sik van heb ik me jou daar, en verder overal pluis, pluis en lang pluis van een cm of 10 :')
Knuffelbaar, dat wel :P

foto neerzetten aks :)
spreekt boekdelen :))

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 11:08

aks:ik zie het al helemaal voor me, net zon teddybeertje:)
Ik ga even mee met wat de rest voor me zei.
Frensie: wat fijn dat er niemand gewond is(dacht ik) en jullie huisje nog staat.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 12:12

Even een ego berichtje *\o/* . Ik kreeg onderstaand berichtje net in mijn mailbox...

Gefeliciteerd!

Je hebt enige tijd geleden via Hoefnet een vraag ingestuurd voor IJsbrand en Bram Chardon en jij bent één van de zes die namens PAVO wordt uitgenodigd voor een gratis menles van IJsbrand en Bram Chardon!

Het programma is als volgt:
10.30: ontvangst
11.00: rondleiding
12.00: lunch
13.00 – 16.00: menlessen (ca. 30 min p.p.)
16.00: nabespreking

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 12:13

goedemorgen

bijna iedereen in het topic. ziek, zwak en in de lappenmand.. ik doe met jullie mee..
heb al geruime tijd last van me pols met een bewegingsbeperking. gister om half 10 afspraak in ziekenhuis liep om half 12 weer naar buiten.
zou kunnen zijn dat ik ooit in me hand wat gebroken heb.. maar konden ze niet duidelijk zien moet dus door mri. wachttijd 3 week

ondertussen nog even een foto spam nog van hengelo
hard aan het werk achterop
Afbeelding
lekker driften met de kar
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
modder? hoe bedoel je waar??
Afbeelding

Andewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 12:14

wat super leuk Ollie!
wanneer is het?

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 12:15

@Ollie: wat leuk, veel plezier, alvast *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* en we willen uiteraard uitgebreid verslag :D

@Frensie: oh, wat vreselijk :(:) :(:) , gelukkig geen persoonlijke ongelukken, maar verschrikkelijk om je thuis in rook op te zien gaan...

Sorry, verder weer kwijt, knuffel voor iedereen die d'r 1 wil

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 12:26

Ollie: wat super gaaf. Naast een uitgebreid verslag willen we natuurlijk ook wel beeldmateriaal. Echt geweldig!!!!
Lanouska: wagen was vast ook wel lekker vies hahah. En balen van je pols zeg. Hopelijk komt er over 3 weken wat uit, en kan er wat aan gedaan worden.
Aks: Dids in de vrieskist haha

Heerlijke marathonles gehad. We kunnen veel meer dan ik dacht *\o/* . Nu even stukje huishouden en stukje uitmesten.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 12:28

Super ollie, heb je wel verdient vind ik.
Brand bbrr dat is niks. Ook niet bij je buren. Gelukkig niemand gewond.
Nou Simone dat is lastig groomen als je last van je hand hebt. Mooie foto's natuurlijk weer.

Net alle foto's en offerte naar de verzekering gemaild. Zal mij benieuwen.
Nu ff hallo jumbo doen

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 12:37

Andewi schreef:
wat super leuk Ollie!
wanneer is het?

19 november aanstaande

@Frensie wat verschrikkelijk van die brand
@Lanouska en alle overige mensen die zich niet goed voelen. Van harte beterschap :(:) en die wagen is bijna niet vies :')
@Tine, gaaf marathonles *\o/*

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 12:38

Frensie..wat vreselijk schrikken zeg !! en wat een geluk alleen materiele schade..nou ja geluk...het is echt vreselijk om zo je huis te verliezen...gelukkig jullie huis niets aan de hand..maar erg voor je buren...

lanouska..sterkte met je hand/pols..ik hoop dat de mri iets duidelijkheid kan geven...balen zeg..
Ollie wint mega mooie prijs, wat supergaaf !! en idd veeeeel plezier alvast, ik hoop dat je een mooie dag hebt, mooie foto's maken ter herinnering !!

verder...ben ik het even kwijt..even druk...moet nog van alles doen..

heb fijn getraind..maar toch weer wat zorgen om eagle...tempo ligt lager als normaal..maar verder niets aan ze te zien..even goed in de gaten houden dus....

Andewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 12:55

ik weet niet of jullie het bijhouden maar ewoud boom staat momenteel nog bovenaan en Marco freund zijn grootste concurrent staat 3e 6 punten verschil!
nog 6 2 spannen te gaan....

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 13:48

Goedemiddag!

:wave: Smikkeltje

Bicci voelt zich een vaatdoek :(:) en misschien in de overgang. Hier mag dat nog wel even duren, wil heel graag kinderen :D (al wil dat nog niet helemaal lukken -O- )

SCC, fijn dat de hele buurt elkaar helpt met de schade.

Aks, vreemd gesprek gehad op werk... En geschrokken van loslopende koeien. Ook fijn dat ze niet op zo'n melding afkomen. Straks rijdt iemand zich te pletter tegen zo'n koe.

Paardenmarkten... ik moet heel eerlijk bekennen dat ik maandag naar Hedel ga. :o Gewoon omdat ik 1 x mee wil maken wat het nou is en hoe het eruitziet enzo. Heb gelukkig geen geld voor eigen paard(je).

Biancacoo, hondjes mogen dus niet achter balletjes aan, dat overleeft de bal niet :D Gelukkig raken ze hun energietjes kwijt door met elkaar te ravotten.

Een hele dikke knuffel voor allen die geestelijk en/of lichamelijk in een dip zitten. :(:) Ik kan er niet over meepraten. Het enige waar ik "last" van heb is een beetje overgewicht wat ik niet weg krijg en dat heb ik al sinds mijn 16e. En dat hou ik onder controle door een eetdagboek bij te houden. Maar dat doe ik ook niet altijd even consequent.

Ik ga wel mee met de tip: wat je niet in huis hebt eet je ook niet op. Dat werkt bij mij ook super! En inderdaad met een volle maag boodschappen doen en je alleen aan het lijstje houden.

Aks, leuke foto's van je pluizenbol.

VHU, Hero heeft het dus netjes gedaan aan de longe. En Ollie had geen zin.

Maisie, heeft zich opgegeven door de kampioenschappen.

Tine heeft wat drukke dagen achter de rug gehad met bijeenkomst, lessen, hoefsmid etc. En weer prutnachten gehad :(:)

Biancacoo, Zweeds studeren. Dat lijkt me een moeilijke taal, maar wel leuk!

Andewi, weer een stapje dichterbij je reis. Klinkt echt fantastisch. Hopelijk heb je tijd genoeg om dingen te bezichtigen enzo.

VHU, veel succes vandaag!

Aks, zware dag gehad gisteren en toch niemand opgegeten. Dids heeft fijn gewerkt.

Biancacoo, volgende week beginnen met revalidatietraject. Hopelijk helpt het je.

Gem, eerste buitenrit gemaakt. Op een trampoline aan het lichtrijden :D Moos was dus braaf.

Rianne, fijn dat de operatie van je schoonmoeder goed gegaan is. Hopelijk is ze snel weer op de been.

Ik stijg ook altijd op vanaf een krukje/stoeltje. Ben zelf niet zo groot (1.65m) en ik ben een stijve hark, dus kom er vanaf de grond niet eens op hahaha.

VHU, mist knollies. Nog 2 dagen!

PeerAppel, heeft Abbey op dieet gezet. Fijn dat dat zo goed lukt!

Biancacoo, veel succes vandaag met de kijkers voor Missy.

Komen weer heel wat mooie en leuke foto's voorbij.

Frensie, :oo jeetje wat ontzettend heftig. Gelukkig zijn er geen gewonden gevallen maar alles kwijt door een brand lijkt me een ware nachtmerrie.

Obelix, beterschap.

Aks een dagje vrij.

Ollie, wat een leuke prijs!! Gefeliciteerd.

Lanouska, ik zie geen wagen alleen maar modder :+ Kl*te van je pols en 3 weken wachten is ook niet fijn.

Tine, fijne les gehad.

Baudyh, hopelijk laat de verzekering snel wat van zich horen.

Biancacoo, zorgen om Eagle. Hopelijk heeft ie vandaag gewoon een trage dag en is er niets aan de hand.

@hier: gisteren de eerste menles met Bubbles gehad. Hij was volgens mij nog nooit in een binnenbak geweest dus hij heeft flink staan hinniken naar alles en iedereen. Vooral toen zijn vriendjes nog in de vrachtwagen stonden en hij al binnen was, was ie erg ongeduldig. Bak was ook een beetje zwaar en arme Bub heeft nog totaal geen conditie dus vooral veel gestapt. Maar ik vond het wel leuk dus volgende week gaan we weer. Nu nog kijken hoe ik zijn conditie een beetje op kan bouwen.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:24

@ollie; wat gaaf! :):)

@claud01; oef.. drukke pony in een binnenbak, kun jij zelf dan rustig blijven? :) Ik flip dan zelf altijd gezellig mee _O-

@biancacoo; fijn getraind, hopelijk houdt eagle zich goed :)

Een foto van Ontplofte-winter-dids vroeg bicci...
Afbeelding
Afbeelding
:))

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:33

@aks ik vind het er echt uitzien als een teddybeertje. :))

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:55

@Claud: fijn dat de les zo goed bevallen is, arme Bubbles heeft hard moeten werken :(:) /3

Ah, een wollig en pluizige Didds, hier gaat het schimmeltje ook die kant op, maar inmiddels al voor de 2e keer geschoren :=

Pfff, even ontwijkend gedrag, heb het druk, moet nog wat werk doen, kind halen, opruimen, poetsen en uitgebreid koken voor de eters van vanavond, komt nog een vriendinnetje mee uit school en kids klaar maken voor Halloween...

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:59

Rianne1994 schreef:
@aks ik vind het er echt uitzien als een teddybeertje. :))

:j Is ie ook :)

Elk jaar opnieuw denk ik over scheren en dekens.. Patroon of helemaal kaal..
En elk jaar kijk ik dan weer naar die pluisfoto's en smelt ik.. Het staat hem zo geweldig gaaf <3 Pluisbeer! :)

@avaluna; hoognodige opruimen, koken wel doen want eten is lekker :Y) en genieten van kids eng maken! :))

Zo ik ga 't dorp/stad in om materiaal te halen voor een Rhytm-bead die ik wil gaan maken voor Dids :)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 15:01

Claud: ik vond de eerste keer groepsles met Ster, mijn vorige pony, in een hal ook doodeng. Ster was als rijpony natuurlijk niet gewend dat de hoefslag verder van de bakrand af lag, en ik vreesde dat ik steeds met de wagen langs de wand zou schuren, uiteraard met de nodige bijbehorende herrie. Ze vond geluiden achter zich, met name van de andere 2 of 3 spannen altijd eng, en kon dan wel eens flippen, dus ik vreesde één grote flippartij.
Het viel allemaal mee, de hoefslag was überhaupt geen probleem, en de spannen hielden wel rekening met elkaar.

Vanmorgen menles gehad met Moos met mijn eigen wagen. Moos past er prima voor, al weet ik niet hoe het er van de zijkant uit zag :P .
Ik had hem gisteren onder de man al wat losgewerkt en dat wierp vandaag zijn vruchten af: hij heeft erg fijn gelopen voor zijn kunnen, geen enkele keer in de staak, bij tijd en wijlen mooi recht en los van de hand, en vooral: niet vasthouden of sterk worden op 1 hand *\o/* . Het sterk worden wisselde wat, en dat vond lesmees een goed teken :) .
Wat wel echt aandacht behoeft is halthouden en stilstaan... kreeg direct een déjà vu, want Ster kon dat ook lange tijd niet. Gisteren onder de man bleef hij ook draaien, dribbelen, kop omhoog, vervelend doen, dus daar gaan we de komende week maar eens aan werken.

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 15:05

Aks, ik vond het vooral erg voor l*l dat ie alles aan elkaar hinnikte. Verder deed ie gewoon braaf wat ik vroeg dus geen reden om gespannen te worden.

Dids is echt al een hele teddybeer hihi. Bubbles trouwens ook en de haren van zijn zwarte vlekken zijn niet iets langers als van de witte stukken dus dat is ook heel grappig.

Avaluna, heel druk dagje vandaag! Gaat de tijd wel lekker snel.

Aks, zelf een Rhytm-bead maken. Leuk! Laat je het eindresultaat hier zien??

Er zit een irritante vlieg binnen in mijn kantoor. Gaat continu van mijn hand naar toetsenbord, muis of beeldscherm.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 15:05

@Lanouska: hahaha, wat een modder :(:) , hopelijk kunnen ze wat met je hand.

@Gem: *\o/* dat het zo goed gaat, oeh, stilstaan is hier ook erg lastig met onze stuiterwelshkes.

*hier worden momenteel de stalgevel uit veldbrandstenen opgemetseld, mooi :j <3 *

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 15:20

baudyh schreef:
Nou Simone dat is lastig groomen als je last van je hand hebt. Mooie foto's natuurlijk weer.

met groomen geen last. maar ergens op steunen met vlakke hand wil niet omdat ik dus hand arm niet meer in 90 graden krijg.
indd erg leuke foto's alleen helaas helaas geen bewijs dat jelmer van de kar af lag -O-

ik ga mee met de geweldige samenvatting van claud

gister weer heerlijk gemend met uzma. liep echt geweldig..
vanochtend al onze eigen pony's gedaan.. cupido had geen zin dus die ging in protest.. daarbij was ie natuurlijk aan het verkeerde adres ~~}>
las vegas vond het allemaal wel goed en werkt mooi mee.
nu voor de pc voor het wk pony's in pau

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 15:26

lanouska je bent slecht :P Groom-weggooi-fotos willen :))
Hij hangt er wel gevaarlijk bij.. Zie het wel gebeuren zegmaar..
Balen van je hand...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

:+: Dids vandaag :)) Eerste keer dat hij echt het doelwit was van de camera :) Wel lastig, als je moet opjagen, in de gaten houden, foto's maken en vangen enzo :)) _O-